Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Geen ergernis maar had vanavond een jurkje gezien op vinted. Dus ik kocht t uiteindelijk en toen ineens zag ik dat het maat 34 was terwijl de advertentie 36 zei. En had zo leuk contact met de verkoopster haha ze annuleerde het en zei sorry enz en toen had ze gekeken dat het jurkje nog op otrium te krijgen was dus nu heb ik m daar besteld haha

7 likes

Ja vreemd ! Want je kan het toch op haar kosten ook gewoon naar de juiste koper versturen… nu moet ze 2 keer betalen…

Ik heb een shirtje gekocht via Vinted, helemaal blij mee. Stuurt de verkoper net dat haar vriend haar ging helpen omdat ze zelf haar arm gebroken heeft en dat hij met het strijken van het shirt er een mega groot gat in heeft gebrand :joy: met foto er bij haha echt de helft van de achterkant is weg. Los van dat ik het jammer vind omdat het echt een leuk shirtje was vond ik het vooral heel komisch ghehe. Maar wel echt zonde :frowning:

27 likes

Deze foto… wil je t wel verkopen?

Samenvatting

11 likes

Ik heb net ook 2 dingen bij dezelfde persoon apart gekocht🥺
Ik wist dat het binnen no-time weg zou zijn en die persoon was niet online dus durfde het niet aan een bundel te nemen. Daar moeten ze echt iets op verzinnen eigenlijk…

1 like

Ik kan hier gewoon niet bij. Hoeveel moeite is het om nog een foto te maken die wel scherp stelt 🥲

1 like

Vinted maakt mij helemaal blut. Ik heb zelf heel veel verkocht maar ik koop alles weer terug🥺

3 likes

Same hahaha. Er komt nu ee halve garderobe aan jeej.

3 likes

Ja hier ook🤣
Ik praat het goed voor mezelf met de gedachte dat ik het altijd zelf weer op Vinted kan zetten mocht ik het toch niet leuk vinden, maarja dat is geen garantie natuurlijk😅

1 like

Ben nu stiekem wel benieuwd wat je hebt gekocht :joy:

2 blouses staan in het show je laatste aankopen!

Heb net een trui uit Frankrijk binnen gekregen met een huge koffievlek🥺 en hij was zgn niet gedragen
Heb het al gemeld maar ze is al paar dagen niet online gekomen. Echt balen.

En net kreeg ik dit echt leuke Vinted ervaringen vandaag 🥲

8 likes

Oh ik vind die opmerking super flauw en sneu maar ik ga echt stuk om jouw reactie haha zo droog

14 likes

Hahahaha wtfff

1 like

Ja was helemaal verontwaardigd😅

2 likes

wat staat er op de trui dan

2 likes

Michigan midwestern USA, niks boeiends volgens mij?

2 likes

Dit neigt eerlijk gezegd wel naar RGK :stuck_out_tongue:

1 like

Oh dat is dan onwetend van mij. Zou ze daarop doelen?

2 likes

Nee joh ik maak maar een grapje (omdat je over de tekst zei “niets boeiends”, RGK hebben toch volgens dit forum altijd kleding met nietszeggende teksten)
Dat bericht slaat gewoon nergens op en is van iemand die niets beters te doen heeft en maar random mensen gaat proberen te beledigen.

2 likes

Ohhh ik dacht even dat het misschien iets discriminerends was!