Wat ik nu weleens doe, is bijv beide items kopen, en berichtje sturen of ze ze wil annuleren en een advertentie voor allebei wil maken! Dan hoef je niet te wachten op een goedgekeurde bundel!
Dat is wel een handige tip! Dankjewel. Zit je dan niet met een automatische slechte review?
Mijn de afzender heeft mijn pakketje is verwisseld met iemand anders, het moest er ooit van komen. Nu wil ze dat ik het terugstuur op haar kosten, maar hoe doen jullie dit? Gewoon overmaken naar haar rekeningnummer? Ze is Frans.
Zij moet dan toch overmaken naar jou?
Ja klopt, niet zo handig verwoord, maar geef je dan gewoon een rekeningnummer?
Kan je geen tikkie sturen? Of zie je het rekeningnr dan ook?
Ik zou het gewoon doen denk ik.
Misschien gewoon te koop zetten voor 1 euro? Kan ze het terugkopen via Vinted.
Nee, zij kan dan aangeven: geannuleerd in overleg met koper En dan klaar
Tikkies werken alleen met Nederlandse rekeningnummers helaasā¦
Oh dat wist ik niet!
Datgaat vgm niet. Heb je een paypal
Nee, maar mijn vriend wel. Ik had eigenlijk gehoopt dat ik het pakketje door kon sturen naar degene voor wie het bedoeld was en dat diegene dat andersom ook zou doen zodat ik het alsnog kreeg, maar schijnbaar heeft ze de andere partij al terugbetaaldā¦
Ja dat zou ook mijn eerste ingeving zijn. Jammer dat ze daar niet even mee heeft gewacht. Ik ben mān hersens aan het kraken maar ik vind het best een lastige situatie
Ik krijg ook een beetje het idee dat ze het artikel graag terugwil. Ze wil mij ook terugbetalen namelijk⦠Ik wil gewoon wat ik besteld had, niet perse mijn geldā¦
En als jij het artikel wat je nu hebt ontvangen op Vinted zet voor de prijs van jouw artikel en dat zij het dan koopt? En als het dan is aangekomen dat ze jou het goede artikel weer verkoopt via Vinted?
Ja ik denk dat het zoiets moet worden. Wat een gedoe zeg, bestel nooit meer iets uit Frankrijk. Thanks voor het meedenken!
Snap ik! Als het mis gaat is het sowieso vervelend, maar vanuit een ander land met verzending en kosten enzo helemaal.
Ik zie teveel leuke dingen die t dan voor mij net niet zijn. Of dat het mijn maat niet is. Dus mocht je daarmee gespammed willen worden pb me haha.
Je kan 'm toch zelf weer te koop zetten op vinted? Wel omslachtig maarja, zo kom je er ook vanaf.
Nee dat begrijp ik, als er gaten of vlekken inzitten is het een ander verhaal inderdaad. Ik haalde er alleen uit dat het gene wat mis was, de categorie/maat was. Vandaar dat ik reageerde met dat ze m alsnog kon verkopen. Neemt niet weg dat het inderdaad wel heel vervelend is als dat voorkomt.