Heb in elk geval de recensie al kunnen bewerken en aangepast naar één ster.
@Karl_Lagerfeld Kom me helpen.
Heb in elk geval de recensie al kunnen bewerken en aangepast naar één ster.
@Karl_Lagerfeld Kom me helpen.
Wow wat KUT zeg. Misschien even naar een goede schoenmaker en kijken wat die zegt? en zou het via vinted proberen te regelen want die trut die dit bewust heeft gedaan zal niet gaan toegeven denk ik
Ik heb voor het eerst iets besteld dat met mondial relay komt. Ik lees daar geen geweldige recensies over dus ben benieuwd hoe lang het gaat duren en of het heel aankomt.
Ik ben daar zelf heel tevreden over. Misschien ool omdat mn afhaal plek een dierenwinkel is met lieve mensen haha.
Maar ik heb met allemaal verzonden en ool bij allemaal besteld homerr is toch echt de sloomste.
Ik heb er prima ervaringen mee. Het is meestal iets sneller dan Homerr vind ik, maar wisselt ook heel erg.
Afhaalpunt zit bij ons in een tankstation dus dat is chill, want tot laat open.
Oh dat valt echt reuze mee vond ik dus geen delay met mondial relay
Heb nu al een paar keer gehad dat ik was bestelde bij Vinted en dat mensen ziek waren en het echt minimaal 5 dagen duurde dat mensen het konden opsturen. Ik zeg altijd van oke is goed, maar volgens vinted moet het wel binnen 5 dagen na de betaling opgestuurd worden anders wordt de bestelling door vinted geannuleerd.
Nu maandag iets besteld en ze denkt dat ze het volgende week woensdag kan bestellen. Nou dan heeft Vinted het al geannuleerd hoor.
Ik zou er zelf als verkoper zo onrustig van worden en echt proberen of iemand anders het bijvoorbeeld voor mij kan wegbrengen.
Ik had laatst ook iets gekocht en diegene zei dat ze op vakantie was maar het over een aantal dagen op de post zou doen. Dat had ze uiteindelijk niet gedaan, Vinted daarna de koop geannuleerd. Ik heb haar toen een negatieve review gegeven waarop ze reageerde met “ja, Vinted heeft de koop geannuleerd”. Ja meid, zo werkt Vinted als je het niet op tijd opstuurt Het staat toch duidelijk aangegeven overal dat je een week hebt om het te versturen…
Maar ik vind het ook wel flauw eigenlijk om iemand daar een negatieve reviews voor te geven. Het is vervelend, maar je verliest niets want je krijgt je geld gewoon terug. En het kan iedereen wel een keer gebeuren toch dat het je ontschiet of dat je het door omstandigheden niet op tijd kan wegbrengen.
Mwah niet helemaal mee eens. Het kan inderdaad een keertje gebeuren maar ik zou ook een slechte recensie geven. (Tenzij de verkoper een berichtje stuurt) Ik check op vinted altijd de recensies voor ik bestel en als iemand vaak één ster heeft vanwege laat/niet verzenden bestel ik niet.
Eens. En als je niet in staat bent om het te verzenden selecteer dan dat je op vakantie bent of upload het überhaupt niet.
Vinted zegt bij herhaling dat ze niets meer kunnen doen, omdat het geld al naar de verkoopster is en dat ik het beter had moeten melden. Ja duh, als het eerder zichtbaar was geweest had ik het het eerder gemeld.
Verkoopster reageert wel en zegt dat ze ze voor iemand anders had verkocht en zelf niet had gedragen, ze ging navraag doen “hoe dit kon”.
Kun je dat doen? Selecteren dat je op vakantie bent? Dat wist ik helemaal niet. Kan me voorstellen dat je er soms door verrast kunt worden dat iemand iets besteld wat je al een tijdje te koop hebt staan net terwijl je op vakantie bent. Dus wel handig als die optie er is, anders moet je je hele account gaan leeghalen
Er is gewoon een knopje voor, onder ‘mijn instellingen’ en dan ‘accountinstellingen’.
Als je dat aanklikt worden al je spullen verborgen. (als je iets als favoriet markeert en de persoon gaat op vakantie verdwijnt het dus ook compleet dat is wel echt irritant. Als ze vakantiemodus uitzetten verschijnt het weer)
Ah ok, ik ben zelf nu niet actief met verkopen maar wel goed om te weten als ik alle babykleding weg ga doen
Hmm ja ik vind dat het ook wel belangrijk is om te onthouden dat dit allemaal particulieren zijn die dingen verkopen. Van een webwinkel kan je dit soort dingen verwachten, maar ik vind dat er in het algemeen hier echt hoge eisen worden gesteld aan Vinted verkopers. Ja natuurlijk moeten de spullen zijn zoals beschreven etc. dus dat soort dingen bedoel ik niet. Maar zoiets als dit of niet ‘op tijd’ je pakketje ophalen denk ik tja, dit kan toch een keer gebeuren als iemand vergeten is om zichzelf op vakantie te zetten of niet bij het pakketpunt kan komen. En als je dan gelijk een negatieve review geeft terwijl je gewoon automatisch je geld terugkrijgt en er verder nul last van hebt vind ik dat gewoon een beetje zuur.
Zo heb ik een keer een negatieve review met hele zure tekst gekregen omdat ik niet binnen 1 dag na het ophalen had bevestigd. Je hebt daar geloof ik 5 dagen ofzo voor, voor het automatisch gaat en de verkoper zijn geld krijgt. Ik bevestigde in de loop van dag 2 want wilde even op mijn gemak alles bekijken. Dat leverde dus een hele zure review op
Dat iemand dat vergeet kan, je hebt ook wel eens dat je iets koopt en dan ziet dat die persoon al maande niet online is geweest. Dat is slordig, maar daar kan zo’n persoon dan verder ook niet zoveel aan doen.
Maar het is wel irritant als je ziet dat constant mensen online komen en je aankoop/bericht zien, maar verder helemaal niets laten weten. Hoe moeilijk is het dan om even een berichtje te sturen met ‘sorry, het gaat niet lukken’. Dat vind ik een negatieve review niet onterecht hoor, negeren vind ik zo stom (al heb ik zelf trouwens nog nooit een negatieve review achtergelaten want dat vind ik toch moeilijk/zielig )