Als ik nieuw in de winkel koop dan kijk ik vaak wel naar samenstelling of stof maar op Vinted tot nu toe gewoon ingeschat.
Ik vind het vooral belangrijk om te weten of het label aangeeft dat ik het kledingstuk kan wassen. Als ik dat niet kan inschatten, dan vraag ik daarnaar.
Ik vind het wel fijn om te weten, maar knip net als @Takkie vaak bij mijn kleren de labels eruit dus tenzij ik het niet heb gedragen zitten er bij mij geen labels in.
Dingen van kwaliteit plaatsen en juist niet te goedkoop. Goede kwaliteit leuk uitziende foto’s maken. En als je favorieten krijgt af en toe een bod doen met lagere prijs óf de prijs van je item af en toe verlagen. Dan krijgen mensen daar melding van
Ligt aan het type item. Als ik twijfel of het wol is en ik juist geen wol wil bijv. Maar vaak staat ook de productnaam/code daar op (bij wat duurdere merken). Vind ik fijn om te googelen om te zien hoe het model valt
Heb overigens nog veel meer algemene tips voor Vinted om bijv leuke items te vinden. Zouden jullie dat interessant vinden als een soort gratis mini e-book?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn verstuurde pakketje ligt al 4 dagen bij een afhaalpunt te wachten tot de koper het ophaalt. Dus ik vraag wanneer ze dit van plan is. Zegt ze oja heb corona.
Oke? En nu? Na hoeveel dagen wordt het pakket weer teruggestuurd eingelijk? Echt irritant, want ik had 'm al na een uur op de post gedaan, snap niet waarom ik nog zoveel moeite doe.
Dhl na een week. Wat ze kan doen is haar servicepunt bellen en vragen of ze hem langer willen achterhouden, of proberen het door iemand anders te laten ophalen.
Ja is ook irritant. Ik heb het los gelaten en ik zie wel wanneer ze het ophalen en ga me ook niet meer haasten met verzenden
Ik heb mijn eerste artikel verkocht voor de vraagprijs! Nu nog alles netjes verpakken en afleveren en dan is het rond🥰
Bij Homerr is het geloof ik 14 dagen.
Dus ik geboden op een jasje. Ik kreeg geen reactie niks. Kocht ik hem voor de volle prijs. Krijg ik een bericht van die trut dat ze hem niet meer heeft. Zeg dat dan eerder en haal je spul er dan af.
Nu moet ik weer een andere blazer zoeken voor een bday outfit
Waarom hebben mensen geen geduld? Er is vandaag al 2* gevraagd of ik haar pakketje al heb afgegeven bij het pakketpunt
Raad maar in welk land ze woont.
Even spuien.
Krijg de laatste tijd vaak iets binnen met vlekken, echt vieze bruine vlekken. Ik snap het niet? Zie je het zelf niet of heb je echt schijt?
Dan koop ik vaak nieuw zonder prijskaartje, krijg ik vervolgens verwassen kleren binnen met een vlek? Als het niet nieuw is waarom zeg je dan nieuw zonder prijskaartje??
Ook iets binnengekregen wat nog zeiknat was van het wassen waardoor de stof helemaal stug en hard is geworden omdat het niet goed is opgedroogd(was ook nieuw zonder prijskaartje)
Ook al 2 keer gehad dat ik het verkeerde binnen heb gekregen dus labels omgewisseld, hoe moeilijk is het om dat even goed te controlen? Zeker uit Frankrijk als iemand het pas na een week opstuurt überhaupt kan ik er echt saggo van worden.
Allemaal uit Frankrijk trouwens deze verhalen, terwijl ik eerst juist veel positieve ervaringen had. Gewoon even pech gehad denk ik lol.
Vind het gewoon zo jammer en dom dat mensen niet gewoon eerlijk zijn.
edit: heb ook voor het eerst een 3 sterrenreview gegeven, normaal voel ik me daar echt rot om omdat ik het dan zielig vind maar was er nu even klaar mee
Ik koop echt niet uit Frankrijk, puur omdat het ver weg is, lang duurt en ik niet kan communiceren met die mensen als het moet. Nu na jouw ervaring ga ik dat ook niet aanpassen😅
Dingen uit Frankrijk zijn er altijd eerder dan dingen uit Nederland.
Nederlanders vragen echt de hoofdprijs voor Zara kleding.
Ik koop alleen nog maar dingen via Vinted. Vind het echt een uitkomst.
Toen ik nog in Frankrijk woonde kocht ik bijna alles via Vinted, en ik ben echt verbaasd over de negatieve verhalen over Franse kopers/verkopers hier. Mijn ervaringen zijn juist het tegenovergestelde. En inderdaad, Nederlanders vragen altijd de hoofdprijs voor goedkope kleding heb ik het gevoel.
Waar ik nu woon is geen Vinted, ik mis het echt.
Wie weet wat nu echt merken zijn van goede kwaliteit? Ik wil wat meer van mijn kleding via vinted kopen maar heb dan het liefst wel goede materialen en pasvormen. Ik zoek nu vaak op Natan, Caroline Biss, en dat soort dingen. Ik heb een beetje een formele stijl, ook voor werk moet ik wat netter. Op zich heb ik al wel wat leuke dingen gekocht maar echt geweldig is het nog niet…
Nederland is met verzenden inderdaad drama. Heb nu een paar dingen uit Nederland gekocht maar het verzendlabel wordt niet eens gedownload terwijl ze dan zeggen ja stuur het morgen op, en dan vervolgens dagen niet meer online komen
Ook vaak annulering vanuit Nederland.
Had 2 dagen geleden een vest gekocht en ze zou het de volgende dag opsturen. De dag erna zei ze ja het wordt toch morgen want dan ben ik in de buurt van een dhlpunt, nja prima geen haast.
Krijg ik gisteravond een bericht dat ze de bestelling heeft geannuleerd. Reden: ik wil niet verkopen vanwege covid( dat is de enige reden die jou geen negatieve review opleverd ), verder geen berichtje niks.
Nog gevraagd wat er nou precies was maar niks meer gehoord. Snap dat echt niet