Marktplaats/Vinted

Ahh stom! Ik zou ook echt niet dubbel hebben betaald. Deze zei nog “dan houden we even contact” en vervolgens reageert ze nergens meer op😅

@DikkeKip dankjewel! Ik had al op Amazon NL en DE gekeken, maar niet alle delen zijn verkrijgbaar geloof ik.

Misschien ook tweedehandswinkels in de gaten houden. Wie weet kom je ze daar eens tegen. Zo heb ik ook een andere serie compleet gekregen.
Ik zal het ook wel voor je in de gaten houden in degene waar ik bijna wekelijks kom. Kijk toch altijd wel in die secties.
Er is ook een kringlooptopic en wie weet kunnen de anderen je ook helpen

1 like

Tas die ik wilde was ineens weer te bestellen bij een webshop. In plaats van de tas die ik wilde kreeg ik de grote versie, maatje weekendtas, opgestuurd. Tas was overal uitverkocht maar zag op mp dezelfde tas staan. Afmetingen stonden er bij en dit zou de gewone tas moeten zijn. Ik helemaal gelukkig. Krijg ik van haar diezelfde grote tas opgestuurd. Nou ben ik minder gelukkig met een compleet overbodige weekendtas en heb ik nog steeds niet de tas die ik wilde.

  • ik heb interesse in de tafel, zou ik de afmetingen mogen hebben?
  • dat is goed, ik ga het opmeten
    Stilte…
    Uren later
  • ik hoor het graag van je!
    Stilte…
    En blauwe vinkjes.

Echt damn reageer gewoon helemaal niet als je toch al niet van plan was te reageren. Echt elke keer als ik probeer een aankoop te doen word ik genegeerd. Ook als ik al stuur van "heb je product x nog, ik koop het graag van je! " En dan blauwe vinkjes en krekels. Wil je iets verkopen of niet, tjongejonge.

Heb ook het idee dat het steeds vaker gebeurd, heb altijd wel dingen op marktplaats verkocht maar merk de laatste 2 jaar dat steeds meer mensen gewoon nooit meer reageren. Ook als ze bieden en je akkoord gaat hoor je niks meer. Zo stom!

Ik heb ook weer een marktplaats pareltje hoor
Stuur een bericht naar een evt koper dat ik akkoord ga en waar ik het naartoe kan versturen.
Krijg ik letterlijk terug : oke super! :woman_facepalming:t3:

Een debiel lage vraagprijs want die tafel staat ongelofelijk in de weg en meubels verkopen helaas slecht, de optie bieden uitschakelen en dan nog een overvolle inbox met ‘ik wil hem wel hebben voor 1/3e van de prijs!!’ :fu:t2::fu:t2::fu:t2::fu:t2::fu:t2::fu:t2:

2 likes

Mensen die een advertentie niet op gereserveerd zetten als ze een akkoord hebben met iemand :triumph::triumph: ik heb bijna zin om al m’n babymeubels dan maar nieuw ge kopen want ik ben heel de dag alleen maar bezig met ‘er komt vanavond al iemand voor’ ‘sorry al verkocht’ berichtjes te krijgen.

1 like

Als mensen verwachten iets te kunnen verkopen voor de nieuwprijs? Dan kan ik het toch gewoon ook nieuw kopen met gratis verzendkosten en de mogelijkheid het terug te kunnen sturen

8 likes

Of zelfs duurder…
Wat denkt gij zelf Gerda?

3 likes

Heb nu al een paar keer gehad dat ik als koper 4 sterren krijg, terwijl ik gewoon snel reageer en betaal enzo. Snap echt niet waarom dan niet gewoon 5 :joy: alsof ze bang zijn dat ik hen ook slecht ga beoordelen.

Ik word nu twee weken al een lijntje gehouden. geef die persoon alleen vandaag nog, anders kunnen ze het schudden. :sweat_smile: vind het zo irritant.

Ik heb een bod gedaan op iets en waar totaal niet bij staat hoeveel ze er minstens voor wil hebben… krijg ik als reactie… Nee. Doe dan een tegenbod of zeg hoeveel je er minstens voor wil hebben😒.

1 like

o irritant!

oooh dat van jou is ook echt super irritant. deze persoon zou me op dag x een bericht sturen als geld binnen was maar hoorde niks. er achterna blijven gaan. echt super irritant.

Pfff en zeker nu nog steeds geen geld binnen?

Nog niks gehoord. ik ga ook niks sturen vandaag. als ik niks oor dan gaat het gewoon weer op beschikbaar.

1 like

Ja zou ik ook doen! Echt raar dit soort mensen🤨

1 like

Ja echt heeel vervelend.

Ik heb iets gekocht wat dus blijkbaar een imitatie is, wat ik niet had gezien. Die persoon had namelijk eerst een regel getypt met ‘1x gebruikt, niet mijn ding’ en toen na heel veel enters nog toegevoegd: het is een imitatie. Dat kon je dus niet zien via de app, want het leek alsof er verder niks stond. Je zag het pas als je erop klikte (of via de website zou kijken). Hij beweert dat ik niet goed gelezen heb, maar het is echt overduidelijk dat hij expres zoveel enters ertussen heeft gelaten. Heb dus betaald met gelijk oversteken, maar heb 't pakketje nog niet… Hij zegt dat hij het al heeft opgestuurd. Is er nog iets wat ik kan doen ofzo? Het pakketje weigeren oid?