Married at first sight

Volgens mij is er na deze zelfs nog een koppel maar daarna is het eindelijk over

1 like

Ik ben pas halverwege de aflevering maar moest zo lachen om die ‘een èchte Turkse kapsalon’, haha meid toch. En wat een pauperhotel waar ze in zitten :flushed:

4 likes

Nou dan mag het ene koppel naar Curacao en het ander naar een pauperhotel in Antalya.

10 likes

haha ja en mooi dat ze wakker werd van het geklap in het vliegtuig haha

Aflevering 9

Ik vind Robin en Kimberley echt leuk samen, jammer van die geruchten. Had op basis van wat ik nu heb gezien, wel verwacht dat ze nog bij elkaar zouden zijn. :pensive:

José en Ferry vind ik echt een goede match, ik denk dat ze er beide heel erg voor open staan en ik vind ze leuk samen!

Henk en Chantal wordt echt niks haha. Ik had hoop, maar die vooruitblik naar volgende week belooft niet veel goeds. Henk wil wel graag, maar Chantal heeft haar keuze al gemaakt ben ik bang

En eventjes: Hoe onverantwoord was dat paardenritje? Beiden nog nooit op een paard gezeten, met 1 man maar op pad (die nauwelijks Engels spreekt). Zonder cap ook nog, best gevaarlijk

Shit hoe verwijder ik mn bericht en hoe spoiler ik?
Ah kak doe dit via telefoon voor t eerst en gaat helemaal mis

Oke iets van twitter plaatsen, maar blijkbaar faal ik hierin.
Dus nog een poging om te typen in een spoiler. Spoiler over robin kimberly

op twitter staat dus een roddel dat hij tijdens de opnames al een relatie had en nu met diegene samenwoont

Ik vind Kimberly een prettige, mooie en lieve stem heeft. Doet me denken aan een Disney prinses uit de jaren 90.

Ja ik ben raar… ik weet het.

16 likes

Ik dacht toen ik haar stem hoorde: ze zou iets moeten inspreken voor een film van Disney haha

5 likes

Hahaha ja echt precies dit!!

Wel jammer want ik was even helemaal aan het wegzwijmelen bij de beelden van de huwelijksreis, maar nu ik dit weet… :weary:

Het vorige seizoen vond ik leuk!

2 likes

2 en 4!

1 like

Iemand al vooruit gekeken op Videoland?
Er is nu een lesbisch koppel gematched,
Lijken op het eerste gezicht hele leuke vrouwen, hopelijk klikt het

Ja ik, en ik hoop het ook!

Trouwens bij Chantal heb ik nog elke keer dat ik haar zie zo de behoefte haar wenkbrauwen te verwijderen. Icm die kleding met harde kleuren en gele haren lijkt ze soms net een clowntje :see_no_evil:

6 likes

Leek mij ook een leuk stel!

Henk en Chantal kan ik echt niet meer aan. Ik weet gewoon ook niet wie ik erger vind?

5 likes

Zouden ze dat mogen zeggen als het programma nog bezig is? Is toch een soort spoiler maar aan de andere kant maakt het niet zoooveel uit haha ’

spoiler over Chantal van tijdje terug

Daarom vond ik het gek dat zij op tinder was gevonden, je zou zeggen dat je dan ff wacht tot het programma af is, nu weet iedereen dat het niks wordt (als zij het echt was dan)

Aah leuk, ik vind de Vlaamse ook veel leuker!!

Ik kijk nu trouwens (vanuit Nederland gewoon!) op vtm go ook 2 seizoenen van married at first sight Australië, ook leuk!

Nee, mogen ze niet zeggen. Als iets uitkomt krijgen ze een boete van 10.000 euro. Ik ken het buurmeisje van Jeroen en die vertelde dat. Dus dat mensen Chantal op tinder zagen, is waarschijnlijk dan ook nep.

Ja, nummer 6…

Precies mijn gedachte :sweat_smile:

1 like