Omg Joep met zijn tattoo, hoe verzin je dat om dat te doen voor iemand en al helemaal zo snel
Ohhh ik vond het toppunt van dat irritante gegiechel juist toen ze op die bank bij haar ouders zaten. Heb echt zitten gillen naar de tv.
Dit inderdaad! Het is in haar eigen vertrouwde omgeving, maar het ziet er zo ongemakkelijk uit.
Het duurt tot 17 mei zelfs
Wow nog langer!
Op de socials, hier oa
Nou dat. Heb gister (laatste aflevering op Videoland) al stukjes doorgespoeld omdat ik het echt niet interessant vond. Sowieso vind ik alles omtrent Maurice saai worden.
Nee het samenwonen was helemaal niet zo lang. Een van de stellen is begin augustus getrouwd en midden of eind november moesten ze aangeven of ze getrouwd wilden blijven of niet, maar het samenwonen duurde maar een week of 2 en daarna deden ze nog een paar keer leuke dingen. Echt jammer dat het niet zoals in Australië is gegaan, veel uitgebreider. En meer sensatie
Helaas niet, in de brief van Rowan en Astleigh stond dat het samenwonen âminimaal 4 dagenâ moest zijn. Echt mega weinig, wil verplicht 7 weken zoals in BelgiĂ« haha. Vooral nu er blijkbaar genoeg tijd voor was
Ik kijk nu de aflevering van gisteren maar pfff wat een treurige cadeaus bij Astrid en Sander :â)
Slagroom en tissues, en dan zegt hij ook nog âleuk dat ze zo hun best erop hebben gedaanâ hahaha wtf.
En helemaal eens met dat het nieuwe koppel inderdaad een ontzettende mismatch is haha.
Ja minimaal 4 dagen, hoe is dat samenwonen
Dat is gewoon âeen lang weekend wegâ. Geen samenwonen
Niet echt waterdicht bewijs, iedereen kan zoân account aanmaken met zijn fotoâs? Ik zou toch aannemen dat ze in hun contract hebben staan dat je tot het einde van het programma niet op dating apps mag, dan zou dit wel dom zijn van âmâŠ
Hij heeft op instagram toen ook aangegeven dat hij dat niet was. Ik zag hem zelf ook op Tinder, biiiijna geliket en toen zag ik zijn bericht oo instagram haha
Aflevering 13 Jan en Birgit:
Samenvatting
Myyyy goddd dit is toch echt totaal geen match? Volgens mij schreef iemand hier het ook al, hij is een soort âvolksâ (hij had ook een soort Snooki-vriendin die hielp met het uitzoeken van het pak) en zij is wel veel stijlvoller. En het moment vóór de ontmoeting met een naaste is er helemaal uitgeknipt, of heb ik niet opgelet?
Hoe denken de experts dat dit wel gaat lukken, dit ziet toch iedereen? Die expert zegt na afloop van het ja-woord ook: âHij is een ruwe diamant en Birgit moet hem gaan polijsten/slijpenâ. Dat werkt zo toch niet, zeker niet als je 40+ bent??
Sorry for the rant, moest er even uit dit
Dinsdag vaste thuiswerkdag
Videoland Jan en Brigitte
Samenvatting
Ik vind die Jan echt niet leuk maar die Brigitte vind ik ook helemaal geen sympathieke vrouw. Vond al die vrouwen (lijken wel allemaal zussen van elkaar) ook echt heel erg judgemental erbij zitten. Als een stel meangirls.
Videoland
Ik vond het gesprek dat Antoine en Kim samen hadden heel mooi. Zij heeft zulke heftige dingen mee gemaakt, nog niet eens zo heel lang geleden. Hij reageerde daar ook heel lief en goed op. Niets vragen, maar gewoon luisteren. Echt lief deze twee, hoop heel erg dat ze het gaan redden.
Ondanks dat het wel een beetje te voorspellen was, ben ik wel verbaasd dat Joep zo de handdoek in de ring gooit met Caroline? Ik dacht juist dat dat nu wel eventjes goed zou gaan, maar later zou barsten. Heb wel 't idee dat ze alsnog gaan samenwonen om 't te proberenâŠ
Ik ben/was ziek dus heb MAFSUKs6 gebinged maar daar zit gelijk al tempo in. Heerlijk!