Ik koop vaak dingen die ik ken, en waarvan ik dus weet hoe het valt. Als het dan anders geadverteerd wordt dan de maat in het label is dat heel irritant.
Maar sowieso vind ik het onhandig als er niet een foto van het label (met daarop de maat) bij zit, het verschilt ook nog wel eens tussen landen.
Ik vind dit vooral zo irritant met broeken! Staat er alleen maar s ofzo, terwijl ik echt het nummer moet weten.
Ja dit is ook de reden dat ik altijd de maat in t label in mān advertentie zet idd! Omdat ik er een beetje vanuit ga dat mensen het kledingstuk kennen en dus weten wat in het label moet staan om goed passend te zijn
Ik vind het echt gek als mensen zelf een maat gaan verzinnen voor een kledingstuk. Als dat gebeurt dien ik ook altijd een klacht in via Vinted eigenlijk haha omdat ik dan vind dat ik niet heb gekregen wat ik heb besteld.
Ik kreeg vandaag een jas via Vinted binnen en er zitten allemaal muizenpoepjes in
Ik weet ook niet wat ik nu moet doen, ik ben normaal gesproken niet van de slechte reviews en klagen (zeg in een restaurant ook altijd dat het eten lekker is als het eigenlijk niet te vreten is) maar ik vind dit wel heel ver gaan
Ik zou het gelijk melden.
Kreeg vandaag een gebreide trui binnen met een gat op de kraag, het valt niet heel erg op maar er zit een hele lus los en het gat is niet mini ofzo echt best wel groot, en ik had hem gekocht omdat er stond nieuw met prijskaartje. Hij ziet er sowieso in zān geheel niet uit als niet gedragen en zo ruikt ie ook niet maargoed.
Ik een berichtje sturen gewoon normaal
of we misschien een oplossing kunnen bedenken, krijg ik gelijk weer zoān defensieve kutreactie:
Ik heb die trui nog nooit aangehad en hij is nieuw van de huidige collectie. Ik heb dat gat nog nooit gezien. Het is een gebreide trui dus een lus die los schiet is geheel normaal. Ik heb hem zo gekocht.
Waarom reageren mensen altijd zo?? Ik bedoel ik zou echt schrikken en gelijk zeggen sorry ik heb het echt over het hoofd gezien(niet dat dat mij snel zou gebeuren maargoed), en iemand tegemoet komen. Maar ik heb elke keer dat mensen boos en kut tegen mij gaan doen, hallo jij stuurt een trui op met een fout niet ik?
Ik zet de echte maat erin en zet dan in de beschrijving dat ie anders valt. Maar heb ook meestal aanfotoās dus dan zie je het wel ongeveer.
Mensen die betrapt zijn reageren vaak boos. Die gat is daar niet zomaar gekomen.
Exact dat! Laatst ook met die vlektrui, gelijk heel defensief en je wast toch altijd eerst als je het koopt?!? En allemaal bullshit. En toen op t laatste moment was het opeens oke je krijgt alles terug ik kan hem nu toch niet meer verkopen hou maar.
Sowieso dat ze gewoon dacht ik probeer het en zie wel of iemand het pikt.
Ik had laatst ook iets gekocht waar iets kapot aan was. Ik meld dat aan haar. āNou, dan stuur je hem toch terug op je eigen kosten, genoeg die het willen hebbenā.
Uiteindelijk krabbelde ze terug en kreeg ik een deel van mān geld terug zodat ik het kon laten maken bij de kleermaker.
Pff, wel fijn dat ze uiteindelijk toch toegaf, maar echt belachelijk hoe mensen reageren soms.
Andere ergernis: mensen die adverteren met āwollen truiā maar eigenlijk een trui van acryl of polyester verkopen. Echte wol vind ik iets heel anders dan acryl, en er hangt ook een ander prijskaartje aan.
Hier zou ik ook bad op gaan. Op webshops filter ik acryl dingen er ook altijd tussen uit.
Ik heb best vaak dat iemand iets ontvangen heeft en gewoon online komt maar op de ƩƩn of andere reden geen zin heeft om op markeren als ontvangen te klikken, terwijl alles blijkbaar wel goed is.
Dat vind ik zo irritant want het gebeurt altijd bij grotere bedragen en dan duurt het dus 2 dagen voordat het in mān vintedportemonnee zit en dan heb ik het met het weekend ertussen pas dinsdag ofzo.
Geen wereldprobleem natuurlijk maar ik vind het gewoon zo flauw? Want Vinted vraagt het zelf ook aan diegene.
Ik zou absoluut niet buiten Vinted om kopen!
Ik zou het niet buiten Vinted om kopen, zou dat zelf niet vertrouwen. Binnen Vinted zelf is het al vaak genoeg gezeik maar dan ben je iig wel beter beschermd.
Ik doe dit wel eens als mensen echt traag verzenden. Kocht vorige week iets en dat meisje bleek in het buitenland te zijn en stuurde het echt 5 dagen later pas op. Ja dan mag je ook wachten op je geld van mij.
Beetje petty wel
Ja dan snap ik het wel, maar ik verzend altijd gelijk de volgende dagš
Gvd ben echt pissig. Ik had van die Dubarry-laarzen gekocht op Vinted, zijn waterdicht en warm, leek me ideaal voor met de hond in het bos. Nieuwprijs ⬠389 (ja echt), op Vinted stonden ze voor ⬠175. Heb gevraagd of je er mee in de sneeuw kon, ja kon volgens haar, bod ⬠155 werd geaccepteerd.
Kreeg ze binnen, gebruikerssporen op de neuzen zoals op de fotoās, dus prima, goedgekeurd.
Ben ik er deze week voor het eerst lang mee in het bos geweest, had ik natte sokken. Vreemd. Dus mān vriend zegt net: kijk eens dan of er een gat ofzo ergens zitā¦
Zie ik dat die hele zolen los aan het laten zijn. Je ziet nu ook duidelijk dat ze gelijmd zijn.
Heb de verkoopster een berichtje gestuurd met de vraag hoe we dit op gaan lossen⦠Kan ik er verder nog wat mee? Dit was dus echt niet te zien toen ik ze uit de verpakking haalde.