Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Ik vind het nu minder vervelend dat mensen het laat versturen/ophalen. Vanwege de vroegere sluiting van de winkels wordt het nu ook gewoon lastiger als je fulltime werkt en moet wachten tot het weekend voordat je het kunt verzenden/ophalen.

6 likes

Stuur haar een berichtje! Zo lullig dit.

4 likes

Begrijp ik dan goed dat zij jouw gratis weggegeven zegels te koop aanbiedt?

2 likes

Nee joh? Dat is echt niet netjes. Dan ben je echt wel een naar persoon imo als je gratis zegels vraagt en dit doorverkoopt.

2 likes

Had op vinted mooie Nike’s voor mn zoontje gekocht. Stonden er nog niet zo lang op, leuke prijs dus top.

Nou begon na dag 4 al dat het zo moeilijk moeilijk was want pakketpunt was ver weg. Dan denk ik, joh waarom selecteer je dan alle pakketpunten? Naja uiteindelijk was ze uiteraard te laat met versturen dus werd het geannuleerd. Toen vroeg ze of ik t met postnl wilde kopen. Maar toen heb ik gezegd dat dat nog duurder was dan de schoenen zelf. Dus toen er maar bij gelaten.
Krijg ik 3 dagen later een berichtje dat haar vriend het wel gaat versturen dus dat ze er opnieuw opstaan. Dus oké opnieuw geprobeerd.

Krijg ik nu net weer 3 dagen later het bericht dat haar moeder de zolder heeft opgeruimd en dat ze ze niet kan vinden?

Echt… are u kidding me? :sweat_smile: :sweat_smile:

1 like

Wat is er toch met Vinted de laatste tijd? Ik krijg error berichten bij het selecteren van een pakketpunt en nu heb ik wel betaald, maar is de aankoop niet gelukt vanwege een “generic error”. Oke bedankt? Mag ik mijn geld terug dan?

Ik heb net iets gekocht en nu vraagt de verkoper in het Italiaans ‘wil je nog iets anders?’ Ehm nee want dan had ik dat wel in een bundel gedaan of bedoeld ze nou gratis erbij ofzo? Want de vorige keer dat iets kocht bij een Italiaanse verkoper kreeg ik er ook iets gratis bij. Maar ik hoef er niks bij maar wil niet lullig reageren ofzo :joy:

1 like

Haha!! Zou gewoon zeggen: no but thank you very much :smiley:

Ik heb een sportlegging te koop en ik kreeg vandaag de vraag of ik het bijpassende shirt met lange mouwen ook had. Lijk ik een winkel waar je complete setjes kunt shoppen? Als ik die had/wilde verkopen dan stond hij vast wel op vinted. :sweat_smile:

6 likes

Een koper vroeg me welk wasmiddel ik gebruikte, want de kleding die ze had gekregen rook zo lekker :joy:

35 likes

Ja he! Hoe doen andere mensen dat toch, dat ze midden op de dag nog steeds lekker naar wasverzachter ruiken. Bij mij vervliegt dat zodra mijn kleding de kast in gaat.

3 likes

Haha van die pods van Ariel!

1 like

Ik heb dat ook weleens aan iemand gevraagd, ik kreeg een broek die zo ontzettend lekker rook! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb ook wel eens kleding gekocht die echt lekker rook haha. Maar vind vragen ook weer zoiets ja…

1 like

Vinted annuleerde automatisch 3 kopen omdat de verkopers niets verzonden. Dat geld werd vorige week al terugbetaald, kreeg bevestiging van Paypal maar mijn paypal saldo blijft 0 en het staat ook niet op mijn gekoppelde bankrekening. Waar is dat geld naartoe?

Screenshots

Dus paypal bevestigt dat de bedragen terugbetaald zijn:

Maar saldo blijft 0

Je vinted portemonnee?

1 like

Ja misschien gewoon vragen de volgende keer inderdaad :relaxed:

1 like

Het kan soms 1 of 2 dagen duren voordat het op je rekening staat! Ik heb dat ook vaak. Bv een bedrag dat op Paypal vorige week was bijgeschreven had ik gister op mijn rekening.

1 like

Fransen op Vinted :exploding_head:

Willen altijd nóg goedkoper. Ik ga echt geen kledingstuk van 10euro voor 8 euro helemaal naar Frankrijk sturen. Hoewel, onlangs yoch overstag gegaan; goddank koos ze voor Homer, dus ik hoefde niet te printen. Dacht ik. Bij het Homerpunt bleek dat déze Homer verzending wel geprint moest worden dus dat kostte mij ook al een euro.

1 like

Echt he! Ik heb alles er voor weinig op staan en geef bundelkorting maar ze wilde die bundel nog goedkoper. Dat gaat bij mij toch een soort grens over, dan verkoop ik nog het liever niet :grimacing:.

2 likes