Terug laten sturen op jouw kosten en weer correct opsturen
Gaat dit goed? Ik heb nog nooit iets via Mondial Relay ontvangen. Maar hij lijkt in een rondje te gaan?
Volgens mij wel hoor. Als ik tracking open van mondial relay zie ik altijd ook dat soort meldingen maar dan elke keer andere plaats erbij. Dus hij gaat denk ik van DC naar DC.
Ja duurt altijd lang bij mij en van hub naar hub idd. Kwam altijd goed tot nu toe.
Oh oke! Nou, ben benieuwd
Tjonge jonge of ik bij een shirtje van €3 even van arm naar arm wil meten, de lengte wil meten en ook nog even de okselgaten wil meten. Nou voor €3 eigenlijk niet nee
En vervolgens nooit meer wat horen. Heel irritant.
Hoe werkt dat terugsturen bij niet ophalen na 14? Dagen eigenlijk? Wie neemt daar het initiatief toe? En is het in de praktijk echt zo streng?
Dat gaat automatisch door de koeriersdienst en als je even belt naar het ophaalpunt kunnen ze het wel weg leggen zodat het niet terug gaat.
Een vest vol met dierenharen op vinted zetten. Maar er dan ook nog een detailfoto van maken. Wel blij dat ik het zag, want anders had ik hem gekocht.
Ik dacht dat het een kroket was in eerste instantie haha.
Ik heb stan smiths op vinted staan voor welgeteld 6 euro. Nu zijn ze wel overduidelijk gedragen, maar dat vind ik niet gek met een vraagprijs van 6 euro.
Een (mais oui!) franse biedt na het stellen van vragen 3,60 euro. Serieusss?!
Ik heb geantwoord dat ik ze liever gratis doneer aan een goed doel dan voor zo’n laag bedrag iets naar frankrijk te sturen. Wat is dat toch met die fransen?!
Een vrouw zou iets komen ophalen. Eerst al moeilijk doen of ik het niet kon brengen. Nou nee.
Ik aangegeven wanneer ze het deze dagen kan komen ophalen. Was al moeilijk moeilijk. Gister afgesproken dat ze vanmiddag kwam.
Stuurt ze vanochtend vroeg ineens een bericht ja kan ik om 08:45 uur komen. Ik zo nee want ik zit in een zoom overleg (is pas vanaf 09:00 uur maar ik dacht zul je zien dat ze te laat komt)
Is nu net de bel al een paar keer gegaan en ze heeft 2 berichtjes gestuurd en ik zit in een soort van freeze modus in mijn huis
Wtf! Ik zou de koop afzeggen hoor. Dit is zo asociaal.
Ja ik ben er nu ook wel klaar mee. Het ging al zooooo moeizaam. En ik geef gewoon duidelijk tijden aan waarop het kan. Dan kan je niet random maar aan komen bellen.
Wow heel asociaal. Misschien kan ne haar appen met het verzoek 40 minnte wachten ofzo. Dat ks kort genoeg voor haar om te denken ‘nouja, dan wacht ik wel’ en lang genoeg voor haar om spijt te krijgen van haar aso-gedrag. En hopelijk is je zoom meeting dan ook afgelopen.
Om die reden geef ik mensen pas last minute mijn adres, of nog liever; doe ik niet aan marktplaats. Geen gekken aan mijn deur aub!
Kun je op Vinted als verkoper de reviews zien die een koper heeft gegeven aan verkopers?
Ja ik ga nu ook gewoon niet reageren. Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik vanochtend aan het werk ben/ in meetings zit. En omdat het haar beter uit komt kan je niet zomaar voor de deur gaan staan.
Normaal geef ik ook pas last minute mijn adres maar dit ging zo langzaam al met reageren dat ik dacht hier is het alvast!
Haha oh nee ik moet meteen bij “overduidelijk gedragen schoenen” en die prijs erbij denken aan de foto’s van afgetrapte schoenen die hier weleens gepost worden
Hahaha! Ja misschiej gaat de foto wel de rondte over Franse forums
‘Zo goed als nieuw’ vind ik ze niet meer en ze zijn wit, dus daar zie je altijd wel wat op, maar afgetrapt en beschadigd zou ik ze zeker niet noemen