Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Ik wou dat je landen eruit kon filteren. Ik zie zulke toffe dingen uit spanje maar die verzendkosten zijn bijna 7 eu omdat ze alleen met ups verzenden. Vind dat nogal veel want ze hebben dan ook vaak maar 1 item wat ik leuk vind.

5 likes

Dit is echt mn grootste irritatie!! Spanje en Italie wil ik er echt uit knikkeren. Vroeger kon je zelfs op stad selecteren. Goeie oude tijd.

2 likes

Ik heb wel echt bewondering voor de mensen die dingen verkopen voor 1,- of andere lage bedragen. Zou me echt teveel gedoe zijn

9 likes

Ik had laatst iets voor 1 euro verkocht wat ook nog eens bij m’n ouders lag. Toen dacht ik wel waarom doe ik dit 🥲
Ik hoop dat iemand zo’n 1 euro product erbij koopt als extraatje, maar helaas gaat dat niet altijd zo haha

6 likes

Nou ik kan het bijna niet geloven maar ze heeft het toch verstuurd!!! Ook geen berichtje erbij ofzo, heel raar wel

Wauw. Plottwist haha. Maar wel super fijn!

Ik ben maar alvast een slechte review aan het voorbereiden :sweat_smile: is dan meteen ook haar eerste, want verder is het allemaal 5 sterren met comments erbij dat er een heel fijne communicatie was en supersnel verzonden. Snap er niks van

1 like

Als ik iets te koop heb staan voor 200 euro en mensen doen een bod van 80 euro, dan ga ik altijd heel petty een tegenbod van 250 euro doen ofzo.

Zegt ze: ‘I think you got wrong. Your offer is above the initial price.’

Nee je bent zelf wrong soepkip.

Ik wens nog steeds een Vinted waarbij mensen niet kunnen bieden :heart:

45 likes

Ik heb ook iets duurs op Marktplaats staan (250e) en krijg dan wel berichtjes als “Ik wil het graag kopen voor 100 euro”. Tegenwoordig stuur ik dan terug: “dat snap ik dat je dat wil maar daarvoor wil ik het niet verkopen!”

De groeten hoor :upside_down_face:

19 likes

Dit zijn fotos van… geen idee wat er verkocht word

7 likes

Die bovenste is wel knap, hoe houden ze de camera vast??

4 likes

Tussen hun kin? xD

1 like

Thanks ik zat t hier uit te proberen :+1:

3 likes

Maar hoe drukken ze dan op het knopje :thinking:

:joy:

3 likes

Euh…
Kan dat niet met je geluidsknopjes?

Edit: Mijn kin is niet puntig genoeg

2 likes

Prima. :joy:

17 likes

Ik heb weer een pareltje op Vinted. Iemand koopt iets, dus ik zeg ik verstuur 't morgen gelijk. Zegt ze: ‘hoeft niet hoor, ik ga een week op vakantie’

JOE waarom koop je dan wat? Ze kan 't dus niet ophalen bij het afhaalpunt als ik 'm morgen verstuur. Echt sneaky, heb zin om de bestelling te annuleren.

1 like

Maar het kan 10 dagen blijven liggen bij een pakketpunt! En jij hebt 5 dagen om het te versturen. Dus dan komt het wel gewoon goed uit toch als ze het ophaalt wanneer ze terug is?

Ja dat kan wel zijn, maar ik wil het gewoon snel versturen zodat het er uiterlijk zaterdag is en ik maandag m’n geld ontvang

Verkoop ik eindelijk een keer iets binnen NL, kan ik alsnog twee weken wachten op m’n geld, geen zin in

1 like

Ahh oke. Ja als je snel je geld wilt dan kan je beter niet via vinted verkopen idd haha

1 like

Het gaat vaak wel snel gelukkig (binnen NL). Mensen klagen altijd over dat mensen zo traag zijn met versturen, maar andersom is nog erger :laughing:

Ik vind het gewoon raar dat iemand iets koopt en dan vervolgens vraagt of ik het veel later wil versturen omdat ze op vakantie gaat, als ze dat van tevoren had aangegeven had ik het wel aan iemand anders verkocht

2 likes