Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Ik zou een geschil openen hoor, dit kan echt niet zo vies. Sommige mensen zijn helaas zo, ook wel eens een trui met koffievlekken (hoe dan??) gekregen

4 likes

Dus ze wil ook betaald krijgen voor een trui die ze ook nog terug krijgt? :joy:

9 likes

Wat een ellende zeg. En geen geld teruggeven echt wtf… Dit kan toch niet. Echt super onbeschoft. Echt hoe kun je ook zo zijn :confounded:

1 like

Nee ik krijg dan m’n geld terug als ik het terugstuur maar het kost mij dan alsnog 5,75 want ik moet dan de retourkosten betalen.

Ik dacht eeeerst oh leuk kopen
19€ voor een kapotte jurk byeeee

5 likes

Kan dat niet goedkoper via homerr oid?

1 like

Ik dacht altijd dat Homerr niet particulier verzend.

1 like

Klopt alleen via die punten. Ik dacht via vinted gekocht.

Misschien past het nog als brievenbus pakketje.

1 like

Vinted zegt dat ze niks kunnen doen en de enige optie terugsturen is meh.

1 like

In welke gevallen zouden ze dan wel iets doen? Niet te geloven dit. Zo’n geschil openen heeft dus helemaal geen zin. Hopelijk heb je er niet teveel voor betaald.

8 likes

Nee gelukkig niet heel veel voor betaald! En idd ze vragen om 100 foto’s altijd en uiteindelijk is het altijd we kunnen niks doen voor je.

1 like

Wat komt Vinted en verkopers hier makkelijk mee weg zeg… waar betaal je dan eigenlijk altijd die extra kosten voor

5 likes

Vraag ik me ook af? Alleen als iets kwijtraakt misschien?

Ik kreeg laatst iets binnen met een gat erin, was niet vermeld, en dan is dus de enige optie om het op eigen kosten terug te sturen. Bij zoiets duidelijks zou het toch mogelijk moeten zijn om op kosten van de verkoper te retourneren

7 likes

De verkoper moet van goeie wil zijn en je het geld terugstorten. Ik heb vorige week even pakketje kinderkleding verkocht en ik had oprecht niet gezien dat er op een shortje een plekje zat. Het was ook maar 2€ maar ze wou graag haar geld terug, dus heb dat terug gestort.

5 likes

Ik heb het 1 keer gehad dat ik iets echt over het hoofd heb gezien, heb het haar toen gelijk via een tikkie teruggegeven(was iets in een bundel), jammer dat de meeste mensen vaak schijt hebben.

1 like

Ah dat is echt stom. Alleen als ze ā€˜m voor 5 euro erop heeft gezet maakt ze er geen winst mee denk ik want ze heeft ook verzendkosten betaald neem ik aan? Misschien vond ze ā€˜m toch niet zo leuk. Wel stom om te zien.

3 likes

Deze kwam ik ook tegen. OkƩ ik ben geen Harry Potter fan (dont hate me) maar dit wil toch niemand? Voor 2euro ook nog! Ik smul.

1 like

Hallo zeg hoeveel sokken heeft zij :joy:

2 likes

Ugh, ik ben opgelicht via Vinted. Had een doos met een vrij prijzig artikel moeten ontvangen maar kreeg op het pakketpunt een lege envelop mee. Lees nu pas dat je het dan beter had kunnen weigeren, maar het pakket was al uitgescand… Ben benieuwd of ik nog geld terug ga zien…

2 likes

Wtf! Had de verkoper verder wel goede recensies?

2 likes