Ik zag deze ook!! En heb ze een paar weken terug ook aangegeven bij Vinted. Toen was het allemaal random namen uit Amsterdam- nu komen ze random uit Frankrijk…
Ook weer een fijn Vinted moment hier.
Een verkoper heeft bundelkorting aanstaan. Ik vink de artikelen aan die ik graag zou willen kopen en de verkoper ontvangt dat verzoek.
Ze werd boos omdat ik te weinig geld bood voor haar spullen. Ik heb haar er fijntjes op gewezen dat het geen bod was, maar de door haarzelf ingestelde bundelkorting. Ik kreeg een korzelige reactie en de vraag of ik nog belangstelling had. Nee, succes Truus.
Valt me elke keer weer tegen hoe stom Nederlanders zijn op Vinted. Altijd op het allerlaatste moment versturen en kan geen communicatie vanaf überhaupt. Dan denk je ik heb het lekker snel want Nederland maar duurt onderhand nog langer dan Spanje.
Wat zijn sommige ongeduldig. Je hebt 5 dagen om te verzenden en dan na 2 dagen vragen wanneer het verstuurd wordt. 1 dag daarvan is zondag, dan is hier alles dicht.
Nu toevallig 2 tegelijk die het vragen.
Reserveren doe ik ook niet meer, hoor nooit meer wat ook al zeggen mensen dat ze het 1000% willen kopen.
Laatst iemand uit Frankrijk die wilde dat ik het 2,5 week reserveerde alsjeblieft please blabla. Dus ik reserveren, om de 5 dagen verloopt die reservering dus ik verlengde het elke keer. Was het die datum geweest dus dacht laat ik ff een berichtje sturen. Had ze me gewoon geblokt? Ipv even een berichtje sturen sorry hoef het toch niet meer laf blokkeren
Ik heb de laatste tijd best veel dingen via Vinted verkocht. Ook wat dure items die vandaag en een morgen opgehaald kunnen worden en merk dan altijd dat ik met dure dingen een beetje zenuwachtig word of het wel goed gaat allemaal. Heb nu een saldo in behandeling bedrag van meer dan 200 euro en aangezien ik volgende week op vakantie ga zou dat een zeer welkom extraatje zijn.
Als iemand van een ophaslpunt een pakket als ontvangen markeert maar je hebt het niet opgehaald, is dat iets om je zorgen over te maken? Ksn natuurlijk altijd een vergissing zijn maar is voor t eerst dat ik dit heb, lijkt me niet maar vroeg me t toch even af.
Ik heb een keer meegemaakt dat mijn pakket aan een ander werd mee gegeven waardoor het opeens als afgeleverd werd gemarkeerd, terwijl ik dus niets had. Gelukkig kwam die andere klant het pakketje de volgende dag wel terugbrengen en is het opgelost.
Laatst stond er ergens dat ik niet kon uploaden omdat ze bezig waren om het proces te vernieuwen (dacht ik). Dit kan ik nu niet meer vinden, maar ik kan nog steeds niks uploaden.
Ah oké, dan weet ik dat het niet aan mij of aan mijn telefoon ligt. Dank je wel voor het nagaan!
Ik heb 2 jurken gekocht van 20 euro per stuk bij iemand uit Italië die helemaal onder de gele vlekken zaten(van zweet), 1tje is nog wel gered in de was maar de ander niet. Nu stelt ze voor om die vieze dan terug te kopen, maar ze wilt dat ik eerst klik op alles is oké, en eigenlijk durf ik dat niet want stel ze doet het niet dan heb ik geen poot meer om op te staan en kan ik ‘m ook niet meer terugsturen. En zij denkt waarschijnlijk andersom dat ik ‘m ga houden als ze ‘m eerst koopt voordat ik heb bevestigd. Wat zouden jullie doen in dit geval?
Ik zou haar het toch laten kopen voordat jij op ‘alles is ok’ klikt.
Zij kan de koop namelijk altijd nog annuleren voordat je verzonden hebt, als jij daarna niet ‘alles is ok’ klikt binnen een afgesproken termijn. Dat kun je haar zeggen zodat ze zeker weet dat zij niet genept wordt.
(dit betekent trouwens ook wel dat zij die koop ook kan annuleren voordat jij verzendt maar dit heeft ze niet door denk ik, als ik het zo lees)
Ik zou er ook bij blijven dat zij hem eerst terug moet kopen. Zij heeft de staat van de jurken niet juist vermeld. Jullie vervolgafspraak is om die reden nodig, dus dan mag zij daar van mij het risico van dragen.
Dankjewel voor jullie reactie’s, heb het nu voorgesteld, ben benieuwd.
Ze heeft het gedaan! Super bedankt voor de tip!!
Morgenochtend snel opsturen!
Ja je kan geloof ik ook klikken op “ik heb het al verzonden” als iemand het annuleert, maar idd zo snel mogelijk weg blijft toch beetje spannend haha.
Heb je het verzendlabel al aangemaakt/gedownload? Dat zou ik sowieso zo snel mogelijk doen.
Maar het komt vast goed hoor
Ja gedaan haha doe ik altijd gelijk. Ja ze komt wel oprecht over dus denk het ook wel!