Marktplaats/Vinted (Deel 1)

‘Nieuw was hij 45 euro en zo goed als nieuw!!’ :crazy_face:

3 likes

Ik heb een eigen Vinted ergernis… kan ik de volgorde van de spullen in mijn kledingkast aanpassen zodat alle dameskleding bij elkaar staat en alle kinderkleding? Ik kom er echt niet uit 😵‍💫

Verder ook naarstig op zoek naar Vinted verkooptips… ik begon goed met meteen een aantal kopers maar is nu al een poosje stil en wil er echt graag vanaf… Heb echt lage prijzen, maar miss niet de meest charmante foto’s ofzo?Benieuwd naar ervaringen…!

Oh dit heb ik ook. Ik heb geen idee hoe ik die volgorde
verander…

Verder is het bij mij zo als ik er ineens weer een paar nieuwe items bij doen mensen ineens bundelen met oude items die er al op stonden.
Dus ik upload nu om de zoveel weken een paar artikelen ( foto’s dan al eerder in 1 keer gemaakt). Want dan komt je advertentie / product weer even bovenaan de lijst te staan zeg maar.
Heb laatst op die manier echt super veel winterspul verkocht!

2 likes

Opgelost!

1 like

Geen ergernis maar een mega chille verkoper. Vanochtend iets gekocht en hij heeft het nu al op de post gedaan :ok_hand:t4:.

2 likes

Wat is de beste verzendoptie naar Frankrijk? Ik heb een trui gekocht via Vinted maar er zit een enorme vlek op, stond niet in de omschrijving. Ik vraag me alleen af of het zin heeft om het terug te sturen, de trui kostte €9

Ik denk het niet want je moet de verzendkosten dan zelf betalen, geen idee hoe duur het is maar denk dat het het niet waard is. Misschien kan je bij Homerr kijken wat de kosten zijn? Heb je al gevraagd of ze het geld terug wilt geven?

1 like

Ja dacht ik al, ik zag Mondial Relay voor €9, dus dat schiet niet op

1 like

Kun je niet aangeven dat er iets niet goed is met de betelling? Dan kan je je geld misschien terugkrijgen?

2 likes

Heb ik gedaan, dan moet ik het artikel ook op eigen kosten terugsturen voordat ik mijn geld terug krijg

1 like

Als je klikt op “ik heb een probleem” en een foto toevoegt van de vlek, heeft zij de mogelijkheid om te klikken op bedrag teruggeven.

1 like

Heb ik gedaan, ze zegt dat ik moet terugsturen

1 like

Ah dat is echt kut van haar… Op zulke momenten sta je als koper echt in het nadeel.

1 like

Ze vindt dat de vlek voldoende zichtbaar was op de foto (was het niet, viel precies in een schaduw) en dat het mijn verantwoordelijkheid als koper was om beter te kijken :fu:

3 likes

Wauw. Nou sowieso dikke 1 sterren review!!

4 likes

Misschien kan je nog proberen vinted zelf erbij te betrekken omdat jullie er samen niet uitkomen? Normaal gezien moeten tekortkomingen ook in de beschrijving vermeld staan dacht ik, dus wie weet kan vinted nog iets doen?

3 likes

Ik bied nieuwe schoenen aan, nooit gedragen en kosten 110€ nieuw. Staat zo in de beschrijving. Ik snap dat je wilt afbieden maar komaan !!

3 likes

Ik heb op een gegeven moment ‘geen biedingen’ in de advertentie gezet. opbokken skere tatta’s

10 likes

Blokken

4 likes

Ja ga ik ook eens beginnen doen…

1 like