Married at first sight

Wie denken jullie dat er getrouwd blijven? Ik denk niemand.

Thierry en Sanne hebben in die ene week al meer drama gehad (om niksssssss) dan een normaal koppel in een jaar en zij vindt hem helemaal raar omdat hij zijn boodschappen ONLINE BESTELD. Het is 2020 meit.
Henk en Chantal nouja logisch
Robin en Kimberly, hij vertrekt gewoon naar Amerika dus adios huwelijk
Chantal en Ingeborg, Chantal (de donkere toch?) walst over Ingeborg heen en Ingeborg rent dan naar een andere hotelkamer, hun persoonlijkheid lijkt te verschillend
Jeroen en Antoine, Antoine walst ook over Jeroen heen en Jeroen heeft geen mening
José en Ferry, geef ik een kans maar ik denk dat Ferry te graag wil/José te leuk vindt en zij daar bang van wordt

1 like

Ik hoop heel erg op José en Ferry. Ze lijken er heel goed voor te staan. Na twee dagen haha. Zo bizar is het concept dus: ze kennen elkaar twee fucking dagen. Wat kan dat nou zeggen eigenlijk hÚ?

Voor Sanne en Thierry vrees ik het ergste
 Ze proberen nog wel en geven het echt een kans, maar het sparked nergens.

En voor Robin en Kimberley heb ik op basis van de uitzending van vanavond nog hoop. Heel gezonde beslissing om even pas op de plaats te maken na die achtbaan met een vreemde.

Maar op basis van wat ik lees van degenen die al een aflevering verder zijn, kunnen we al concluderen dat het een verloren zaak is.

Over de rest hoeven we het niet eens te hebben.

1 like
Samenvatting

Kimberly heeft geen racefiets(???), ze sport te weinig en hij wil een afgetrainde vrouw en zo is zij niet

Vooral de racefiets vind ik echt heel raar, is nog wel het makkelijkste op te lossen door er gewoon een te kopen :joy:

6 likes

Haha Jezus, je partner zal toch andere interesses hebben
 En dat dan een dealbreaker vinden. Dan ben je wat mij betreft zelf de dealbreaker.

3 likes
Samenvatting

Haha echt hù! Snap wel dat je een type hebt qua uiterlijk, maar dan moet je 1 niet aan zo’n programma mee doen 2 als je op je 40e nog vrijgezel bent misschien eens bij jezelf nagaan of dat type dat in je hoofd zit wel realistisch is.

Maar daarna komt een stukje dat hij z’n koffer aan het pakken is want hij gaat op reis naar Amerika, met een
 vriend (Carlo zei het zo grappig in de voice-over haha)

Oh ja en Kimberly reist niet zoveel als hij en dat vindt ie stom

3 likes

Ah, nu al zin om dit lekker te gaan hate watchen. Misschien heeft ie meer aan een cursus zelfreflectie, dan aan een echtgenoot op dit moment.

1 like

Mijn reactie of die van hem?

Zo te zien zijn we het allemaal met elkaar eens :joy:

2 likes

Oeps ik wilde Henk kiezen, maar heb op Chantal gedrukt! Al denk ik ook wel een beetje dat beide partijen gewoon niet helemaal een mets was. :wink: Ook omdat de verwachtingen van Chantal anders waren.

Aah, pas je stem aan. Ik ga zo lekker op die eensgezindheid. :joy:

4 likes

Ik heb het net teruggekeken. Vind het ook echt behoorlijk asociaal van Chantal dat ze niet eens wacht tot Henk ook in de hal is en gewoon weg loopt. Dan kun je nog zo ruzie hebben, wie er dan ook “schuld” heeft, maar je kunt toch wel het fatsoen hebben om op elkaar te wachten en gedag te zeggen. Wat heeft zij zich van haar verkeerde kant laten zien zeg. Poeh. En dat voor heel NL

11 likes

Ook tegenover Henk zijn familie! Volgens mij groette ze hen helemaal niet?!

2 likes

Wat we op tv hebben gezien iig niet. Ze rende gelijk naar haar kinderen en hond. Weet niet wat er achter de schermen gebeurd is, maar denk dat de kans reëel is dat ze gewoon zo weggelopen is zonder hun ook maar iets te zeggen
 :sweat_smile:

Ik vind Henk ook maar een klojo en vind niet dat hij zoveel bejubeld moet worden dus ik ga voor Chantal

2 likes

Ik ben in de ernstige minderheid door op Chantal te stemmen. Ik vind ze allebei verschrikkelijk, maar in de ‘ruzies’ vond ik Chantal wel eerlijker en logischer praten dan Henk. Henk kwam op mij echt over als een heel zielig mannetje, zeer snel op zijn pik getrapt.

2 likes

Vergeet niet dat hij het ook een afknapper vond dat ze te weinig naar festivals gaat. Essentieel natuurlijk in een partner.

Ging wel echt stuk om die reactie van Kimberly: “ja hoe zie je je toekomst dan, met je baby op de racefiets naar een festival”

26 likes

Vind het ook zo dom dat hij vindt ‘dat ze op handen gedragen wilt worden’ terwijl hij dan Max 1 keer de deur open wilt houden ‘dan weet je hoe t werkt’ en zijn toiletbezoekjes dus zo lomp aankondigt. Er zit ook wel wat tussen aanbidden en een beetje galant zijn. En alleen maar schnitzel willen vreten. Bleh! Zou er ook klaar mee zijn.

1 like

Over Robin en Kimberley

Samenvatting

Dit komt van het Viva forum, ja sorry :see_no_evil: Dit bericht is al van 11 februari.

Hahahaha , hij staat met een blonde vrouw uit zijn woonplaats (niet de ex) op verschillende familiefoto,s . De rustige roddel is dat hij haar al kende en dat de datingperiode al vrij ver was. Maar nog geen echte vaste relatie. Nu immers wel.

Pablo, de psycholoog, nodigde hem uit om mee te doen met het programma. Er was een groot gebrek aan leuke, knappe mannen. Er zou een leuke vakantie tegen over staan, een betaalde vakantie na mafs en zo min mogelijk poespas, camera,s, interviews etc. Wat ik ook wel opvallend vond is dat iedereen in een “gewoon” vier sterren hotel werd gezet na het feest maar Robin en Kim in “het” hotel in Amsterdam, hartje Amsterdam. Dit was even uitstapje naar eigen mening.
Dat is de rustige roddel. Hij schijnt het haar vertelt te hebben tijdens de huisjesperiode mede omdat ondertussen bleek en dat kreeg hij in Loosdrecht te horen, dat zij zwanger was. Hij wilde zijn verantwoordelijkheid niet ontlopen . Dat zwanger zijn heeft hij niet vertelt maar is ze via via te weten gekomen. Dat laatste is de heftigste roddel. Elke kandidaat doet mee aan de promoplaatjes behalve Robin en Kimberly
Enige wat je van Kimberly zag op haar insta was een haar buurman die niet meer bijkwam van de lach bij hun in bed kijkend naar de trouwringen.
Let wel dit zijn roddels!!! Maar dat er iets vreemd aan is is wel duidelijk. Zal in programma wel niet aan de orde komen. Hij heeft meegedaan op voorwaarde dat hij zo neutraal en zo min mogelijk werd gefilmd. En kijk maar terug. Er is nx en hij zegt nx!

20 likes
Samenvatting

Is het viva forum toch nog ergens goed voor :smirk:

3 likes

weet iemand de insta van Kimberly, wil even lekker neuzen :joy: :joy: