Ze had d’r dingen geoefend met “lieve Henk” en noemde hem al steeds Henk ofzo.
Komt Sjetal nog naar die zaal of wah
Ze had d’r dingen geoefend met “lieve Henk” en noemde hem al steeds Henk ofzo.
Komt Sjetal nog naar die zaal of wah
Ze wist al vanaf het begin dat hij Henk heet en ze heeft het boven haar trouwgelofte gezet
Duurt zo langggg allemaal
Jahoooor, rek het nog maar even uit.
Daar ben ik ook bang voor ja… Ze zijn zooooo aan het rekken
Mijn vriend zei net al, als we deze week niet het ja-woord zien van Henk en Chantal stoppen we met kijken 
Sanne draagt in aflevering 4 een groene trui en bijpassende rok. Weet iemand toevallig waar deze van zijn?
Jeeeeezus
Ohhh wat een flauw einde van deze aflevering zeg!
Enorme cliffhanger
Hoelang gaan ze dit nog rekken zeg??
Ja snap er de ballen van want iemand schreeuwt wat maar daarna zegt ze geloof ik toch ja
Haha ja dit! Anders zou iedereen de ontknoping toch al weten? Ondanks dat het wel aannemelijk lijkt dat het niks wordt. Lekker twijfel zaaien, lukt ze wel. En iedereen praat erover 
Ja “wat een strafkamp” ofzo zegt ze
Haha jezus Henk wat een ongelukkig moment voor een van je ‘grappen’. Kon de krekels bijna horen.
Iemand wie ook via Videoland kijkt (ziek thuis, geen leven)?
Die Jeroen deed een/twee jaar geleden nog mee aan AYNIL om sorry te zeggen tegen zijn vriend omdat hij vreemd was gegaan via de telefoon oid, en nu doet hij aan MAFS en is hij volgens de experts verrrrrr uit de swipe-fase?
Wel wat frappant. En gek op media.
Spoiler over volgende aflevering videoland
OMG ik dacht al ik herken hem ergens van! daar dus! heel frappant idd, ook wel apart… ben ook benieuwd wat zij uiteindelijk van elkaar vinden. Vind het lastig bij die twee haha!
Chantal en Henk krijg ik meer hoop in, niet dat het perse matcht maar ze vind hem volgens mij niet verschrikkelijk haha
Ahw thanks!
Bijzondere kledingkeuze van de moeder van Kimberly voor de bruiloft van haar dochter, panterprint spijkerjasje en een leren legging. 
Haha dat einde met die onderbroek, mijn vriend zei: een Versac-zak 
Ik vind Kimberley er ook heel anders uit zien in haar jurk. Vooral door hoe haar haar en make-up gedaan is en de sluier die ze op had. Maakte haar veel ouder vond ik
Is het jullie ook opgevallen dat tijdens de huwelijksreis Sanne en Thierry hun outfits meerdere keren kleur gecoördineerd hadden 
Hahaha ja het is meteen al een anwb koppeltje