Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Ugh heb ik een bundel samengesteld en heb om toestemming oid gevraagd. En nu is mijn bundel voorstel weg. Zo stom. Is dit normaal bij vinted?

Waarschijnlijk heeft iemand iets uit je bundel al gekocht ondertussen.

2 likes

Ik vind het dus zo raar als mensen kledingstukken verkopen die stuk zijn of vies zijn.
Hier iemand die zegt: Misschien krijg je ze er wel uit
 :joy:

7 likes

Zo ziet het eruit:

1 like

3 likes

Verder z.g.a.n en de staat is ‘heel goed’. Snap dit soort dingen ook nooit. Maar
 ze zet het er tenminste wel bij, sommige versturen vieze kleding zonder het te melden. :crazy_face:

5 likes

Dat is wel eerlijk inderdaad. Maar ze vraagt er serieus nog €25 voor

2 likes

Dit viel mij gisteren ook op ja. En ze kiezen dan alsnog voor staat goed of heel goed?
Zag er ook eentje voorbij komen; zitten wat kleine vlekjes op weet niet of ze eruit gaan. Zijn er echt mensen die dit kopen?

3 likes

Ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat de vlekken er “misschien” nog wel uit komen. Alsof ze dit zelf niet eerst geprobeerd te hebben wassen

7 likes

Ik heb wat kleertjes verkocht, het is ook al bezorgd alleen geeft Vinted het niet aan waardoor de koper ook niet op alles is oké kan klikken
.

2 likes

Jawel dat kan wel, je moet alleen even weten waar.
Als je op ‘pakket volgen’ klikt dan kun je daar op ‘markeren als ontvangen’ klikken, ook al staat hij daar nog niet als ontvangen aangegeven. Daarna kun je de koop afronden zoals normaal. Ik wist dit eerst ook niet.

2 likes

Wow dat ik daar niet aan gedacht heb :rofl:. Dankjewel!

2 likes

Pff ik heb schoenen gekocht op vinted en de schoenen die ik kreeg zijn wel de schoenen van de foto’s maar van een heel ander merk, een merk dat veel goedkopere schoenen maakt enzo. Verkoper uit Frankrijk, echt zo geen zin om een hele discussie aan te gaan😒

Ik had een short gekocht via Vinted. Na een week stuurde ze een bericht dat ze het de volgende dag zou verzenden. Kreeg ik gisteren opnieuw een bericht: “Het is verzonden en ligt bij het afhaalpunt!” Ok prima. Stuurt ze twee uur later: “Hallo heeft u het al ontvangen???” Dus ik stuur terug dat ik nog geen tijd heb gehad om het op te halen. Antwoord: “Waarom niet? Het is toch zaterdag???” 1. Je doet er een week over om het pakket te verzenden. 2. Ik heb gewoon plannen in het weekend. 3. Kap met die duizend vraagtekens.

21 likes

Mijn allereerste verkoop via Vinted is een product van €180 (kolf), pfoe hoop maar dat ik alles goed heb gedaan en dat ik niet genaaid word haha.

2 likes

Is er staking in Frankrijk? Ik heb eind maart dure sneakers gekocht en de verkoper beweert ze hebben te verstuurd maar heeft geen verzendbewijs - die krijg je toch altijd of ligt het aan mij? Nu is de koop automatisch geannuleerd en krijg ik m’n geld terug, maar zit hij me steeds te stalken of ik al meer weet. Nee?? Hoe kan ik het tracken zonder verzendbewijs. Hij beweert steeds dat het pakketpunt heel traag is en het binnen een week verzonden zal worden en nu heeft hij het over een staking. En of ik het opnieuw wil kopen van hem via Vinted. Ik ga precies niks betalen zonder dat ik het heb :roll_eyes: wilde ze snel hebben ook. Weet nu niet of ik een ander paar kan kopen of moet wachten tot ik een ons weeg,

1 like

Mee eens hoor. Als ik iets snel nodig heb koop ik het sowieso niet via vinted.

2 likes

Wat heb je gekocht en heeft diegene wel feedback?

Er schijnt ontzettend veel opgelicht te worden met dure sneakers via vinted, dus kijk heel goed uit wat je doet

2 likes

Ja, heel raar!
Inmiddels een volledige refund gekregen van Vinted gelukkig. En ben er nu wel even klaar mee. :sweat_smile:

2 likes

Niet dat ik weet maar al mijn pakketten waren er binnen 2-3 dagen.

2 likes