Married at first sight

Ja nou ja ik vond het voorgaande jaren best gek dat ze dan gaan trouwen, op huwelijksreis en dan kwamen ze terug en dan ging ieder weer zijn eigen weg in zijn eigen huis. Sommigen woonden echt 200 km uit elkaar dus die zagen elkaar gewoon niet meer na de huwelijksreis en als dan de vraag kwam na 2 maanden: willen jullie getrouwd blijven? Dan was het bijna elke keer “nee”, want ze hadden elkaar na de huwelijksreis niet meer gezien.

Hoeveel stellen zijn uiteindelijk getrouwd gebleven? Weet iemand dat?

2! Waarvan 1 stel nu een kindje verwacht

2 likes

In hoeveel seizoenen? Weet je dat?

Het zijn nu 2 seizoenen geweest, toch? Ze zijn nu de derde aan het uitzenden

2 vind ik toch best weinig eigenlijk.

1 like

Van 3 seizoenen. Dit is het 4e seizoen

2 likes

Waarom moet die arme meid zelf haar koffer slepen in haar bruidsjurk :joy:

2 likes

Dan heb ik een seizoen niet gezien.

Dan vind ik het wel echt heel weinig. Dan zou je kunnen zeggen dat het experiment niet helemaal geslaagd is

1 like

Dus 12 stellen, 2 daarvan nog samen. 17% …

Ben wel heel benieuwd of dit seizoen succesvoller zal zijn nu ze ook moeten samen wonen

Dit is wat Wikipedia zei iig haha. Ik dacht ik Google t voor de zekerheid ff :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik vond het weer erg leuk gisteravond! Heb wel een beetje zitten cringen bij dat indoor skydiven en door die moeder van Nick, maar dat was ook wel weer schattig :blush: Ben benieuwd wat die scheve blik van die vriendin van Monique was toen die Ronald daar vooraan bij het altaar stond, zal misschien wel weer precies zo gemonteerd zijn. Volgens mij is Monique een hele lieve vrouw.

1 like

Ik werd zenuwachtig van alle scènes met Ronald. Het voelt alsof ik een ramp in slowmotion zie ontvouwen. Het alleen maar een falikante mismatch worden met Monique!
Zij is zo vlot en leuk, en hij die niet uit zijn woorden komt en zich onderdanig opstelt naar zijn vriend. Cringe ook om hoe hij praat met zijn zoon. Ik zie gewoon echt geen mogelijkheid raakvlak tussen hen en ik vind hem niet leuk genoeg voor haar.

3 likes

Hebben jullie de aflevering van gisteravond gezien? Vond het niet echt heel boeiend deze keer. Je zag net niks. Vooral voorbereidingen van Ronald en Monique (ook niet eens het ja-woord) en het vrijgezellenfeest van Joost en Milly. En van Nick en Maxime ook alleen maar de receptie, fotoshoot. Wel bijzonder dat ze in het voorstukje van volgende week staan te tongzoenen voor al hun familie/vrienden. :sweat_smile: Dat zou ik met mn vriend niet eens doen, laat staan met een vreemde :rofl:

Ja dat was best onaardig idd. Je kon echt aan de familie en vrienden van Monique merken dat hun eerste indruk iig niet goed was. Het bleef ook lekker stil in de zaal toen :see_no_evil:

2 likes

Sowieso die van familie van Monique kreeg ik een heel hautain gevoel bij, neerbuigend eigenlijk. Die Ronald is wel echt een enorme mismatch, jeetje. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontvouwen.

Haha jaaa dat voorstukje vond ik zo leuk, die gaan er tenminste voor :ok_hand:t3:

Ik vind Ronald echt een zachtaardige lieve man en volgens mij kan Monique best bot zijn :frowning:. Ben bang dat het een mismatch is.

Ik ben nog aan het terugkijken en vind Ronald echt een schatje hoor, maar lachte me echt kapot om z’n handschrift. Echt zo’n basisschoolhandschrift haha

8 likes

Ja dat vond ik ook haha, maar toen zeiden ze daar ‘wel een mooi handschrift!’ oid. Dus toen zat ik echt van ??? Huh

1 like