Is er geen koppelsweekend dit jaar??
Kirsten en Luigi afl 17
Hahahahaha toen die vrouw op die ranch ging uitleggen dat het knuffelen met de honden vooral behulpzaam is âvoor kinderen met een psychosociale hulpvraagâ om zich te openen. Sorry, dat is ook heel goed natuurlijk maar het klonk een beetje alsof Kirsten daar daarom ook was. Luigi probeert het nog te redden ook met: âJa ik denk dat het voor iedereen wel goed is toch.â
Jawel koppelsweekend is de aflevering 18 die morgen op videoland komt.
Zin in de preview belooft veel goeds
Oh gelukkig ![]()
kirsten aflevering 17
Snap niet wat Kirsten dan nog te zoeken heeft op dat koppelsweekend als ze Luigi wederom afwijst na het samenwonen daar
Wat een gaar gesprek ook weer daar op de bank ze kan toch zeggen âsorry heel erg bedankt voor de leuke dagen maar ik voel het echt niet vind het zelf ook heel jammer maar hier blijft het bij voor mijâ oid zij is zo passief en dan ging het weer zo hakkelig
17
Love de edit van de preview met âIk heb je liefâ en âIk spreek toch geen Russisch of welâ
Aflevering 13
Samenvatting
Die sidestory met Rob boeit me geen hol
Ja precies, het is voornamelijk de manier waarop, zij weet alles echt intens ongemakkelijk te maken. âJa, tja, goh, nou, wat kan ik er nog meer over zeggen, hè, ha haâ vermijdt in tussen ieder oogcontact.
Afl 18
Wat is Kuil toch een ongelofelijke jankerd zeg. Daar moet je toch ook niet mee samen willen zijn. âIk veroordeel niemandâ nou nou nou.
Aflevering 18
ik snap dus niet waarom die Luigi nadat hij is afgewezen en als er zoooveel afstand is, nog een cadeau meeneemt voor Kirsten ![]()
Ik word ook zo moe van hem. Echt een hypocriet dat ie nu ook nog andere redenen gaat verzinnen waarom zij niet âgoedâ zou zijn. Feit is dat hij gewoon een doutzen kroes had verwacht in maatje 36 omdat ie zelf 100 kilo is afgevallen en gewoon oppervlakkig is
Aflevering 18
ja bij Luigi denk ik ook wel van, waarom blijf je hier nog zo aan trekken?
Even serieus hoezo kan Kirsten niet gewoon zeggen: âwat attent dat je een cadeautje voor me hebt meegenomen, bedankt!â
Maar zooo ongemakkelijk âja. Thanks. OK. We gaan wel zo eten.â
Hoe is zij 31 jaar? In haar communicatie echt blijven steken op een 15-jarige. Erger me met de aflevering meer aan haar. Hoop zo dat Luigi een leuke vriendin vindt! Ik vond het koken zo lief en zijn huis best smaakvol ingericht.
Ik snap dat ze niet met 3 stellen over willen blijven maar waarom zijn Luigi en Kirsten niet ook weggestuurd bij dat koppelsweekend als het toch niks wordt
En dat ze nog op 1 kamer gaan. Que?
afl 18 danique
Ik vond het jammer dat zij niet mocht blijven. Ik snap wel dat dat het format is, maar ze heeft zoân kuttijd gehad dat ik haar nog wel plezier gunde met de rest. Volgens mij had ze het gezellig
Ik vond het ook jammer dat ze op het laatst werd neergezet als âzie je, zij doet ook onaardigâ. Zij is gewoon door Kuil tot waanzin gedreven, dus ik vond haar gedrag echt meer dan logisch
Ja ik denk dat de productie gewoon dacht: met Kirsten/Luigi en Kuil/Danique komt er misschien nog wat spraakmakende TV en met die Anton en doodsaaie Linda niet.
Sorry maar toen Kuil zei dat hij wel met Linda had willen gaan!
Ja wat de hel dan wil je bewust kut doen toch
Er werd niet eens gevraagd wie wat had gestemd of wel?