Misschien is dat de kopersbescherming die ze eraf bieden? Probeer ik ook wel es
Meh heb nu iets kuts wat ik nog niet eerder heb gehad. Vriend heeft zaterdag pakket in ups kluis gebracht, nu is het pakket kwijt en beweren ze dat hij nooit in de kluis is gestopt. Heb ook geen bevestiging gekregen(gebeurd heel vaak helaas) dus heb geen poot om op te staan⊠zal ik de bestelling nu zelf moeten annuleren? Ik wil echt geen 1 sterrenreview voor dit
Ik heb laatst ook binnen 3 dagen de terugbetaling al gekregen terwijl ik âm pas een week later retour kon sturen ivm vakantie. Vinted bleef me toen wel berichtjes sturen dat ze me niet waren vergeten en dat ik het moest laten zien als ik âm had verstuurd.
Ugh mn mondial Relay pakket is aan de andere kant van het land afgeleverd. Er staat nu wel
âpakje ingescand in verkeerd afhaalpuntâ, maar hoop zo dat het niet terug naar Frankrijk gaatđ„¶
Ik heb dat ook wel eens gehad en ik weet niet meer of ik dat punt toen had gebeld of dat het vanzelf was gebeurd, maar het is toen bij dat punt opnieuw ingescand, verzonden en op het juiste punt bezorgd. Wel irritant natuurlijk.
Interesseert me echt helemaal niks, weg = weg, opgeruimd staat netjes en als ik mân centen maar krijg.
Om welk principe gaat het dan?
Irritant, er is vertraging met uit betalen naar de vinted portemonnee ik wil daar zelf dingen van kopen op vinted en dadelijk is het weer weg
Dat ik het al echt voor een hele lage prijs aanbied, dus dan niet nog akkoord ga met afdingen. Als ik het voor lager had willen verkopen had ik de prijs wel lager gezet. Is misschien niet echt een principe, maar wel een persoonlijke regel.
Ja dacht van de week ook al wat duurt het lang, krijg nu geld van een week geleden, normaal volgende werkdag al
Edit: ik dacht dat je bedoelde uitbetalingen op rekening, daar lopen ze heel erg achter mee ook
Nee ik laat het gewoon op mm vinted account staan; vind laten uit betalen op mn rekening helemaal lang duren inderdaad
Dan doe je dat toch gewoon? Andere verkopers vinden dit weer helemaal priem, hoe moet een koper dit weten?
Bij mij gaat dat altijd heel erg snel juist. Zowel uitbetalen op eigen rekening als betaling ontvangen als de koper op ok drukt.
Eerlijk: ik ben een beetje teleurgesteld dat ik jou deze draak van een âafkortingâ zie gebruiken
Waar kun je dat instellen? Ik wil ook graag dat alles naar mân vinted rekening gaat, vind ik veel leuker maar wordt allemaal naar mân lopende rekening gestuurd.
Ugh. Ik had een vestje van âŹ10 besteld, zitten er zweetvlekken in omschrijving was alleen âin goede staatâ, en niet heel goed op fotoâs te zien. Zo balen dit. De verkoper zegt dat ze het daarom als goede staat ipv uitstekend omschreef
En ik was natuurlijk vergeten dat je de retour kosten zelf moet betalen. Die verzekering waarvoor je betaald is ook een wassen neus zeg.
Heb gister 3 dingen verkocht voor Dhl maar kan sinds gister het verzendlabel al niet downloaden, krijg elke keer de melding dat het mislukt is. Meer mensen hier last van?
Ja! Of ja, ik heb dan juist 2 dingen gekocht dit weekend en beide verkopers krijgen geen verzendlabel, is ook dhl idd. Dacht eerst dat het misschien aan mij of mijn afhaalpunt lag maar zal wel algemeen probleem zijn bij dhl dan
Nee dan moet het idd echt aan Dhl liggen want bij mij zijn het ook verschillende personen. Hopelijk snel opgelost, wou het eigenlijk vandaag verzenden. Bedankt voor je reactie!
Hij doet het weer bij mij!