Weet iemand of het ergens mogelijk is om bij vinted te filteren op woonplaats? Ik ben op zoek naar een kinderfiets en dan is verzenden niet handig.
Je moet dan gewoon zoeken op kinderfiets almelo ofzo. Dan vind je alles uit die plaats.
Thanks! Vrij simpel, maar ik was maar aan het zoeken tussen de filters en de instellingen
Wow! Kom ik aan met mijn Albert Heijn tasjes😂
Haha ik gebruik die gratis plastic vuilniszakken altijd
Hoe zit het met de retour kosten als je iets terug wil sturen? Zijn die voor de koper of de verkoper?
Had wat jurkjes gekocht die onder ‘heel goed’ stonden en in de beschrijving stond dat het in prachtige en hele goede staat was, maar ze kwamen binnen met gele kragen en vlekjes…
Ah dat is echt kut altijd. Retourkosten zijn voor de koper altijd tenzij de verkoper aangeeft mee te willen betalen.
Oh echt? Wat stom. Zeker omdat je altijd die kosten aan Vinted betaald voor als er een probleem is🙄
Bedankt voor je snelle antwoord iig!
Mijn pakketje is bij een pakketpunt 20 min verderop bezorgd ipv hier om de hoek Vraag me toch altijd af hoe dat mis kan gaan
Ik had via marktplaats een camping set verkocht. 1x gebruikt
Voor Lowlands en daarna nooit meer. Nog uitgebreide foto’s voor een koper gemaakt. Stuurt ze toen ze ermee thuis was dat er kaarsen vet vlekken in zaten en dat die er echt niet uit gingen. En ze wilde korting. Ik wilde al korting geven maarja m’n vriend zei doe maar niet, annuleer de koop dan maar. Is ze vandaag de set komen terugbrengen. Zaten inderdaad hele rare vlekken in? Ik heb het gewassen en er is niks meer van te zien.
Zou ze zelf die vlekken gemaakt hebben om korting te krijgen?
Mocht iemand interesse hebben dit is het, pas gewassen en zo goed als nieuw…
Hahaha ik zat een tafel en stoelen te zoeken in je foto’s
Herkenbaar. Ik blok zulke mensen gelijk ook. Als je gelijk zo onbeschoft gaat doen, wil ik je niet in mijn huis/of moeite voor je doen.
We hadden gisteren een tuinset op gratis afhalen gezet en iemand reageerde vrijwel meteen in gebrekkig Nederlands. Je kan dan denken, doe meer moeite, maar ik ben toch blij dat hij langsgekomen is, want het bleek een Duitser te zijn die heel het land af aan het rijden was voor spulletjes voor vluchtelingen uit Oekraïne. Oftewel, soms is het gebrekkige Nederlands en kortaf reageren niet perse onwil of desinteresse ofzo
Huh ik denk eigenlijk dat gebrekkig nederlands nooit desinteresse is maar gewoon dat iemand het probeert en niet beter kan?
Ja same, maar hierboven werd het geïnterpreteerd als geen moeite willen doen. Onderschat inderdaad echt niet dat netjes een volledige zin typen niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is
Dit! Zo lang iemand netjes en beleefd tegen je is maakt het me echt niet uit als de taal niet helemaal kloppend is.
Ik verwachte een tent hahaha
Maar komt dat ze kortaf communiceren niet deels ook door een taalgebrek? Ik heb best veel contact gehad via de mail met klanten toen ik nog in een winkel werkte en het zal je verbazen hoe slecht sommige mensen zijn in schriftelijk communiceren terwijl dat verbaal geen probleem is. Ze bedoelen het dan echt niet kortaf, maar dit zijn mensen die verder nooit mailen/brieven schrijven en het niet perse verkeerd of zo bot bedoelen.
Ik zie oprecht geen probleem met die zin eigenlijk. Vind het fijn als mensen lekker to the point zijn. Ik denk ook echt nog steeds dat die mensen dit niet onbeschoft bedoelen, maar dan verschilt onze mening.