Ik heb tot nu toe twee keer problemen gehad als in pakket kwijt oid en ik heb wel altijd met geld terug gekregen. En de andere partij in beide gevallen ook. Dus heb daar wel goede ervaringen mee!
Duurde dat lang? Moet gewoon nog even geduld hebben denk ik haha
Nee volgens mij binnen 2 weken toen eenmaal geconstateerd was dat er iets niet goed ging. Na een paar dagen was eigenlijk altijd de conclusie dat het pakket kwijt was en beide partijen geld terug kregen.
Ik heb schoenen verkocht via vinted moest ik het eerst met zo’n vage verzendmaatschappij naar frankrijk sturen.
Nu had ik in de omschrijving staan dat de schoenen maat 40 zijn maar vallen als 38.( ik heb zelf 38,5 en ze waren iets aan de kleine kant).
Allemaal duidelijk omschreven maar nu krijg ik allemaal boze franse berichten (die ik telkens door translate moet halen) dat het maat 40 is en ze haar niet passen. En dat ze haar geld terug wil
Vertalen kan automatisch via Vinted toch? Hoeft niet met Google translate.
Maar jeetje wat irritant.
Hoe kan een knoop zomaar loslaten tijdens het versturen?
Ik denk dat ie al los was, en dat je groot gelijk hebt dat je dit niet ok vindt.
Ik heb wonderbaarlijk genoeg een Vinted-geluksmoment! Dinsdag kocht een Franse vrouw een tas, die ik dinsdagmiddag nog naar het pakketpunt kon brengen en die woensdagavond al bij haar aan was gekomen. Gisteren heeft ze het pakket opgehaald en gisteravond had ik een vijf-sterrenreview en het geld al in mijn saldo!
Toen ik het mailtje over haar aankoop kreeg baalde ik heel erg omdat ik totaal geen zin had in die stress. Ik had nog een paar dingen op mijn profiel staan sinds oktober, maar de app al sinds november van mijn telefoon gegooid door een ergernis. Nu krijg ik de neiging om het weer te installeren, was het altijd maar zo.
Het moeten printen van die labels is zo irritant. Punt hier in de buurt print niet voor je.
Gisteren wilde ik printen, is de inkt bijna op. Toch proberen, maar werkte niet.
Nieuwe inkt wordt geleverd maar is meer geld dan wat ik moet versturen. Troost me bij de gedachte dat we ook wel meer printen dan verzendlabel. Maar dat is af en toe iets.
Had laatste enkellaarsjes erop gezet die nieuw waren maar er zat een klein lijmvlekje op al toen ik ze binnen had gekregen.
Dus ik had foto’s van dat vlekje gemaakt en in de omschrijving benoemd dat er een klein vlekje op zat en een verwijzing naar de foto.
Had iemand ze gekocht krijg ik net een 4 sterren review waarin staat jammer van het vlekje maar voor de rest perfect.
Is niet heel erg natuurlijk maar ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn en blijkbaar kijken mensen amper voor ze iets kopen?
Kreeg laatst trouwens een 3 sterren review uit Italië omdat er 2 truien kleiner vielen dan ze had verwacht terwijl ik bij allebei hele duidelijke foto’s + aanfoto’s had staan, echt flauw vond ik dat.
Edit: en had ‘r nog dikke korting gegeven ook.
Krijg als reactie bij een van m’n broeken ‘lengte en taille’ zonder interpunctie of ook maar een aanhef of ‘alsjeblieft’. Dan denk ik echt: laat maar, verkoop het wel aan iemand die in ieder geval de moeite neemt om een volledige zin te typen als ie een vraag heeft
Een of andere Franse wil mijn voor 8 euro aangeboden Stan Smiths voor 6 euro hebben. Mais non! Voor dat geld kan in de verzending helemaal naar La France niet verantwoorden.
Oeh! Heb je een linkje? Ben op zoek naar Stan Smiths.
Als je zoekt op Wit Slangenprint 39 vind je ze denk ik. Ik zie nu dat ik ze aanbied voor 6 euro en ze wil ze voor 4.
Ah thanks! Heb helaas toch wel echt 40 :c
Maar ehm, ja… volgens mij is 6 al goedkoop genoeg hoor voor die schoenen. Wtf.
Ik had op vinted op iets geboden, en was geaccepteerd alleen toen ben ik het eigenlijk vergeten te kopen en ja dat is echt heel irritant van mij. Nu wilde ik het alsnog kopen, heeft de verkoper mij geblokkeerd
vind het een beetje overdreven en ook irritant want wil het wel graag kopen maar kan op geen enkele manier met haar in contact komen meer
Dat is wel heel erg zeg
Je hebt vintage en je hebt dit…
@Autumn @Chesirecat @Enthusiasm weet niet of jullie duimpjes omhoog sarcastisch bedoeld waren omdat jullie het niet geloofden, maar eh ja het is echt haha.
Zo vaak bekeken ook😂