Married at first sight

Ja dit viel mij ook (negatief) op. “Als ze maar mooie lange haren en nette nageltjes heeft.” :roll_eyes:

2 likes

Ik zou zo moe worden van die man van Astrid (ben ff z’n naam kwijt), die man blijft maar lullen

2 likes

Ik vind dat koppel sowieso heel irritant.

Bij Joep en Caroline klopt er ook kind van. Joep is veel te afhankelijk. Arme Maurice hopelijk vind hij toch een leuke man, vond hem echt het meest sympathieke man in de hele programma. Dylan en Sonny zijn ook wel leuk. Ik vind Rowan en A ook leuk samen maar dat is meer een biecht, denk ik.

5 likes

Ik kijk nu de aflevering van gisteren terug en ik heb meerdere keren het geluid uitgezet, want te veel cringe. (Doorspoelen is geen optie helaas). Ik krijgt echt de kriebels van de manier waarop Astleigh en Joep praten. Beetje infantiel ofzo? En hoewel ik Sander en Astrid heel graag leuk wil vinden, vind ik ze ook te vermoeiend. En over Arjan is al genoeg gezegd…

Bij nader inzien heb ik dus het grootste gedeelte van de aflevering niet gehoord :sweat_smile:

2 likes

Die fotograaf heeft maar een verzoek eh ‘even een kusje’ :roll_eyes:

7 likes

En daarna: hoho, ik zei een kusJE

10 likes
Videoland

Hoezo moet er bij vrouwen (nu bij die Brigitte) genoemd worden dat ze een zelfstandige vrouw is? Ik heb dit geloof ik nog nooit over een man gehoord. En dan die Jan (zo heet hij toch, de man van het laatste koppel) die gaat opnoemen wat hij belangrijk vindt en een hele rits uiterlijke kenmerken eruit gooit, 1 shot later begint die expert over dat het de valkuil van Brigitte is dat ze misschien onrealistische verwachtingen heeft? Ik heb me echt geërgerd aan de experts deze aflevering (ook al dat bmi verhaal).
Ben benieuwd wat er volgende week bij Maurice z’n date gebeurt, van wat we in het voorstukje zagen.

21 likes

Gelukkig hebben ze de vrijgezellenfeesten er al uit gelaten, want dat duurde ook veel te lang. Ik merk ook dat ik veel meer skip nu bij al die nieuwe koppels. Ik wil gewoon de huwelijksreis zien en het samenwonen. Daar wordt het pas interessant.

2 likes

Ik heb ook wel een beetje te doen met Arjan! Volgens mij ook maar een wat kwetsbaardere/onzekere man, die vooral opgezweept is door zn omgeving om mee te doen omdat het nu “tijd voor hem is”.

1 like

Hoewel zijn zelfreflectie een stukje beter kan… dat klopt :rofl:

2 likes

Ja ik voelde dat een beetje toen nadat die ringen zo waren neergelegd en hij weg “moest” lopen, omdat Carlo alleen Maurice nog wilde spreken ofzo. Dat ie zo schuchter zat te kijken en wachten op instructie.

5 likes

Omg mijn ergernis de hele tijd. Bij elke vrouw intro: ‘Deze vrouw heeft haar zaakjes op orde.’

Oke en deze man? Heeft die ook zijn zaakjes op orde ondanks dat ie nog geem vrouw heeft??

6 likes

Hier heb je een goed punt.
Daarom alleen al zou ik niet mee durven doen aan zo’n programma. Je bent overgeleverd aan programmamakers qua hoe je wordt neergezet.

2 likes

Ja inderdaad! Arjan geeft uiteindelijk (wat onhandig) een grens aan in iets wat hij totaal niet aan blijkt te kunnen. Zou het mijn beste vriend(in) ook adviseren… hoe langer ik er over nadenk, hoe absurder het idee dat je daarvoor eerst publiekelijk ernstig op je kop moet krijgen van Carlo Boszhard & co :rofl:

2 likes

Nou ja, Arjan zegt ook letterlijk iets in de richting van; ‘ja, dat is jouw mening’ als reactie op een van de professionals als hij ergens op wordt aangesproken. Dat vind ik ook wel een beetje niveau kleuter.

Het laatste shot was wel sneu ja, toen keek ‘ie een beetje als een bang vogeltje en dan heb ik best met hem te doen. En natuurlijk moet je niet doorgaan als je er zelf onder lijdt en blabla. Maar hij was op die bruiloft al met die vriendin over Maurice aan het roddelen, en dingen wilde hij zeggen die niet op tv konden. Dan krijg ik toch de indruk dat je Maurice als persoon niet leuk genoeg vindt, maar waarom doe je dan mee. En geef dat dan op z’n minst toe. Kan in nog meer begrip voor opbrengen dan dit ontkennende toneelstukje

19 likes
Samenvatting

Vind Rowan en Astleigh wel schattig samen, maar mijn boiling point wat betreft haar lach is nu echt bereikt.

Sonny en Dylan <3 Vooral Sonny vind ik zo leuk en positief

Sander en Astrid waren lief samen, vond ik. Hoop dat ze in elk geval bevriend blijven.

Maurice en Davide samen ship ik ook helemaal. Leuke vibe was er tussen hen.

Joep en Caroline heeft ook wel potentie denk ik? Weet niet of ze samen oud worden, maar heb er meer vertrouwen in dan eerst

8 likes

Vond haar we relaxter toen ze bij haar ouders was! Daar praatte ze ook niet zo kinderlijk.

3 likes

Het zou me niet verbazen als die vrouw nee zegt, van dat laatste koppel. Omdat ze pas zo laat aan bod komen in het seizoen, en ze nu ook dat huwelijk zo lijken uit te stellen. Denk niet dat ze op huwelijksreis gaan en ‘samenwonen’ in ieder geval haha want dan zouden er nog wel heel veel afleveringen moeten komen

4 likes

Ik las laatst ergens dat er nog t/m april afleveringen zijn, maar kan me niet meer herinneren of dat begin of eind april was

Vrouwtje, figuurtje, nageltjes……. :cautious:

7 likes