Ik heb een lantaarlamp gekregen ipv een truiš
Ik gok dat ze de labels heeft verwisseld.
Baal er echt van en hoop dat ze de verzendkosten wilt betalen⦠Anders maar even goed kijken wat een andere oplossing is maar kan die zsm even niet bedenken.
Hahahahahahahaha
Ik zeg dan (zoiets als) Ik geef mijn telefoonnummer nooit/niet/liever niet, maar ik heb mijn telefoon bij de hand dus zie je berichtje gelijk/snel.
Edit: tot nu toe nooit gezeur over gehad
Wat erg, ik ben nu zelf degene die een marktplaats ergernis veroorzaakt heeft terwijl ik altijd mijn best doe om snel en netjes te reageren en om mijn afspraken na te komen. Ik heb iets gekocht vlak bij mij in de buurt en dat zou ik gisterenmiddag om 2 uur ophalen maar ik ben niet geweest. Ik ben het gewoon echt helemaal vergeten. Toen stuurde diegene mij gisterenavobd om 12 uur (?) een berichtje van jammer dat je niet bent langs geweest en toen dacht ik oh ja shit. Heb eerlijk gezegd dat ik het helemaal vergeten ben, dat ik het heel rot vind dat ze voor niets heeft zitten wachten en dat ik hoop dat ze het toch nog aan me wil verkopen. Nog geen antwoord terug Ik baal echt van mezelf! Ik denk dat het komt omdat het nu maar 1 straat achter mij is. Normaal moet ik de auto of de fiets pakken om iets op te halen en dan zit het toch meer in mijn hoofd ofzo. Als ze me eerder had bericht dan had ik het zo kunnen ophalen want ik was gewoon thuis, daar baal ik ook van.
Als je iets liked en je binnen 3 minuten een berichtje krijgt met: āhoihoi, heb je interesse? Ik kan hem als je wilt nu inpakken en morgen al verzenden!ā
Alsof je bij een winkel bent waar er gelijk iemand naar je toekomt en jij dan zegt nee ik kijk gewoon even rond š„²
Nee echt zo iets doe je nietā¦
Deze vond ik ook echt niet ok ;
Staat : heel goed ? Eerder vaak gedragen en voor 5⬠Ofzo
Is dat niet de stijl van de sneakers? Zie wel vaker sneakers die bewust āviesā lijken.
Nee bij deze nietā¦
Waaaauw
Dat je een bundel aanvraagt en iemand anders het dan alsnog kan kopen. Is me nu al zo vaak overkomen.
Ik heb 2 weken geleden iets besteld dat ook netjes op tijd is verzonden, en sindsdien is het verdwenen. DHL kan het niet traceren, het enige wat ik kan doen is wachten tot 3 dec. Om mijn geld terug te vragen. Zo irritant! Kan de verzender (denk ik) niks aan doen maar dit soort shit gebeurd alleen maar als ik via vinted bestel.
Haha ik vind dit grappig, want ik verzend mijn kleding eigenlijk altijd in random dozen en oude verpakkingen. Ook weleens in een cruesliverpakking of een doos van een strijkijzer. Nooit gedacht dat mensen dan zouden denken dat er iets mis is gegaan en er wat anders in zit
En verzend jij alles dan in dozen van PostNL ofzo?
Beter dan dat je een gat niet fotografeert en aangeeft dat het artikel in goede staat is š„² heb wel meteen mijn geld teruggekregen gelukkig
Wow, snap echt niet dat ze dit nog probeert te verkopen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iemand dit zou willen kopen
Hihi ik ook. Voel me nu wel lullig als iemand dus een pakje ophaalt en dan denk he shit ik heb een weegschaal gekregen inplaats van een trui.
Haha
Van de week voor het eerst iets wat niet is aangekomen moest vet lang wachten tot je je geld terug kan vragen.
Okay niet mijn ergenis maar ga al paar dagen stuk om mijn moeder en haar Marktplaats avontuur.
Ze ging autobanden op MP zetten en had zoiets van doen we voor 150⬠en dat was heel goedkoop met het idee dat is zo weg(ik weet echt niets van autoās plus banden). En ze wordt echt volkomen gestoord van alle berichten die ze krijgt. Dat iemand haar een berichtje stuurt waar ze niet gelijk een reactie op geeft en dan na twee uur een bericht krijgt āik wou ze toch niet kopen want bij een ander zijn ze veel goedkoperā. Iemand die zegt āje moet ze op reserveren zetten want ik kom morgen langs maar moet nog wel vervoer regelenā en vervolgens hoort ze niets. En zo gaat het maar doorā¦ze belde mij dus om te vragen HOE ze de advertentie kan verwijderen want ze trekt het niet meer en gaat de banden maar naar de kringloop/garage brengen
(Ik zelf snap oprecht niet waarom ze al deze moeite doen, mijn ouders hebben geld zat en zou ze dan eerder weer terug naar de dealer ofzo brengenā¦maar ik heb overduidelijk geen money mindset)
Ik: hoi, kan je me vertellen of het een āgebreideā trui is?
Zij: hoi, dat staat op de foto.
Ehm ik heb de fotoās gezien, maar ik zie het niet goed
Ik heb een baby jurkje gekocht van een merk. ā¬4 en nu heb ik het jurkje ontvangen en zit er gewoon een gaatje aan de voorkant, op een plek waarbij ze het haast wel heeft moeten zien. Ik heb het gestuurd dat ik het jammer vindt dat er een gaatje in zit. Maar geen reactie.
Ik moet morgen aangeven of er een probleem is en anders wordt het geld uitgekeerd.
Wat zouden jullie doen?
Ik zou aangeven dat er een probleem is. Als ze het niet vermeld heeft dan is het haar fout.