Married at first sight

Haha jezus Henk wat een ongelukkig moment voor een van je ‘grappen’. Kon de krekels bijna horen.

12 likes

Iemand wie ook via Videoland kijkt (ziek thuis, geen leven)?

Die Jeroen deed een/twee jaar geleden nog mee aan AYNIL om sorry te zeggen tegen zijn vriend omdat hij vreemd was gegaan via de telefoon oid, en nu doet hij aan MAFS en is hij volgens de experts verrrrrr uit de swipe-fase? :lying_face: Wel wat frappant. En gek op media.

9 likes

Spoiler over volgende aflevering videoland

OMG ik dacht al ik herken hem ergens van! daar dus! heel frappant idd, ook wel apart… ben ook benieuwd wat zij uiteindelijk van elkaar vinden. Vind het lastig bij die twee haha!
Chantal en Henk krijg ik meer hoop in, niet dat het perse matcht maar ze vind hem volgens mij niet verschrikkelijk haha

1 like
2 likes

Ahw thanks!

1 like

Bijzondere kledingkeuze van de moeder van Kimberly voor de bruiloft van haar dochter, panterprint spijkerjasje en een leren legging. :woman_shrugging:

Haha dat einde met die onderbroek, mijn vriend zei: een Versac-zak :joy:

2 likes

Ik vind Kimberley er ook heel anders uit zien in haar jurk. Vooral door hoe haar haar en make-up gedaan is en de sluier die ze op had. Maakte haar veel ouder vond ik

1 like

Is het jullie ook opgevallen dat tijdens de huwelijksreis Sanne en Thierry hun outfits meerdere keren kleur gecoördineerd hadden :joy:

7 likes

Hahaha ja het is meteen al een anwb koppeltje

2 likes

Ze hebben wel echt een heel blik kale kerels opengetrokken he

13 likes

Ik vind die beste vriendin van Robin ook een beetje bezitterig overkomen juist trouwens of ligt dat nou aan mij.

3 likes

Oh wauw bijzondere situatie dan

1 like

Ja dat dacht ik ook. Maar in de nieuwste aflevering zegt ze dat ze 12 jaar samen zijn geweest vanaf haar 15e…

Maar heeft die vriendin wel een partner nu? Of is ze alleenstaand met kind? Benieuwd wat Kimberley ervan vindt. Al heeft ze er misschien weinig van te vinden.

Ja ik zou er ook echt niet op zitten wachten dat mijn vriend zo close met zijn ex zou zijn. Andere kant: het zijn niet voor niks exen en ze hadden alle vrijheid om een relatie te beginnen voor Kimberley in t spel kwam. Maar blijft akward idee dat ze waarschijnlijk wel het bed gedeeld hebben.

4 likes

Nou en die oma dan? :joy: zo’n doorschijnende blouse met een witte bh er onder die je er doorheen zag. Wel een blazertje maar gewoon keihard die bh en blote buik door de blouse heen kunnen zien.

Spoiler over mogelijke afloop Henk en Chantal:

Samenvatting

Ze is al aangetroffen op Tinder. Het huwelijk heeft dus waarschijnlijk niet lang stand gehouden.

9 likes

wat een tokkie

6 likes

Ugh ineens zie ik het. Thierry doet me denken aan de vriend van mijn huisgenoot, dat vind ik ook zo’n kleuter die ‘volwassen man’ speelt. Doet zich voor als zo’n ontwikkeld persoon met veel kennis maar het voelt als een toneelspel.

3 likes

Nja het is waarschijnlijk gewoon onder het mom van “Yes we did it!” (Krijg nu gelijk het Dora-deuntje in mijn hoofd). Het is natuurlijk ook wel iets mafs, dus wel een momentje waard van shiiiiiit het is nu echt. Denkik?