Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Heb nu iemand die de helft biedt op iets en dan zeg ik nee, en dan vraagt diegene of we het (grote) verschil zullen delen. Haha nee wat denk je zelf

1 like

Haha ik had laatst iemand die 100 vragen ging stellen over een blouse, en ook telkens joehoe ging zeggen als ik even niet reageerde, want ze ā€˜wilde hem zoooo graag1!!!111!11!’. Toen was alles beantwoord en ging ze ook nog laag bieden 3x??? Wtf meid wil je het graag of niet.

7 likes

Hahaha zo irritant en dan na al die moeite nog skeer doen ook

3 likes

Same! Vorige week heb ik een jurk voor de tweede keer verkocht.

1 like

Dit doe ik ook idd. Gewoon afwachten totdat iemand reageert met een fatsoenlijk verhaal

Ik heb donderdagavond rond 22.00 iets verkocht.
Vrijdag gewerkt. Krijg ik net een berichtje: ā€œik heb betaald wilt u verzenden? Bedankt.ā€
:face_with_raised_eyebrow:

Op zich niet gek toch, twee dagen later :stuck_out_tongue:

7 likes

Nouja donderdag kun je niet echt meetellen toch?

3 likes

Ik probeer zelf vaak even te reageren met wanneer ik het op de post doe om dit soort irritante berichtjes voor te zijn

4 likes

Ze vond het ontzettend bizar dat ik zo onvriendelijk was. Misschien was ik dat ook wel.
Ik heb de koop ontbonden, daar heb ik toch helemaal geen zin in, dat gedram.

Ja ik ook, zeg altijd gelijk na de koop wanneer ik het kan verzenden, ook nooit vragen of gezeur daardoor.

5 likes

Zoo irritant dat Vinted alleen punten laat zien als ze open zijn, ga ook nooit meer op zaterdagavond een bod doen want kan nu wss pas op maandag het juiste pakketpunt kiezen aka betalen. Vet lullig voor de verkoper

4 likes

Oh huh, wist niet dat dit een ding is. Good to know!

3 likes

Ooooh is dat zo? Bij dpd dan zeker?
Ik vroeg me laatst al af waarom alle dpd punten verdwenen waren.
Bij Homer en Mondial Relay is het trouwens niet zo (hier niet in ieder geval), die zie je ook als ze dicht zijn.

3 likes

Ooooh dit verklaart zoveel! Kan nooit dhl kiezen als ik wil kopen maar ik shop vaak s’avonds. Bloedirritant.

2 likes

Nee ik heb het nog nooit gehad volgens mij. Wel vaak dat dingen er heel lang over doen, maar uiteindelijk is het altijd aangekomen. DHL heb ik volgens mij maar 1x gebruikt, en toen was het ook kwijt geraakt/was er storing oid en toen ben ik toch gaan kijken bij het pakketpunt en bleek het toch gewoon daar aangekomen te zijn.
Ik gebruik bijna altijd homer of mondial relay.
Wel echt balen!

2 likes

Ik heb het nu voor het eerst, ik ben de koper van een bundel van vier kledingstukken van iemand uit Frankrijk. Het pakket is wel van Frankrijk naar NL gekomen maar sinds 1 juni geen update meer vd verzending. Heb het gisteren gemeld bij Vinted. Verkoper voelde zich helemaal schuldig maar ja zij kan er ook niets aan doen. Ik vind het super jammer v/d kleding want het waren dus vier items voor maar iets van €10,- dus het is me niet om het geld te doen. Hoop ergens dat het nog opduikt…

Met welke dienst is het verzonden?
Ik heb ook soms dat verzending er bijna een maand over doet zonder tussentijdse updates. Misschien komt het dus nog.

2 likes

Iemand wil een gekocht kledingstuk terug sturen want er zitten gaten en vlekken in (ook op foto’s te zien) maar ik heb dat nieuw en ongedragen opgestuurd. Wtf?!! Is er nu een kans dat het terugkomt en deze kledingmishandelaar haar geld terug krijgt en ik met dat kapotte kledingstuk achterblijf?

1 like

Ja, heb het zelf andersom gehad laatst. Als ze er een case van maakt zal Vinted zeggen dat ze het terug mag sturen.

2 likes