Nee hoor helemaal niet, gewoon een dom forumgrapje!
Rob Geus?
Haha ja. In de originele post stond dat er op zo’n kledingstuk bv nevada original since 1897 clubhouse staat zie ik.
Je kunt de foto wel in dit topic plaatsen om te kijken of het echt RGK trui is
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-grote-rob-geus-kinderen-ontmaskeringstopic/4082/2
Haha huh ik kreeg hier een melding van omdat je een oud bericht van mij getaged had en ik dacht echt waar gáát dit over!
Oh haha dat was dan per ongeluk, ik wilde gewoon het topic linken!
Zien jullie de laatste tijd ook veel kledingswinkels actief op vinted? Ik zit er juist op omdat ik tweedehands wil kopen, dus vind dat echt irritant.
Ik wil een aankoop betalen maar krijg bovenstaande melding. Iemand enig idee wat hiermee bedoeld wordt en wat ik moet doen? Heb al meerdere aankopen gedaan via vinted maar nog nooit deze melding gehad
Iemand een idee? Of een idee hoe ik vinted kan benaderen met deze vraag?
Betreft het een bundel aankoop? In dat geval moet de verkoper nog het formaat van verzending goedkeuren en word dan de prijs zichtbaar. Als dat niet het geval is heb ik geen idee.
Nee het betreft de aankoop van één artikel. Heb het bij verschillende artikelen en verkopers geprobeerd maar krijg steeds dezelfde melding. Via Google ook niks over te vinden…
Heb je misschien je rekeningnummer nog niet gekoppeld aan je account?
Ik kreeg net van een verkoper “Ik zie dat je je pakket al kan ophalen!”
Eh ja rustig het is er pas sinds gister en er komt vandaag nog iets dus ik haal t samen op.
Lol wtf, alsof mensen de hele dag op de bank zitten te wachten tot het pakketje binnen is ofzo en meteen tijd hebben om heen te rennen. Misschien is ze vergeten dat mensen werken en dat alle winkels om 5 uur sluiten.
Zo irritant, soms heb je ook gewoon wat anders te doen/niet de mogelijkheid om pakketten op te halen.
Deze is sinds gister binnen maar nu is het vinted zelf die deze berichten stuurt. “GA HET OPHALEN!!!”
Ohja kut dit was ik ook vergeten. Als ik iets verkoop de komende 3wk moet ik dus wel zorgen dat het voor 5u weggebracht is
Als je pakketjes met PostNL moet verzenden kan dat misschien ook bij een supermarkt nog tot 8. In mijn buurt zit sowieso de Jumbo die een PNL punt is, misschien bij jou ook? Met Mondial Relay/DHL gaat het wel lastig worden inderdaad. Heb ook een aantal dingen besteld maar gelukkig zitten alle punten bij mij om de hoek dus hopelijk kan ik het gewoon in mijn pauze ophalen!
Ja hoor krijg ik nu ineens een vrouw met een heel zielig verhaal dat ze onder bewind staat en een gezin van 7 mensen heeft. En ze wilt iets leuks voor iemand ofzo met kerst en diegene wilt al zolang zon jurk of ik iets voor dr kan doen.
Ik geloof dr geen ene kut van. Heb zin om een nog zieliger verhaal terug te schrijven
Ik weet dat als ik iets koop op vinted dat ik het niet binnen 5 dagen in huis heb en daar heb ik vrede mee maar heb nu vorige week zaterdag iets gekocht en ze heeft het nog steeds niet verzonden oid. Dat vind ik dan wel beetje irritant moet ik zeggen
Shit nu word ik bang heb vanmiddag iets van een merk verkocht aan een Franse😶