Iets retour sturen omdat je het niet leuk vindt of het niet past vind ik ook echt wel iets anders dan wanneer de verkoper je iets verkoopt onder valse voorwendselen, of iets dat kapot is of als de verkoper een fout maakt.
Daar wordt nu geen onderscheid in gemaakt en dat zou wel moeten vind ik.
Ja precies dat inderdaad!
Dit blijft toch âspeciaalâ⌠25âŹ. Wie geeft dat nou ?? Je zou kunnen zeggen mensen met minder te besteden, maar dan wil je toch geen vuil schoenen.
Vind vooral de âgoedâ status bijzonder
Misschien is dat de codetaal voor âik verkoop mijn gebruikte en stinkende schoenen aan kopers die daar op kicken. Bestel vandaag nog en ontvang gratis mijn gedragen enkelsokken â
Hahaha ik heb iets nieuws te koop staan nieuwprijs âŹ15 ik verkoop het voor âŹ5
Krijg ik een berichtje op marktplaats ik kom het voor âŹ2 ophalen. Tot zo!
Hahah eeuh nee en je hebt niet eens een adres Aparte manier van onderhandelen.
Haha wat daar druipt de arrogantie toch vanaf. Hoe heb je gereageerd?
Ik heb als reactie gestuurd voor âŹ5 kan je het komen halen. Is natuurlijk nooit meer reactie op gekomen
Ik vind de ânieuw met prijskaartjesâ zoekoptie echt ideaal hoor. Op die manier een paar Toms voor minder dan de helft van de prijs gekocht
Ik kijk nu ook regelmatig voordat ik iets wil kopen of het niet op Vinted staat
Ja dit doe ik ook. Ik zie tweedehands ook echt als de toekomst. Misschien ook een idee voor al die leegstaande winkelpanden in de steden. Maak er gewoon leuke tweedehands winkels van. Mensen hebben al zoveel spullen allemaal.
Zo irritant als mensen iets willen ophalen, zelf een specifieke tijd aangeven en dan niet op tijd komen. Zit hier met mân goeie gedrag al bijna drie kwartier te wachten. En deze vrouw woont letterlijk bij mij om de hoek hè
Edit: Ze komt eraan. Had de wekker nog verkeerd staan ivm de zomertijd zegt ze
Edit 2: Ze was echt super aardig, dus nu voel ik me schuldig over de rant van eerder, oeps.
Ik had wat spullen op een plaatselijke FB weggeefhoek gezet. Binnen 10 minuten 5 reacties dus dacht mooi! Nummer 1 reageert na twee dagen nog niet (had na een dag en vandaag nog een herinnering eronder gezet). Dus dan naar nummer twee die âkan deze hele week nietâ.
Nu nummer drie een bericht gestuurd en hoop dat die wel reageert/kan. Snap niet waarom mensen reageren als je toch niet kan/niet reageert. Wou eigenlijk nog wat dingen erop zetten maar denk dat ik het toch maar naar de kringloop breng.
Maar echt! Het lijkt soms echt alleen maar reageren om het reageren. Heb nu de nummer drie gisteren een bericht gestuurd. Die krijgt zo nog een herinnering want ze kan inderdaad op andere berichten wel reageren met âgraagâ. En anders gaat het morgen naar de kringloop.
Ik weet niet of je aan beetje drukke weg woont. Maar zie ook vaak voor huis staan met briefje gratis. Of op Facebook groep, staat daar x en x.
Ik zou het zelf wel weghalen na een dag als niet opgehaald is.
Een van de buren legt bij de voordeur altijd de gratis pakketjes neer met naam. Hoeven ze niet te wachten, ook wel slim. Is wel vaak klein (kleding).
Dat durf ik hier niet zo goed.
We hebben wel een soort weggeef bak staan in het complex zelf (daar dump ik nu al steeds boeken). Maar er zijn ook nogal wat mensen die op alles en iedereen letten, als ik het dan neerzet zelfs met een briefje heb ik dan denk ik vrij snel de woningbouw of die mensen aan de deur staan of ik mijn troep wel wil opruimen. Dat heb ik al eens gehad omdat ik een biertje had laten kletteren in de gemeenschappelijke hal en volgens een zeer woeste vrouw âexpresâ niet goed had opgeruimd. Mooie saga was dat. En weet nog steeds niet hoe ze wist dat ik het was want heb die vrouw toen echt niet gezien.
Dat maakt het wel ingewikkelder inderdaad. Dan zou ik het ook niet snel doen.
Dit is vaak een huisregel van die groepen, om te voorkomen dat mensen hele boekwerken typen over dat hun goudvis is overleden en dat zij daarom heel graag je schemerlamp willen hebben. Dat is namelijk ook irritant haha.
Zo stom! Ik heb twee jurken verkocht, maar heb niet goed gekeken ofzo en zie nu dat ik 1 verkeerde heb verzonden pff shit! Via vinted trouwens en nog niet eerder meegemaakt. Iemand al eens meegemaakt en hoe heb je dit opgelost?
Ja en volgens mij is het ook zoân standaard reactie op fb. Net als âloot graag meeâ.
Ik heb 1x geprobeerd iets gratis weg te geven via fb. De enige die daar op reageerde was iemand die op dat moment zwanger was en alle ins en outs over dr zwangerschap met me deelde. Het waren voor haaf alleen allemaal redenen om niet te komen. Na 4x afzeggen heb ik maar gezegd dat t niet meer beschikbaar was. Doei