Ja is ook zo. Ik wil er graag snel vanaf, en meestal ben ik m’n spullen binnen een paar dagen kwijt (geen zin in honderd biedingen of vragen, wil er gewoon zsm vanaf) Maar soms heb je net pech. Ik had trouwens een escada mantelpak opnieuw geüpload voor €5 meer, en die was binnen een uur verkocht haha.
Ik had 3 dingen erop staan voor 8,00/12,00/10,00. Nu wilde iemand die dingen dus nam ze een bundel. Ik heb al bundelkorting aanstaan dus de bundel was 24,00. Bied ze 15,00? Is wel het slechtste bod wat ik tot nu toe heb gehad.
Sommige mensen zijn écht cheapskates haha, zou ik zelfs niet durven.
Is het echt zo normaal om te bieden op vinted? Ik heb dat nog nooit gedaan, als ik de prijs te hoog vind kijk ik verder. Maar misschien moet ik het toch eens gaan proberen. Ik voel me zo’n sloeber als ik ga bieden (nou zet ik de prijs ook altijd op max €25, dus ik weet niet of daar nog geld vanaf te bedelen valt)
Oh jawel hoor, mensen bieden heel vaak standaard een paar euro eraf.
Zelfs van bijv 7 euro wordt vaak nog geprobeerd 4 euro ofzo te maken.
ja hoor heel normaal. Ik doe zelf meestal bij de dingen die ik verkoop enkele euro’s meer zodat er ruimte is om af te dingen.
Had gisteren wel iemand de prijs was 7.65 voor 2 stuks en dan wou ze het voor 7 euro echt… Heb het wel toegestaan want ik wil de dingen op mijn vinted weg weg weg
Ik moet nu mijn identiteit verifiëren op Vinted omdat ik ‘het druk heb op Vinted en de betalingsdrempel nader’. Heeft iemand dit al eens gehad? Echt geen zin om m’n id-kaart te uploaden maarja ander krijg ik zeker m’n geld niet?
Na een geaccepteerd bod moet de bieder het nog kopen.
Het verzendlabel kun je daarna gewoon uit de chat downloaden.
Ja, heb ik ook moeten doen. Volgens mij moet/kun je wel je BSN-nummer blurren
Als je iets hebt gekocht kan je het dan nog op de één of andere manier annuleren?
Ik kwam er net achter toen ik m’n helderheid wat hoger zette dat de beige/cremewitte trui die ik heb gekocht helemaal onder de kattenharen zit, en ik ga bij het idee al over m’n nek. Zo stom dat ik niet goed heb gekeken🥺
Dankje wist niet dat het zo makkelijk te vinden was!
Had een blazer via vinted gekocht, nu heb ik dat niet ontvangen maar heeft zij een verkeerd label op de pakketten geplakt. Nu wilt ze dat ik de artikelen voor 1 euro op vinted zet en dat zij ze dat terug koopt en dat ze de andere persoon contact op gaat nemen en dan de blazer stuurt.
Dus ik moet moeite doen om die artikelen er op te zetten in de hoop dat niemand het koopt tot zij het koopt om dan nog maar af te wachten da tik die blazer krijg.
heh?
Is vervelend maar helaas stond ik ook al aan de andere kant. Is de enige manier om het redelijk oke op te lossen.
Je kan het artikel ook aan haar reserveren.
Je kunt het er toch ook duur op zetten en dat zij €1 bied ?
Het gaat mij er niet om dat ze het moet kopen, het gaat me er om dat ik moeite moet doen🥲
Ik snap de logica ook helemaal niet, waarom zou zij het van jou terug moeten kopen voordat ze het weer naar jou kan sturen
Wellicht om de verzending te compenseren? Ik heb geen idee.
Maar als ze t terug koopt krijg je dan wel t geld van die blazer ook terug?
Ik had per ongeluk schoenen als nieuw verkocht die toch een keer gedragen waren en de koper was super ontevreden (snap ik). Dus met veel gedoe heeft die koper ze weer teruggestuurd, wel op eigen kosten, want ik ga geen geld overmaken buiten Vinted om. Ik dacht: die gaat sowieso een 1 ster-recensie achterlaten, maar blijkbaar kan dat niet als iets geretourneerd wordt? Dus nu ben ik ongeschonden uit de strijd gekomen
ze wilt wachten tot die persoon de blazer terug heeft en dan die blazer sturen.
ik vind het erg vreemd allemaal