Hahaha no worries zo spreekt Carlo het ook echt uit
Ik vond Dominik het ook leuk doen bracht een beetje luchtigheid
Ben erg benieuwd naar morgen hoop dat Kuil en Kirsten eens aangepakt worden
Edit Ohja en Linda ook
Hahaha no worries zo spreekt Carlo het ook echt uit
Ik vond Dominik het ook leuk doen bracht een beetje luchtigheid
Ben erg benieuwd naar morgen hoop dat Kuil en Kirsten eens aangepakt worden
Edit Ohja en Linda ook
Oh wat een genant diner hahaha luigi gaat ook helemaal los ![]()
![]()
![]()
Ja ik vond ook dat Dominic wel zān best deed om mensen zich okĆ© te laten voelen. En ik vond het ook tenenkrommend om bijv naar die papagaaienvrouw en Kuil te kijken, die iedereen de schuld gaven maar zelf duidelijk emotioneel onbereikbaar waren in t proces. Dat patroon lag er zo duidelijk bovenop dat t vast lastig is daar niet iets van te vinden
Oh nu ben ik benieuwd, wat vond je hier losgaan van Luigi aan? Ik had juist het gevoel dat hij, doordat hij in uitbundige energie gematcht werd door Dominik en Ferenc, juist eindelijk zijn (enthousiaste) zelf kon zijn.
Ik zat nog wel te denken, kunnen Luigi en Danique er niet met elkaar vandoor? Ik zag meer gezelligheid in hun kleine gesprekje buiten dan tijdens de hele honeymoon in hun huidige koppel
Dat zou ook kunnen maar zo hebben wij hem eerder natuurlijk nog niet gezien! Ik doelde op dat sexy stoere Italiaan stukje waarbij je Kirsten alleen nog maar dieper terug in dr slakkenhuisje zag kruipen
Ik vind het echt knap van Danique dat ze de hele huwelijksreis heeft volgehouden joh. Ik had op dag 2 al het eerste vliegtuig naar Nederland gepakt
Hahah dit dacht ik ook aan het einde van de aflevering! Of in ieder geval een nieuwe leuke vriendschap, dan houden ze allebei nog iets over aan dit rare programma
Had geen reet uitgemaakt wat hij wel of niet had gedaan, dat had ze hoe dan ook gedaan. Vond het juist heel leuk om te zien dat hij eindelijk een beetje lol en plezier kon maken in dit programma
Afl 11: Wat een trut die moeder van Linda, zo schrikken dat ze er zo slecht uitziet op facetime. Wat voegt dat toe? Ze ziet er ook gewoon doodnormaal uit.
Mafs Australiƫ:
En voor de mensen die getrouwd op het eerste gezicht niet luisteren.
Je moet voor de grap even het account @madisongordonx op instagram opzoeken.
Dat is de zus van Tyson
Heerlijk contrast
Haha ja ik ging tijdens het luisteren meteen het account opzoeken ![]()
Ik zocht haar op en ze wordt gevolgd door Reinier van Dantzig? Bijzonder
Hahaha ja ik was aan het wandelen, maar moest het direct opzoeken! Zie wel in haar family story kopje dat ze 6 jaar terug nog contact (en steeds zo proud of him was) hadden en toen leek ze ook al te twitchen en denk dus hetzelfde werk.
Ben benieuwd hoe slecht die relatie nu is en of dat dan door zijn vorderingen in extremisme is.
@Brood ik heb geen idee wie dat is
āZij denkt in een andere gedachteā, poĆ«tische uitspraak van Luigi.
In diepe shock toen ik twee potjes cajun en een pot couscous zag staan bij Kirsten
Zeer pittige meid, past echt bij haar.
Sjonge wat een troosteloze bende die danswedstrijd in zoān sporthal
ieder zān ding natuurlijk maar zoān contrast met veel make-up, glitters en mooie dansjurkjes en dan zoān troosteloze sporthal
Ik weet niet wie ik verschrikkelijker vind, Linda of Kirsten
Wat een dozen
Wie is het kutst dit seizoen
0 stemmers
Ik hoop echt dat Cindy en Linda bij elkaar blijven, leuke lieve vrouwen!
Moeilijk kiezen maar dan toch maar Kuil