Married at first sight

Hij staat op privé :cry:

Spoiler instagram

Op insta volgen Thierry en Sanne elkaar niet, zou dit iets betekenen :thinking:?

Niet per se maar ook niet per se niet

Ofwel: we tasten in’t duuster

3 likes
Samenvatting

Oops, een weekje te vroeg gepost misschien?

Samenvatting

Of Sanne maakte de foto :see_no_evil:

Samenvatting

Dit is zo juicy echt heeeerlijk
Maar heb wel heel erg te doen met Kimberley, als het waar is dan is het ook echt vals van de programmamakers

2 likes

Ik zit nu die van dinsdag terug te kijken maar vind het echt zo ongemakkelijk tussen Ingeborg en Chantal op dat huwelijk. Gewoon om naar te kijken alleen al. Die Chantal vindt het volgens mij heeeeeeeeel ongemakkelijk om in het aandachtspunt te staan en dat dansen in het midden enzo. En die Ingeborg die er maar heel hard aan blijft trekken. Ai.

5 likes

Denk eigenlijk dat dit door de productie was bedacht

Ja dat zou ook kunnen inderdaad. Daar sta ik dan niet zo bij stil haha

Laatste aflevering

Wtf Robin is echt een onverschillige zak, echt lullig voor Kimberly dat hij zo gevoelloos doet alsof dit hele experiment niks voorstelde. Ben echt benieuwd of die roddels van Viva waar zijn, zou me niks verbazen.

Ahahahaha dat verhaal over die ring van Chantal, dat een high sensitive persoon ‘m wilde reinigen en toen ergens neer heeft gelegd. :joy: Vind wel dat ze echt alle schuld bij Henk legt, ook wel mooi dat de psycholoog vroeg wat ZIJ er dan aan had gedaan en ze had er geen antwoord op. Hoop dat Henk gelukkig wordt met z’n nieuwe liefde. Ook wel leuk dat stukje aan het einde dat je ziet dat het goed met hem gaat en Chantal ook wel vrolijk lijkt. Lekker in dr panterprintje.

Jeroen en Antoine vind ik wel jammer, was wel te verwachten want Jeroen klapt helemaal dicht bij Antoine. Hopelijk blijven ze wel echt vrienden en wie weet komt daar nog wel iets uit. Ze blijven wel respectvol naar elkaar en dat moment dat ze de ringen af moeten doen vinden ze beide ook emotioneel, mooi om te zien.

Echt leuk dat Ferry en José getrouwd blijven, als hij niet té hard van stapel loopt en te graag wil dan kan het best wel eens slagen.

Tussen Ingeborg en Chantal is het van het begin af aan al raar geweest, totaal geen chemie en dat Chantal dan nu weer wegloopt zegt al genoeg. Zij zit zo met zichzelf in de knoop, legt nu de schuld bij Ingeborg want ze zitten niet op 1 lijn??? Huh. Nouja was wel te verwachten dat ze zouden scheiden toch.

Thierry en Sanne vind ik echt leuk, ze lijken elkaar ook oprecht leuk te vinden en gelukkig te zijn.

Ohhh Pablo de pshycholoog, hallooooooo.

5 likes

‘Ik wil je één keer voordoen hoe een klink werkt, daarna kun je het zelf doen’

Zal vast niet heel feministisch zijn maar ik vind het heerlijk nuchter :grin:

7 likes

Haha wtf robin

Arme Kimberly :frowning:

2 likes

Het is zelfs de seksuologe haha

Via waar is dat te kijken vanuit Nederland?

Haha ja echt hoor.
Ik kijk de Vlaamse versie en die is zoveel leuker! Kan alle seizoenen aanraden! Weet alleen niet of je vorige seizoenen ergens kunt terugkijken.

1 like

Hierzo! https://vtm.be/vtmgo/blind-getrouwd~p03d2c60b-c3c6-49e4-a80c-c4b5ea81cd9c (ik kwam net kijken of de Vlaamse versie hier toevallig ook besproken wordt, het nieuwe seizoen is net begonnen)

1 like

Nou als ik Ingeborg was zou ik ook m’n koffer pakken, Chantal zit zo met zichzelf/haar coming out in de knoop, voelt voor Ingeborg vast als trekken aan een dood paard. Ook elke keer dat weglopen en “ik wil er niet over praten”, grow up. Doe dan niet mee aan een TELEVISIEPROGRAMMA.

6 likes
blind getrouwd kijken in Nederland

Ik heb een account aangemaakt met een Belgisch woonadres en ik kan het kijken zonder hola!

21 likes

Yay, benieuwd wat je ervan vindt. Mogen alle versies (verschillende landen) eigenlijk in dit topic besproken worden?

1 like

Ik zit nu halverwege de tweede aflevering van Blind Getrouwd (die van gisteravond) en het is heel erg leuk, veel minder langdradig dan de Nederlandse versie ook.

Een paar jaar geleden heb ik ook eens een heel seizoen van Blind Getrouwd gevolgd en dat was veel beter en vooral ook serieuzer dan mafs!

Ik heb gewoon een account met mijn Nederlandse adres gemaakt en kan het zonder problemen kijken.