Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Hahahaha wat een reactie

2 likes

Weet iemand wat er gebeurd met de vinted pakketjes die nu nog op dhl punten liggen of komen de komende week die vanaf vanavond dicht zijn? Blijven ze daar liggen tot we ze toch kunnen halen in januari of gaan ze volgens de officiële regels na 5 werkdagen weer terug?

1 like

Ik gok dat ze alsnog teruggaan. Misschien kun je bellen om te vragen of ze die van jou achterhouden. Ik heb helaas hetzelfde probleem, zo onhandig.

2 likes

Ik krijg een stuk of 8 pakketjes volgende week op een dhl punt in de Hema, ik mag toch hopen dat ze wel een bepaalde tijd(per dag) open zijn voor op & afhalen?

1 like

Ik hoop het ook echt :crossed_fingers:t2:

1 like

Volgens mij was dit de vorige keer wel zo, maar weet het even niet zeker

3 likes

Geen DHL punt maar PostNL: onze primera zei vanochtend dat hij open blijft ivm pakketpunt! Ze mogen geen andere dingen verkopen.

4 likes

Als pakketpunt mogen ze openblijven. Maarja, de vraag is of ze dat doen natuurlijk.

Zou het echt een nachtmerrie vinden als alles terug gaat :sob::sob: verwacht echt veel nog

5 likes

Ik heb een jurkje via vinted gekocht maar er zat echt een heftige zweetlucht in. Die er na het wassen niet uit gaat, dus ik baalde nogal. Ik geef de verkoopster 3 sterren met deze toelichting. Zij geeft mij 1 ster :rage: dat ik onterechte negatieve feedback geef en dat het product niet stonk. Irritant wijf.

3 likes

Ik word sowieso soms een beetje paranoïde van Vinted. Heb inderdaad nu al regelmatig iets gehad dat tóch kapot was, iets gekrompen bleek te zijn of echt stinkt. Alsof mensen bewust dingen verkopen waar er iets mis mee is en hopen dat je het niet op tijd ziet of merkt.

Wat kut dat het sterren geven niet ‘blind’ gaat eigenlijk, vraag me af waarom vinted hier voor gekozen heeft :thinking:

2 likes

Zodat je ook kan reageren als iemand jou onterecht 1 ster geeft. Op marktplaats kun je het ook van elkaar zien

Zowle het DHLpunt als Homerrpunt zijn bij ons gewoon open (zitten beiden in een winkel). Ze mogen alleen voor pakketjes open of click&collect.

1 like

Ik heb eerder ook artikelen goedgekeurd waarmee uiteindelijk toch iets mis bleek te zijn. Vond het eerst belangrijk om de verkoper ook te helpen door snel een artikel als ontvangen en goedgekeurd aan te merken, maar nu neem ik echt de tijd om er thuis goed naar te kijken (en te ruiken, lol). Heb op het begin best wat miskopen gedaan (bijvoorbeeld door een vlek in een jurk die pas bij het dragen goed zichtbaar was), maar ben nu veel secuurder.

4 likes

De hema is in principe gewoon open voor zn eigen pakketjes/click en collect/gebak. Dus neem aan dat de dhl pakketjes dan ook wel doorgaan.

1 like

Ik liet alles al afleveren bij dierenwinkels maar nu is het helemaal ideaal omdat die open blijven.

Ik ga het zo checken, hoop dat je gelijkt hebt! :blush:

2 likes

Dit had ik ook heel erg!
Dan maakte ik alles snel open en dacht zal wel, en dan weken later als ik ‘t wilde dragen ofzo opeens vochtplekken of dingentjes zien, en dan spijt hebben dat je zo laks was idd🥲

Ik heb trouwens 9 van de 10 keer dat het ruikt naar de zolder van m’n opa en oma.

3 likes

Zou gewoon even je hema bellen, ze zijn er sowieso. Foto’s worden bv ook deze week gewoon nog bezorgd en kunnen klanten afhalen.