Ben geweest ze hebben een kraampje staan dus all good!
Geen ergernis maar ik heb iets heel duur verkocht en vandaag verzonden. Ik hoop dat het goed gaat aankomen⦠heb wat bang dat het gaat mislopen, is een merk jas.
Ugh. Iemand had me het verkeerde artikel gestuurd, dus ik het pakket teruggestuurd naar Frankrijk, kreeg ik net een vet verwijtend bericht dat ik het adres niet goed opgeschreven heb en inderdaad wat blijkt, in de track and trace staat een heel ander adres en naam, maar ik weet zeker dat ik het goed opgeschreven heb? Ik verzin toch niet even ter plekke een ander Frans adres? Lijkt wel alsof het adres verkeerd is ingelezenā¦.
Dit was buiten Vinted om. Had het teruggestuurd via PostNL met track and trace. Heb het adres er zelf opgeschreven maar weet zeker dat ik het goed gedaan heb⦠heel raar
Huh heel raar indd was het een heel ander soort adres? Of enkele letters anders? Want indd bij iets totaal anders zou ik ook denken dat er dan iets anders is misgegaan Ipv dat jij ff toevallig iets totaal iets anders weet op te schrijven
Nee een paar elementen klopte wel. Haar naam en de straat klopt niet. Het is echt verkeerd ingelezen vrees ik⦠Hoop dat PostNL iets kan betekenen.
Niet via vinted maar ik heb ooit een pakketje ontvangen met een sticker erop met mijn adres. Ik had alleen niks besteld en keek goed naar het pakketje en onder de adressticker stond een heel ander adres (zelfs een andere plaatsnaam).
Er klopte iets bij het eerste adres niet en de postcode leek op mijn adres dus toen werd het opeens naar mijn adres gestuurd. Dus kan indd dat als er iets niet klopt aan het adres er een nieuwe adressticker wordt opgeplakt.
Ik weet niet hoe de Franse postbedrijven zijn, maar misschien kan de ontvanger via een App van het postbedrijf een ander adres opgeven of laten verzenden naar een afhaalpunt.
Ik heb op iets geboden, verkoper accepteerde het bod bijna meteen en stuurt het nu al 5 dagen niet op? Echt vervelend.
Same!! Maakt me nerveusš
Ik had iets via vinted verkocht aan iemand uit Frankrijk. Via vinted kreeg ik een verzendlabel van Homerr.
Pakketje vorige week dinsdag weggebracht en er gebeurde maar niks. Stond nergens dat het pakketje verzonden was. Contact opgenomen met pakketpunt en ze zeiden dat alles goed was gegaan.
Ik had de koper al een bericht gestuurd dat ik er mee bezig was en haar de verzendbewijzen ed laten zien. Ze vroeg gelijk waarom het met Homerr was verstuurd en niet met Relais Colis. Heb haar geantwoord dat ik daar geen verzendlabel van heb gekregen.
Gister kreeg ik een melding via vinted dat de betaling was opgeschort dus contact gezocht met vinted en het verhaal uitgelegd.
Moest ik zelfs beschrijven hoe het pakket eruit zag, welk materiaal, welk formaat, kleur ed.
Bericht gestuurd en ze zouden het uitzoeken.
Nu staat er ineens dat mān pakket onderweg is met de pakketdienst Relais Colis??? Ik snap er helemaal niks meer van.
Tip voor iedereen; maak dus een foto van je pakket. Ik moest heeeeeel lang nadenken hoe het er ook alweer uit zag, had die dag meerdere pakketten verstuurd.
Oh dat zou ik zomaar kunnen zijn haha.
Geen printer thuis, doe dat dan op mān werk, maar daar kom ik niet elke dag haha. Dus dan duurt versturen gewoon wat langer.
Ja dat maakt me nog niet zoveel uit als je gewoon even zegt wanneer je het ongeveer zal versturen. Maar deze mensen reageren dan nergens meer op nadat je hebt betaald.
Had net de koop geannuleerd en toen reageerde ze meteen dat ze het al verzonden heeft
Ik had een tijdje terug een trui op Vinted gezet maar die er na 2 dagen toch weer af gehaald omdat ik ām toch liever niet weg doe. Ik had op verborgen geklikt. En nu heeft net opeens iemand die trui gekocht terwijl hij op verborgen stond?? Ik ben zo confused en ik baalš„ŗ
Gewoon annuleren joh
Nee dat vind ik te lulligā¦
Alleen nu weet ik wel dat verborgen in ieder geval niet genoeg isš
Als je iets verbergt is het alleen weg voor iedereen die niet op favoriet heeft geklikt.
Gewoon annuleren en zeggen dat je hem ergens anders hebt verkocht.
Heb ik ook wel eens gedaan als ik spijt had schaam
Ik denk dat dit het beste topic is voor mijn vraag⦠ik had baby dr martens geliked, stonden er voorā¬30 en ik krijg na 5 min al een bericht of ik interesse heb en een prijsverlaging naar ā¬25. Ze wil er dus denk ik wel vanaf, is het not done om nu ā¬20 te bieden?
Ja zat er ook nog aan te denken om dat te zeggen maar heb het toch maar gelaten. Maar dacht inderdaad dat het dan voor iedereen niet meer te zien zou zijn!
Gewoon bieden. Nee heb je ja kan je krijgen.
Je bent lang niet de enige die dat zou doen op vintedš, je kan het altijd proberen!