Married at first sight

Hahaha precies wat ik dacht met die kussens! Ook die kussens zo opschudden, precies hoe mij moeder vroeger altijd zei dat ik mijn kussens moest doen enzo :joy:

Ik vind Sonny en Dylan echt ZO leuk :pleading_face::pleading_face: Echt mijn favoriete koppel.

Bij het laatste koppel (Jan & Brigitte) zag je die zussen van haar echt zo kijken :neutral_face: toen Jan binnenkwam. En toen Carlo na afloop kwam vragen of ze zou wel echt blij waren met Jan zag ik gewoon dat ze niet eerlijk waren.

4 likes

Je zag inderdaad dat ze niet eerlijk waren. Hun gezicht was duidelijk genoeg. En ik heb ook niet het idee dat Brigitte hem leuk vindt. Ik vond het taartmoment ongemakkelijk dat ze haar zoon de eerste hap laat nemen en daarna zelf een hap neemt. Jan had nog niet eens een stukšŸ˜…

Verder vind ik Sonny en Dylan ook heel erg leuk. Ik hoop wel dat het zo blijft en dat ze niet te hard van stapel lopen.

7 likes

Ik word nu ook wel een beetje iebel van Maurice, zeg :sweat_smile: Dat softe gedoe. Iedereen is een fijne match, en ā€˜komt echt binnen.’

8 likes

Nou ik vind die experts echt heeeeel lullig naar Jan hoor. Die vent met ā€˜HAHA hij is echt een hork’. Sorry maar als je zo achter zijn rug om praat ben je zelf net zo goed een hork. En ik zag gewoon een man die netjes voor een kus op de wang ging ipv meteen vollebak erop. En dan die domme expert weer ā€˜hihaho dat ging maar nĆ©t goed’. Is volgens mij ook dezelfde ā€œexpertā€ als van die bmi opmerking. Vind het maar een vervelende man

14 likes

Oh die Joep is zo irritant. Kinderachtig vind ik hem. Seksuele klik voelde hij niet, nee zeker niet nadat hij niet kreeg wat hij wilde. ? Hij was zo handtastelijk in het begin.

Rowan en A lijken wel goed te gaan. Beetje een saai koppel maar denk wel dat het een geslaagd koppel is.

Vind Maurice een schatje. Hou wel van positieve mensen.

Kim en ? Tja ook een beetje saai. Denk dat ze wel slagen.
Astrid en Kees (?) idem.

Dylan en Sonny lijken echt verliefd. Leuk voor hen!

10 likes

Hoe anders is dit NL seizoen in vergelijking met buitenlandse edities? Ik heb nog nooit een buitenlandse editie gezien.

Ik zou het samenwonen gewoon als verplicht item zien in dit concept. Je gaat gewoon samenwonen, punt. Is toch super makkelijk om als deelnemer te zeggen: meh, ik voel het niet, ik wil stoppen. Lekker luxe ā€˜vakantie’ gehad, mooie bruiloft, lekker feestje, aandacht voor je persoontje.

6 likes

In BelgiĆ« (blind getrouwd) moeten ze na de huwelijksreis een aantal weken samenwonen in een gehuurd appartement om echt samen het ā€˜dagelijkse leven’ mee te maken. Ze krijgen daar naar mijn idee ook meer hulp/ondersteuning van de experts.

Edit: haha dit was een reactie op jou @Lensent

6 likes

Ja ik raad de Belgische versie ook echt aan! Veel leuker vind ik, 7 weken samenwonen en je ziet daar ook de normale momenten. Dus niet alleen uitjes enzo

2 likes

Jezus wat zong die zanger op het feest van Jan en Brigitte vals :laughing:

5 likes

Maar MAFS Australia en UK zijn wel echt het leukst. Veel meer vreemdgaan en drama :sunglasses:

4 likes

Misschien moet ik me hier maar aan gaan wagen. Ik vind de Nederlandse versie zo teringsaai en traag, heb de laatste aflevering nog niet eens gezien en ook na het lezen van de spoilers hier heb ik er geen zin meer in want er gebeurt blijkbaar gewoon helemaal niets, kap gewoon met uitmelken?!

Via waar zijn de UK/Aus/BE versies te zien?

1 like

Oeh, is de UK versie net zo als MAFS Australia? Want dan weet ik wat ik vanavond doe.

@Sax Die staan op Videoland!

2 likes

Ah nice, misschien toch maar eens een proefmaandje nemen voor wat drama in mijn leven.

2 likes

Joep rant :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face: Wat is Joep een vreselijk naar mannetje. Krijg kotsneigingen van hem. Dit is echt het type toxic vent die geen respect meer kan veinzen wanneer een vrouw voor hem geen potentiĆ«le bedpartner meer is. En dat passief agressieve gedoe met dat bed opmaken, dat gooien met dat dekbed naar haar, dat ā€˜hou jij maar je mond’ , dat gaslighterige gedoe alsof zij dom is dat ze niet weet hoe HIJ een bed opmaakt, echt major red flags! Denk dat ie maar met zn moedertje moet trouwen. What a fucking tool

45 likes

OkƩ op basis hiervan ga ik toch maar weer kijken haha.

3 likes

Aus heeft per seizoen wel echt 50 afleveringen ofzo :weary: dat vind ik het nadeel van aus

Ja!! Echt genieten, wel veel minder afleveringen dan AUS. @Unquestionable love it juist zo’n giga lang seizoen

3 likes

Ik vroeg me bij aflevering 20 af hoe lang het nog ging duren, maar toen kwamen nog die 2 nieuwe koppels erbij ongeveer :sweat_smile:

3 likes

Hahaaah hele accurate beschrijving :ok_hand:

1 like

Ik geniet nu intens van UK, zo heerlijk ook al die typische foute Britten.

@Jeccat echt een aanrader!

2 likes