Oh dat is ook minder… heb op dit moment geen auto (en woon niet meer in NL) dus voorlopig gelukkig niet aan de orde
woow hoeveel verkoop jij dan wel niet (of is die belastingdrempel niet zo hoog)
Kijk maar eens in het verkooptopic hier op het forum
haha @MACkroket ik denk dat je op Vinted ook wel echt veel verkoopt toch?
Ja klopt!
Maar las hier laatst dat heb bij bedragen van 100 euro ook voorkomt, dus geen idee hoe ze het precies selecteren.
Wat is veel? Ik kreeg deze melding laatst ook. En heb in 8 jaar tijd (ook toen het nog UW was) 54 dingen verkocht, vind dat wel meevallen eigenlijk.
Ik moet een pakketje ontvangen via dpd afhaalpunt waar ik een melding van kreeg dat ik het had opgehaald. Maar dit had ik niet gedaan. Bij het punt hebben ze het pakket niet en zeggen ze dat ze zeker weten het niet aan iemand anders hebben meegegeven omdat in hun systeem staat dat het pakket daar heen zou komen, maar nooit is ingescand bij hun. Pakketpunt wijst naar dpd. Dpd wijst naar Vinted. Vinted wijst naar pakketpunt. iemand dit wel eens gehad?
Geen idee, ik denk dat ze het op verschillende manieren bepalen, misschien als je in totaal een bepaald bedrag of verkopen bereikt (over hoeveel tijd dat ook is) of als je in korte tijd een relatief hoog aantal verkopen hebt. Maar misschien doen ze ook steekproeven.
Mensen die niet opschrijven of fotograferen wat de maat is op vinted. Als ik maat 86 wil kopen wil ik geen 80 kopen. Dan zit ik als een idioot in te zoomen om te ontdekken of de verkoper alle 86 onder 80/86 zet of 86/92.
Zo herkenbaar. Super irritant. Zou echt willen dat vinted gewoon 80, 86, 92 etc zou doen ipv 80/86, want sommige verkopers doen dan 80 en sommige verkopers doen dan 86
Ik gebruik het zelf ook door elkaar. Dus als iets groot valt, doe ik het in de volgende categorie zeg maar. Slaat ook echt nergens op haha. Maar zet het in de tekst sowieso altijd wel erbij.
Pff vandaag weer langsgeweest en ze hebben het dus inderdaad aan een verkeerd persoon meegegeven. En diegene is het niet terug komen brengen. Zooooo frustrerend
En nog meer marktplaats leed vandaag want had een pakketje naar een dhl punt gestuurd wat opeens is gaan verbouwen. Waardoor alle pakketjes terug gestuurd worden naar de ontvanger. Dus ik kwam daar was er opeens geen pakketpunt meer. Maar de verzender gelooft niet dat dat is gebeurt?? Dus ze blijft volhouden dat ik het pakket heb geweigerd want online staat ‘de ontvanger heeft het geweigerd’. Maar ik ben de ontvanger niet dat is het dhl punt. Echt zooooooo gekmakend. Nu wil ze het niet opnieuw sturen en mijn geld deels maar teruggeven?? Omdat ik het zelf heb geweigerd zogenaamd. Ik word echt GEK haha. Kan daar zo slecht tegen als iemand je niet wilt geloven.
Misschien een heel raar idee maar zou je niet een foto kunnen maken van die winkel/plek wat het DHL punt is waarop je kunt zien dat ze in verbouwing zijn en dat naar de verzender sturen? Misschien gelooft ze je dan? Of de verzender naar het punt laten bellen (maar misschien vindt ze dat teveel moeite)
Heb deze week op Vinted ook meegemaakt dat een pakket na 2?? Dagen al werd teruggestuurd door dhl. Vind het echt belachelijk, sluit dan 2 weken eerder als je weet dat je nog tig pakketten gaat ontvangen die je niet kan afleveren.
Ja dat zou ik inderdaad nog kunnen doen… heb daar alleen niet zo’n zin in haha. En vraag me ook af of het gaat helpen. Heb zelfs printscreens gestuurd van het chat gesprek met Dhl waarin de medewerker het uitlegt. Morgen als ik niet meer boos ben ga ik haar wel weer een berichtje sturen haha. Thanks iig voor je tip!
Een artikel wat ik had gekocht heeft diegene niet meer en vind het zo jammer Kan gebeuren natuurlijk maar baal stiekem wel een beetje haha
Ik heb het nu ook bij een hoger bedrag gehad. Verkoop zelf veel maar net voor de eerste keer.
Eventuele koper via Vinted: ‘Hoi, -heel verhaal over item die ze via Vinted gekocht heeft maar uit buitenland moet komen en ze gaat deze week al op vakantie en ziet nu mijn advertentie- ik bied 30 euro (vraagprijs 45), kom het dan ophalen want woon in dezelfde woonplaats.’
1 min later: ‘Kun je even reageren want dan annuleer ik mijn andere bestelling.’
2 minuten later: ‘???’
Ik: ‘Hoi, ik woon inderdaad daar en daar. Voor de vraagprijs mag je het morgen komen ophalen. Item is nieuw en duur blabla, vaste prijs, ga niet zakken.’
Zij: ‘Oké ja blabla snap ik. Ik bied 35 euro, dan kom ik het morgen gelijk ophalen.’
1 minuut later: ‘???’
3 minuten later: ‘Ik heb net de andere verkoper geannuleerd. Ik wil het morgen ophalen, kan je het laten weten?’
5 minuten later: ‘???’
10 minuten later: stuurt officieel bod van 35 euro
15 minuten later: ‘Kun je hiermee akkoord gaan?’
Uur later: ‘???’
Dit was dus heel laat gisterenavond. Ik reageer niet, wil dit echt niet bij mijn huis hebben en hallo ik wil, nogmaals, de vraagprijs ervoor hebben.
Vanochtend heel vroeg: ‘Kan ik vandaag langskomen?’
5 minuten later: ‘???’
10 minuten later: ‘???’
Echt wtf?
Wow opdringerig Ga omhoog met je prijs haha
‘Voor €55 mag je hem NU ophalen’
1min later
‘HALLO WAAR BEN JE?!’