Married at first sight

“Met jouw”

Afknapper.

20 likes

Ja ik denk dat zij onwijs over hem heen zal lopen. Denk dat hij echt veel te soft voor haar is.

“ik sta in het leven” ook haha
hoe sta je in het leven?

2 likes

Hahaha ja dit dacht ik ook al, echt van die letters als je net probeert aan elkaar te schrijven in groep 5, inclusief bolletjes op de i

1 like

Hahaha ik ga stuk om dat kaartje. Ook zo lekker hupsakee over twee zijdes geschreven. Maar ik wil eigenlijk niet lachen want ik vind die man zo aandoenlijk en ik denk dat het helemaal niks wordt.

Ben ook wel benieuwd naar Joost en Milly hoor. Denk soms ook wel dat zij over hem heen zal lopen. Die twee mannen ben ik ook benieuwd naar, vind ze allebei wel heel leuk overkomen.

En er is nog een koppel dat we nog helemaal niet gezien hebben toch?

2 likes

Hahaha ja daarom wil ik eigenlijk ook niet lachen, want ik vind het zo’n aandoenlijke man. Maar… Hier kan ik echt m’n lach niet bij inhouden hoor. Ik werk zelf in het basisonderwijs en kinderen schrijven letterlijk zo! En die spelfout en idd gewoon over beide kanten heen. Echt alsof een kind het heeft geschreven :joy: Maar de tekst daarintegen is dan wel weer heel schattig, dus 't is hem vergeven :slight_smile:

1 like

Plottwist: zou zijn dochter Ilonca de kaart misschien geschreven hebben? :astonished:

1 like

Dat dacht ik dus ook! Misschien schrijft hij zelf wel ontzettend onduidelijk en onleesbaar :rofl:

1 like

Ik dacht dat ik die Ronald in de eerste aflevering wel oke vond maar nu vind ik hem echt een beetje tokkie. Denk niet dat dat wat wordt.
En wat vinden jullie ervan dat ze elk seizoen zo zeggen van we hebben ook een homostel!1! Dat zijn toch ook gewoon mensen, of is die relatie tussen mensen van hetzelfde geslacht zo wezenlijk anders dat je dat steeds moet benoemen? Het komt op mij altijd een beetje gekkig en onnodig over, maar ik weet er niet genoeg van om er echt iets van te vinden.

4 likes

Ja ik vind dat ook raar, beetje ‘special item’ in het programma of zo. Terwijl zou zeggen: maak gewoon 5 beste matches koppels en of daar dan één, geen of vijf homostellen tussen zitten zie je dan wel.
Maar qua selectie verloopt het natuurlijk wel wat anders. Dus ze moeten hier wel aparte dagen voor organiseren en vandaar misschien de keuze voor één koppel.

2 likes

Lekker weer naar ongemakkelijke momenten kijken :hugs:

2 likes

Ahhh shit. Ik zit in buitenland :sob:

Ik vind dit allemaal niet zo heel boeiend. Die vakanties etc. vind ik veel leuker. Duurt een beetje lang zo.

1 like

Ik kijk nu pas maar het begint al goed met het ABC, echt zo cringe :sob:
“De A is van Alcohol, jouw beste vriend”
afbeelding

10 likes

Joost is echt schattig man

4 likes

Ah vindt het wel zielig voor die oudere man

3 likes

Denk dat Joost en milly wel goed bij elkaar passen!

1 like

Vind je het gek met zo’n moeder. “Paars? Waar slaat dat op?”

18 likes

Aaahhw Joost is echt superaandoenlijk!

2 likes

Ik heb een kleine crush ontwikkeld

1 like