Ik heb stan smiths op vinted staan voor welgeteld 6 euro. Nu zijn ze wel overduidelijk gedragen, maar dat vind ik niet gek met een vraagprijs van 6 euro.
Een (mais oui!) franse biedt na het stellen van vragen 3,60 euro. Serieusss?!
Ik heb geantwoord dat ik ze liever gratis doneer aan een goed doel dan voor zo’n laag bedrag iets naar frankrijk te sturen. Wat is dat toch met die fransen?!
Een vrouw zou iets komen ophalen. Eerst al moeilijk doen of ik het niet kon brengen. Nou nee.
Ik aangegeven wanneer ze het deze dagen kan komen ophalen. Was al moeilijk moeilijk. Gister afgesproken dat ze vanmiddag kwam.
Stuurt ze vanochtend vroeg ineens een bericht ja kan ik om 08:45 uur komen. Ik zo nee want ik zit in een zoom overleg (is pas vanaf 09:00 uur maar ik dacht zul je zien dat ze te laat komt)
Is nu net de bel al een paar keer gegaan en ze heeft 2 berichtjes gestuurd en ik zit in een soort van freeze modus in mijn huis
Wtf! Ik zou de koop afzeggen hoor. Dit is zo asociaal.
Ja ik ben er nu ook wel klaar mee. Het ging al zooooo moeizaam. En ik geef gewoon duidelijk tijden aan waarop het kan. Dan kan je niet random maar aan komen bellen.
Wow heel asociaal. Misschien kan ne haar appen met het verzoek 40 minnte wachten ofzo. Dat ks kort genoeg voor haar om te denken ‘nouja, dan wacht ik wel’ en lang genoeg voor haar om spijt te krijgen van haar aso-gedrag. En hopelijk is je zoom meeting dan ook afgelopen.
Om die reden geef ik mensen pas last minute mijn adres, of nog liever; doe ik niet aan marktplaats. Geen gekken aan mijn deur aub!
Kun je op Vinted als verkoper de reviews zien die een koper heeft gegeven aan verkopers?
Ja ik ga nu ook gewoon niet reageren. Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik vanochtend aan het werk ben/ in meetings zit. En omdat het haar beter uit komt kan je niet zomaar voor de deur gaan staan.
Normaal geef ik ook pas last minute mijn adres maar dit ging zo langzaam al met reageren dat ik dacht hier is het alvast!
Haha oh nee ik moet meteen bij “overduidelijk gedragen schoenen” en die prijs erbij denken aan de foto’s van afgetrapte schoenen die hier weleens gepost worden
Hahaha! Ja misschiej gaat de foto wel de rondte over Franse forums
‘Zo goed als nieuw’ vind ik ze niet meer en ze zijn wit, dus daar zie je altijd wel wat op, maar afgetrapt en beschadigd zou ik ze zeker niet noemen
Nou ze is het op de wel afgesproken tijd komen ophalen!
Hahahaha en zei ze nog iets over dat ze al een paar keer voor de deur had gestaan?
Ja ze zei ja ik was er vanochtend ook al. Ik zo ja zoals ik zei zat ik in een meeting. Ja ik dacht ik probeer het gewoon
Ik was laatst een iPad ophalen bij een oude mevrouw en toen ik binnenkwam moest ze de iPad nog resetten en het duurde allemaal zo lang want ze was haar wachtwoord vergeten en ze was alleen maar aan het ratelen, kreeg er geen speld tussen. Maar ik vond het zo schattig allemaal haha.
Ze kreeg allemaal electronica van haar kinderen en wilde me nog een telefoon laten zien, dus ik zei dat het niet hoefde, maar toen ging ze 'm toch nog helemaal zoeken en laten zien En ze vroeg ook nog of ik van André Hazes hield, want zo ja dan had ze nog wel iets voor me. Ben bijna een uur binnen geweest
Wat een hosselaar deze dame. In het gierige acties topic ging het er nog over of je een gekregen laptop van familie wel met goed fatsoen kunt doorverkopen haha
Ik ben ook wel eens lang binnen geweest bij een oudere dame die me haar kerstballen verkocht en ze 1 voor 1 uit en weer in keukenpapiertjes ging wikkelen om ze te laten zien.
Ze zei wel een paar keer dat het geld naar haar zoon ging! Ze deed hem weg omdat ze een nieuwe had gekregen van hem haha.
Awhhh dat van die kerstballen klinkt heel aandoenlijk!
Haha ja het maakt mij niks uit hoor!! maar ik zag een beetje zo’n bitter oud vrouwtje voor me dat telkens maar telefoons en tablets krijgt maar er niet aan wil en ze dan doorverkoopt op marktplaats haha
Ze zegt dat het niet kan want ze heeft hem niet zo opgestuurd…
Postbode met make up tegengekomen maar men wat onbeschoft.
Ze zegt nu serieus dat ze de trui terug wilt en mij niet m’n geld teruggeeft want op HAAR eigen foto was het niet te zien(joh anders had ik het nooit gekocht) en ik maak het erger dan het is. Terwijl ik al die foto’s heb gestuurd. Ben nu boos geworden kan hier zo slecht tegen