Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Zure wijven op Vinted die in hun review schrijven: fijn contact, hield zich aan de afspraken, geen problemen… En dan vier ipv vijf sterren geven. Wat een triest mens ben je dan.

22 likes

Zijn altijd Nederlanders.

8 likes

Hi, weet iemand of en hoe het op Vinted mogelijk is een verkoper te rapporteren? Ik verdenk mijn verkoper ervan te frauderen (niet mij maar iemand anders, beetje lang verhaal maar gaat over zalando-fraude) en wil dat graag aangeven.

1 like

Naar het profiel gaan van diegene en dan rechtsboven op die 3 puntjes klikken.

3 likes

Huhhhh waarom geeft ze jou daar 3 sterren voor?? Dat is echt heel erg dom

1 like

Een pakketje van mij die ik heb verstuurd ligt al bijna 2 maanden bij homerr. Homerr verwijst naar vinted, vinted naar homerr. Wat een ongein dit.

1 like

Het is je goed recht om het pakketje niet gelijk te versturen, of om te wachten tot het laatste moment. Maar snap wel dat kopers dat dan meenemen in hun review en dan een ster minder geven. Je beoordeelt uiteindelijk toch de algehele ervaring, van communicatie tot hoe het product er in het echt uitziet en dus ook de verzending.

Zelf boeien mij die sterren trouwens niets

1 like

Wie van jullie let er bij verkopers op het aantal sterren? Ik lees hier vaak over Sterren geven en krijgen maar ik vergeet altijd erop te letten. Daarom even benieuwd.

1 like

Ik! Lees ook altijd de meest recente reviews.

6 likes

Ik lees wel even de laatste reviews… heb al een paar keer gehad dat ik iets kocht van een inactieve gebruiker

9 likes

Ja ik lees ook wel wat reviews maar dus met name als er wat lagere sterren zijn gegeven. Zegt nog niet altijd alles maar is wel het enige dat je kunt doen

2 likes

Tering je zou denken dat als je het altijd dezelfde dag of 1 dag later stuurt en dat ook vermeld mensen niet gaan zeuren. Net iemand heeft gisteravond een jurk gekocht en stuurt nu hallo ben je al bezig met het pakket klaarmaken voor verzenden? Wtf

2 likes

Ik zeg idd altijd even van ik verstuur het dan en dan.

2 likes

Ja dat had ik dus al gedaan gister :sweat_smile:

4 likes

En dan nog zeurt ze… wat eeb meid

4 likes

Zijn ook altijd degene die uiteindelijk niet op ontvangen klikken en geen review geven.

3 likes

Weet iemand of die automatische beoordeling van 5 sterren er niet meer is?
Mijn koper heeft vorige week zaterdag bevestigd dat ze het product heeft ontvangen en normaal als zij dan zelf geen feedback gaf, kreeg je een week erna automatisch 5 sterren. Maar nu heb ik nog niks?

1 like

Die is er nog steeds alleen volgens mij is de tijd langer geworden voordat je die krijgt.

2 likes

Hangt er vanaf waarmee het is verzonden. Dhl stuurt het altijd automatisch na een week terug, Mondial Relay krijg je 14 dagen de tijd. Ups en Dpd weet ik niet zeker maar volgens mij ook wel langer dan een week.

2 likes

Is het bij jullie ook ineens sinds vandaag dat alle prijzen omhoog zijn gegaan met rare bedragen? Dit is even een van dingen die ik op favoriet had gezet. Waren gewoon ronde (lagere) bedragen. Zou het iets vanuit vinted zijn…? een soort automatische verhoging misschien. :thinking:

2 likes