Married at first sight

I see what you did there.

32 likes

Haha, dat vind ik dan weer irritant: al dat gekus. :sweat_smile: Je kent elkaar totaal niet en hebt elkaar net voor het eerst gezien, maar gaat elkaar toch elke keer een kus geven en omhelzen enzo (ook buiten fotomomenten om).

Ik snap dat t akward is en dat het misschien voelt alsof je hoort te kussen en een arm om iemand heen hoort te slaan, maar ik zou op een eerste date gillend wegrennen, laatstaan bij zo’n huwelijk.

2 likes

Ja daar heb je wel gelijk in, kom je een beetje in die huwelijks vibe en kun je ook aftasten of het wel een beetje oké voelt allemaal of alsof je je zus/broer kust. Maar toch ziet het er zo akward uit in de situatie, terwijl tijdens een avond stappen een kus geven dat dan weer niet zo eruit ziet. Hmpf :sweat_smile:

Oeh, die moeder van Kimberly die nogal dwingend HALLO roept naar Robin, daar krijg ik al een beetje de kriebels van. Ze laat zich nu al gelden als schoonmoeder.

30 likes

Dus uit ‘wat een tokkie’ kun jij afleiden hoe het is verlopen? Komt dat niet doordat je al veel hebt gezien en op basis daarvan een vermoeden hebt hoe het is gegaan?

Ben het ermee eens dat vooruitkijkers dingen wel in spoilers mogen zetten hoor - en reacties hierop ook - maar ik vind dit wel een beetje overdreven.
Ik bedoel, er staat niet ‘ik heb Chantal gisteren toevallig ook zien tongen met de broer van Henk’ als reactie op die spoiler.

3 likes

Wow ja dat vond ik ook best bitchy ofzo. Echt zo van uhm hier zit ik hoor, kijk naar mij! Toch logisch dat hij ff niet weet waar hij moet kijken en dus maar gewoon naar voren kijkt? Denk dat hij zich daarna ook wel aardig “verplicht” voelde om zich aan die hele voorste rij voor te stellen. Hoe awkward

7 likes

HALLO HALLO

9 likes

Excuus, ik dacht juist ‘oh dit kan wel’ omdat ik ook wat een tokkie had gereageerd als het een vulgaire zoen, een tattoo van zijn hoofd of een bizarre liefdesverklaring of iets soortgelijks zou zijn. Zal erop letten.

3 likes

Een tattoo van zijn hoofd ook echt hahahaha <3

1 like

Ik zie het haar zo doen! Ze had naar aanleiding van mafs ook al een tattoo op haar been laten zetten😅

Videoland vandaag

Ik had na dat optreden van Henk direct de scheiding aangevraagd.

Lol dat interview na de trouwerij met Robin. “Als he haar had tegengekomen in de kroeg dan?” Robin: “Had ik haar wel een pets gegeven”. Ehhhhhh. Dat je het durft te zeggen.

1 like

Oef ja inderdaad! Misschien hoopt ie door te breken?:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik vind die Robin wel een leuke vent, zo lijkt het iig nu. Rustig, relaxed, niet zo hysterisch

1 like

Ja ik ook wel, al vind ik hem wel zo’n typisch player-uiterlijk hebben haha.

En ugh die Thierry in dat voorstukje weer, ik weet niet waarom maar ik erger me elke keer dat hij in beeld komt nog veel meer dan daarvoor.

2 likes

Welke van de vorige seizoenen was het leukst? Vind het zo gek dat dit alleen op maandag en dinsdag is, I want moooore

De afleveringen duren maar 35 of max 40 minuten, volgensmij waren de afleveringen in voorgaande seizoenen een uur
 Dus ik denk dat wat eerder 1 aflevering was is nu verdeeld over 2 afleveringen op maandag en dinsdag? Maar ben het met je eens, het is veel te langdradig zo. Ik vind ook dat ze veel te veel stellen tegelijk doen, elke keer zie je 5 minuten van een stel en dan weer de volgende. Vind het niet fijn kijken in ieder geval.

6 likes

Ik vind dat het tempo door Henk en Chantal een beetje is verpest, hun bruiloft gedeelte was echt veeel te lang en nu zijn in de tijd dat hun bruiloft stukjes erin zaten ooj nog 2 andere stellen en de aanloop naar hun bruiloft erin geweest
Voor mijn gevoel hebben we meeeega veel van hun gezien en gaat alles van de nieuwe stellen heel snel ineens

3 likes

Vorig seizoen was dat ook al zo. Veeel te veel bruiloft en veeeeel te weinig drama van daarna.

1 like

Alleen Ronald en Monique, en de “Geef er maar een ruime aan” tip van z’n vriend😄

2 likes

Ja, en in seizoen 2 was er tenminste ook nog lekker drama. Jong stel, die meid had er al vanaf het begin geen zin meer in en dat was echt alleen maar geklaag haha.

2 likes

Haha ik ben dit seizoen aan het terugkijken en kwam ook weer het hilarische moment tegen dat de broer van Monique een lied gaat zingen/schreeuwen. Dan pakt ie een gitaar en gaat het lied zo: TROUUUUUWEN, TROOOOUUUUHOUUUWEN
zo cringy

21 likes