Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Als ik iets via homerr ontvang duurt het meestal echt super lang (2 weken is geen uitzondering en ik woon gewoon midden in het land, niet ergens op een waddeneiland ofzo) dus ik snap dat best wel eigenlijk.

Al ben ik wel een hele brave miep die het pakketje altijd binnen 2 dagen ophaalt.

Wat snap je? Ik verzend alleen met PostNL en DHL, dan is het er binnen twee dagen.

1 like

Denk dat ze bedoelt dat ze wel begrijpt waarom je iets zou bestellen wat je niet binnen een paar dagen op kan halen, helemaal door trage homerr

Ik had laatst na drie keer twee weken gewacht te hebben op homerrrrr ineens iets al binnen twee dagen via dhl! Gekkenhuis zo snel

2 likes

Dit bedoel ik idd. Afhankelijk van welke verzendoptie je kiest kan het sons super lang duren.

1 like

Weet iemand hoe ik contact opneem met Vinted? Zit vast in een loop. Er staat: ā€œJe kunt ons bereiken door op de ā€˜i’ in de rechter bovenhoek te klikken in de chat met de verkoper.ā€ Maar ik ben de verkoper😫 Wat een ramp is dat Homerr. Pakket is geleverd maar koper zegt niks ontvangen te hebben.

Ja echt irritant, ik had het ook een keer. Pakket geleverd maar volgens vinted niet dus kreeg mn geld niet. Mij lukte het ook niet contact op te nemen en ik zat ook vast in zon loop. Koper heeft toen contact opgenomen en toen kwam het goed, maar debk dat dat in jouw geval niet de oplossing is als koper zegt niks te hebben…

Echt zo scheitirritant al die klantenservicen tegenwoordig waar je amper contact mee op kan nemen.

2 likes

Ulg ik heb nou een koper die er lang over deed om haar pakket op te halen en vervolgens het niet goedkeurt zelf waardoor ik nog 2 dagen extra moest wachten voor mn geld. Deze meid krijgt weinig sterren.

2 likes

Het is mij gelukt om via het help keuze menu contact te zoeken en screenshots te sturen, dus buiten het verkoop conversatie scherm om zegmaar, op de site/app even zoeken totdat je uit de q&a komt

2 likes

Als je de app gebruikt: Via mijn bestellingen naar de bestelling gaan, op het I-knopje drukken rechtsboven, onderaan op help drukken, het pakket komt niet aan kiezen en dan helemaal naar beneden scrollen. Daar zit een knop ā€œneem contant met ons opā€. Maar eigenlijk moet de koper contact opnemen met Vinted hierover.

Pff waarom kiest iedereen opeens voor Homerr of Mondial relay(zelfs binnen NL)

Vooral Homerr, naar Frankrijk verzenden gaat zelfs nog sneller?!🄲

1 like

Omdat het goedkoper is haha. En homerr is ook duurzamer

1 like

Maar binnen NL is Homer net zo duur als DHL

3 likes

Misschien weten die mensen niet hoe je een andere verzender kiest haha

Nee is wel sneu ik had dinsdag iemand die wat had gekocht en het voor het weekend nodig had eigenlijk. Had ze dus Homerr gekozen maar ik had daar nog nooit mee verstuurd dus wist ook niet dat dat zo achterlijk lang zou duren.🄲

1 like

Ik vind t zo vervelend dat mensen op Vinted altijd maar verwachten dat ik meteen op de fiets stap om hun pakketje te versturen. Het is Vinted, niet bol. com. Het zijn schoenen van 4 euro en de dhl of Homer zit hier niet in de buurt. Zal wel een slechte recensie worden en nu vind ik t zielig voor m’n schoenen dat ze daarnaartoe gaan

18 likes

Ik heb een paar hele leuke regenlaarzen voor mijn zoon besteld. Heb ze net opgehaald, zijn ze aan de onderkant gewoon hartstikke smerig. Er plakt gewoon nog modder aan :thinking:

Gelukkig zijn ze voor de rest hartstikke leuk, maar spoel die dingen even af voor je ze verkoopt, of zet het er op zijn minst bij als het niet lukt.

4 likes

Dit inderdaad. Ik heb nu ook al zo vaak kleertjes binnen gekregen met ontzettend veel dierenharen. Klop het even af, haal er een roller overheen of stop het even in de was. Vind die kleding dan gelijk heel ā€˜vies’.

5 likes

Vind dat zo raar! Wij hebben drie harige katten maar alles wat ik van m’n dochter verkoop is super schoon en haarvrij. Snap daarom ook nooit ā€˜huisdiervrij-huis’, je zou toch hopen dat de kleding daar geen last van heeft.

4 likes

Heb nu al 3 keer in 24 uur gehad dat iemand een bod doet, ik dat accepteer, en ik vervolgens niks meer hoor :expressionless:
Niet eens een berichtje nee sorry hoef het toch niet. Snap dat echt niet

2 likes

Verwijderd wegens privacy

1 like