Ik had iets via vinted verkocht aan iemand uit Frankrijk. Via vinted kreeg ik een verzendlabel van Homerr.
Pakketje vorige week dinsdag weggebracht en er gebeurde maar niks. Stond nergens dat het pakketje verzonden was. Contact opgenomen met pakketpunt en ze zeiden dat alles goed was gegaan.
Ik had de koper al een bericht gestuurd dat ik er mee bezig was en haar de verzendbewijzen ed laten zien. Ze vroeg gelijk waarom het met Homerr was verstuurd en niet met Relais Colis. Heb haar geantwoord dat ik daar geen verzendlabel van heb gekregen.
Gister kreeg ik een melding via vinted dat de betaling was opgeschort dus contact gezocht met vinted en het verhaal uitgelegd.
Moest ik zelfs beschrijven hoe het pakket eruit zag, welk materiaal, welk formaat, kleur ed.
Bericht gestuurd en ze zouden het uitzoeken.
Nu staat er ineens dat mân pakket onderweg is met de pakketdienst Relais Colis??? Ik snap er helemaal niks meer van. 
Tip voor iedereen; maak dus een foto van je pakket. Ik moest heeeeeel lang nadenken hoe het er ook alweer uit zag, had die dag meerdere pakketten verstuurd.

en mn tegenbod is al geaccepteerd