Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Jeetje reageerde ze alleen om dit even te melden ofzo🤣

Yep 🥲

2 likes

Ja maar toch, ik snap haar ergens wel. Als je het in een winkel koopt heb je wel meer zekerheid en garantie. Ik koop dingen ook tweedehands omdat ik ze goedkoper wil dan in de winkel. En als iets dan evenveel kost, ook al is het nieuw of zo goed als nieuw, dan koop ik het ook liever ergens waar ik het meteen meekrijg en kan zien.

7 likes

Hahag nog een fijn WE

4 likes

Ik begrijp t ook. Als je voor zekerheid wil gaan is Vinted niet de beste keuze denk ik.
En sowieso; ze had de audácity om random een berichtje te doen.
Dat was een grapje. :heart:

Waarom ga je zelf gewoon niet akkoord met haar biedingen dan? Die ene euro

1 like

Misschien niet heel netjes om hier de foto’s te plaatsen met haar accountnaam erbij?

Omdat ik vind dat ze er al heel goedkoop op staan, en het voor mij daardoor ook een beetje een principe kwestie wordt.
En als je ze echt graag wilt hebben dan maakt die euro vast ook niet uit.

1 like

Oh shit hier heb ik oprecht geen seconde over nagedacht. Ik ga het gelijk verwijderen!

3 likes

Willen jullie er rekening mee houden dat screenshots van gesprekken niet zijn toegestaan. Je kunt het in eigen woorden navertellen.

Ligt toch een beetje aan de stof. Ik heb laatst een broek gekocht via vinted die ik niet aankan omdat de haren van de hond er echt zo erg aan kleven… en twijfel of ik m kan verkopen omdat het gewoon onmogelijk voelt om die broek ooit weer haar vrij te krijgen

Nja normaal kijk ik bij elke online winkel ook bij de mannen. Maar bij vinted was t nog niet in me opgekomen. Er gaat een wereld voor me open. Inclusief meet slechte fotos

1 like

Het is weer een drukke dag in vinted verkoopland :triumph: sommige mensen, echt… Ik kreeg vanochtend een bod van €6 euro op een Levi’s broek, max drie keer gedragen en stond al voor een tientje te koop. Uiteindelijk akkoord gegaan met €8, begint ze te zeuren over de verzendkosten?? Meid, je hebt het al voor een prikkie, en die kosten stonden er ook gewoon al. Heeft ze het toch gekocht, ik zeg dat ik het dinsdag op de post doen, vraagt ze of het ook morgen kan? Het moet naar Italië, alsof die dag dan iets uitmaakt. Ga gewoon naar de winkel ofzo, helemaal klaar ermee. En net weer een irritante koper die steeds maar de helft blijft bieden (ik verlaag m’n prijzen regelmatig). Als je het blijkbaar zo graag wilt hebben dat je mij blijft lastigvallen koop het dan gewoon… En inderdaad, de laatste tijd zoveel mensen die het niet kopen nadat je het bod het geaccepteerd. Maar goed, binnen een paar weken toch weer voor leuke bedragen verkocht, dus we doen het er maar mee.

2 likes

Van die verkopers die meteen sturen of je interesse hebt 3 seconden nadat je iets als favoriet aanduidde. Laat me, ik stuur zelf wel

5 likes

Je kan uitzetten dat ze zien dat je iets in uw favorieten zet. Zo chill, eindelijk ongestoord window shoppen.

2 likes

Ahh zo weinig? Ik kom alleen maar levi’s broeken tegen die bijna tegen de verkoopprijs geprijsd zijn. Echt bijna niet te doen

2 likes

Als je er minimaal 10 euro voor wil zou ik 'm er opzetten voor 20 euro ofzo. Mensen gaan toch wel bieden, ook al is iets al heel goedkoop. Dus om jezelf de frustratie te besparen zou ik de vraagprijs hoger zetten

2 likes

Ik ben al 3 dagen met de vinted klantenservice in gesprek over het wijzigen van m’n gebruikersnaam. Heb 2 dagen geleden gevraagd ‘willen jullie m’n gebruikersnaam veranderen in x alsjeblieft?’ en krijg nu geen reactie meer. En ik wil van die naam af.

Als je nog lopende handel hebt lukt dat niet, misschien is dat het?

1 like

Nee dat had ik ook gezien, dus eerst gewacht tot mijn laatste aankoop afgerond was.
Heb nu een berichtje terug dat ik nog even geduld moet hebben. Heel moeilijk schijnbaar allemaal