Nou ze is het op de wel afgesproken tijd komen ophalen!
Hahahaha en zei ze nog iets over dat ze al een paar keer voor de deur had gestaan?
Ja ze zei ja ik was er vanochtend ook al. Ik zo ja zoals ik zei zat ik in een meeting. Ja ik dacht ik probeer het gewoon
Ik was laatst een iPad ophalen bij een oude mevrouw en toen ik binnenkwam moest ze de iPad nog resetten en het duurde allemaal zo lang want ze was haar wachtwoord vergeten en ze was alleen maar aan het ratelen, kreeg er geen speld tussen. Maar ik vond het zo schattig allemaal haha.
Ze kreeg allemaal electronica van haar kinderen en wilde me nog een telefoon laten zien, dus ik zei dat het niet hoefde, maar toen ging ze 'm toch nog helemaal zoeken en laten zien En ze vroeg ook nog of ik van André Hazes hield, want zo ja dan had ze nog wel iets voor me. Ben bijna een uur binnen geweest
Wat een hosselaar deze dame. In het gierige acties topic ging het er nog over of je een gekregen laptop van familie wel met goed fatsoen kunt doorverkopen haha
Ik ben ook wel eens lang binnen geweest bij een oudere dame die me haar kerstballen verkocht en ze 1 voor 1 uit en weer in keukenpapiertjes ging wikkelen om ze te laten zien.
Ze zei wel een paar keer dat het geld naar haar zoon ging! Ze deed hem weg omdat ze een nieuwe had gekregen van hem haha.
Awhhh dat van die kerstballen klinkt heel aandoenlijk!
Haha ja het maakt mij niks uit hoor!! maar ik zag een beetje zo’n bitter oud vrouwtje voor me dat telkens maar telefoons en tablets krijgt maar er niet aan wil en ze dan doorverkoopt op marktplaats haha
Ze zegt dat het niet kan want ze heeft hem niet zo opgestuurd…
Postbode met make up tegengekomen maar men wat onbeschoft.
Ze zegt nu serieus dat ze de trui terug wilt en mij niet m’n geld teruggeeft want op HAAR eigen foto was het niet te zien(joh anders had ik het nooit gekocht) en ik maak het erger dan het is. Terwijl ik al die foto’s heb gestuurd. Ben nu boos geworden kan hier zo slecht tegen
Ik zou een geschil openen hoor, dit kan echt niet zo vies. Sommige mensen zijn helaas zo, ook wel eens een trui met koffievlekken (hoe dan??) gekregen
Dus ze wil ook betaald krijgen voor een trui die ze ook nog terug krijgt?
Wat een ellende zeg. En geen geld teruggeven echt wtf… Dit kan toch niet. Echt super onbeschoft. Echt hoe kun je ook zo zijn
Nee ik krijg dan m’n geld terug als ik het terugstuur maar het kost mij dan alsnog 5,75 want ik moet dan de retourkosten betalen.
Kan dat niet goedkoper via homerr oid?
Ik dacht altijd dat Homerr niet particulier verzend.
Klopt alleen via die punten. Ik dacht via vinted gekocht.
Misschien past het nog als brievenbus pakketje.
Vinted zegt dat ze niks kunnen doen en de enige optie terugsturen is meh.