Iemand uit Duitsland kan blijkbaar niets uit mijn shop kopen. Ze krijgt alleen de optie om me een bericht te sturen. De knop “kopen” wordt niet weergegeven. Snap er niets van. Hebben jullie dit wel eens gehad? Heb eerder kopers uit Frankrijk gehad en dat was geen probleem.
Duitsland en Luxemburg zitten helaas niet in onze cirkel, dus je kan niet via Vinted van hun kopen of naar hun verzenden.
Oke ik ga verkopen via Vinted. Zijn er tips / tricks die ik nog mee kan nemen?
@lula, sorry, ik zat te denken aan “durf te vragen” of “verkooptopic” maar ze leken beiden niet geschikt. Bedankt voor het verplaatsen
Ik zou er veel opzetten en dan ook lage prijzen. Dan heb je grote kans dat mensen een bundel maken en dat scheelt jou dan tripjes naar het postkantoor en je bent snel van je spullen af. Wel even opletten, volgens mij staat er automatisch bundelkorting aan en die vond ik zelf erg hoog.
Slim! Thanks
Ik knip het labeltje er zelf vaak uit, als ze er nog wel in zitten maak ik er een foto van. Als ik zelf iets koop kan ik meestal op basis van de foto wel inschatten hoe iets is qua materiaal.
Zeker op Vinted ben ik veel minder kieskeurig als het gaat om materiaal. In de winkel denk ik: hmm €40 is best veel maar ok het is Merinowol. Bij Vinted koop ik iets voor €2 (bij wijze van) en dan verwacht ik daar gern kasjmier van
Als ik nieuw in de winkel koop dan kijk ik vaak wel naar samenstelling of stof maar op Vinted tot nu toe gewoon ingeschat.
Ik vind het vooral belangrijk om te weten of het label aangeeft dat ik het kledingstuk kan wassen. Als ik dat niet kan inschatten, dan vraag ik daarnaar.
Ik vind het wel fijn om te weten, maar knip net als @Takkie vaak bij mijn kleren de labels eruit dus tenzij ik het niet heb gedragen zitten er bij mij geen labels in.
Dingen van kwaliteit plaatsen en juist niet te goedkoop. Goede kwaliteit leuk uitziende foto’s maken. En als je favorieten krijgt af en toe een bod doen met lagere prijs óf de prijs van je item af en toe verlagen. Dan krijgen mensen daar melding van
Ligt aan het type item. Als ik twijfel of het wol is en ik juist geen wol wil bijv. Maar vaak staat ook de productnaam/code daar op (bij wat duurdere merken). Vind ik fijn om te googelen om te zien hoe het model valt
Heb overigens nog veel meer algemene tips voor Vinted om bijv leuke items te vinden. Zouden jullie dat interessant vinden als een soort gratis mini e-book?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn verstuurde pakketje ligt al 4 dagen bij een afhaalpunt te wachten tot de koper het ophaalt. Dus ik vraag wanneer ze dit van plan is. Zegt ze oja heb corona.
Oke? En nu? Na hoeveel dagen wordt het pakket weer teruggestuurd eingelijk? Echt irritant, want ik had 'm al na een uur op de post gedaan, snap niet waarom ik nog zoveel moeite doe.
Dhl na een week. Wat ze kan doen is haar servicepunt bellen en vragen of ze hem langer willen achterhouden, of proberen het door iemand anders te laten ophalen.
Ja is ook irritant. Ik heb het los gelaten en ik zie wel wanneer ze het ophalen en ga me ook niet meer haasten met verzenden
Ik heb mijn eerste artikel verkocht voor de vraagprijs! Nu nog alles netjes verpakken en afleveren en dan is het rond🥰
Bij Homerr is het geloof ik 14 dagen.
Dus ik geboden op een jasje. Ik kreeg geen reactie niks. Kocht ik hem voor de volle prijs. Krijg ik een bericht van die trut dat ze hem niet meer heeft. Zeg dat dan eerder en haal je spul er dan af.
Nu moet ik weer een andere blazer zoeken voor een bday outfit