Married at first sight

Ik moest echt huilen bij dat stuk tussen hen :broken_heart:. Ze zijn allebei zo lief en gun ze echt liefde.

3 likes

Ik heb niet goed opgelet, wat is dat MAFS Second Chance? Hebben die al een keer meegedaan of zo?

Huh, krijgen we nou ook nog te horen of ze nog steeds samen zijn?

Ja zijn oud kandidaten!

1 like
Spoiler Sanne en Thierry

Sanne._eyg

2 likes
Ferry & Jose

Ferry en José zijn ook gescheiden omdat José het (nog) niet voelde, maar een maand later zijn ze weer gaan daten en hebben ze het heel leuk.

10 likes

Waar lees je dit?

Bij Jinek was een item over mafs en oa Ferry was te gast en vertelde dit.

Aah thanks. Ga het terug kijken, ben wel benieuwd

Spoiler Sanne en Thierry

Sorry ik kom inmiddels vast over als Thierryhater, maar wat ben ik blij dat ze daarvan gescheiden is.

6 likes

Omg wat kil tussen Kimberly en Robin, vind het gewoon ongemakkelijk om te zien. Volgens mij is daar zo veel gebeurd dat wij niet weten.

9 likes
Samenvatting

Ja dat viel mij ook op, misschien toch niet helemaal goed uit elkaar gegaan?

Ik ben denk ik echt scheel, maar ik vond Thierry echt een leuke man. Beetje jammer van z’n naam maarja zolang hij geen lavendel verzamelt.

22 likes

Ik vond het ook best een leuke man, vond ook dat ze wel leuk plagend op elkaar reageerden!

5 likes
Samenvatting

Indd. Ze volgen elkaar ook niet meer op insta. :thinking:

1 like
Samenvatting

Thierry vertelde vandaag bij boulevard dat hij de knoop heeft doorgehakt om er mee te stoppen.

Misschien dat dat er achter zit?

1 like

Reden breuk Thierry & Sanne: https://www.instagram.com/tv/B9C7FSkDvxr/?igshid=qw9ewd2yueqz

Voor de mensen die geen zin hebben om te luisteren:
Het is uit omdat 1) Sanne met “dingen” sneller wilde dan dat Thierry dat wilde, 2) Sanne veel bevestiging nodig had en Thierry liever ziet dat een vrouw dat zelfstandig kan en 3) afstand was moeilijk te combineren met drukke levens (al heeft ie het vooral over zijn drukke leven).

Hij probeert het met veel respect te doen en zegt ook wel goede dingen maar zo tussen de regels door beproef ik toch een beetje irritatie bij hoe hij dit doet.

2 likes

Proef jij irritatie of proef je irritatie in wat hij zegt?

Ik vind het niet zo chic om hiermee zo naar buiten te treden, en vind het ook wel sneu voor Sanne.
Het was al leuk genoeg geweest om hem nog even te zien, misschien met dezelfde mededeling maar zonder al die redenen. Want het komt op mij over alsof hij suggereert dat het voornamelijk aan Sanne ligt, bijna alsof de relatie wel geslaagd zou zijn als zij niet zo onzeker was geweest. (Minus het praktische bezwaar qua afstand dan.)

Een ander ding wat me trouwens erg is bijgebleven is haar reactie op zijn huis, en in de gedeelde video zie je ook wel dat hij er warmpjes bijzit. Ik proefde daar een beetje ongemak bij. Misschien speelt zoiets dan toch ook wel een rol, ook al benoemt hij dat verder niet.

5 likes

Ja, dat snap ik wel, Thierry komt op mij niet echt over als een heel uitgesproken man dus dat hij zo’n “stijlvol” ingericht huis bleek te hebben zou ik ook als een plus zien. Maar niet de hele facade die er verder bij komt kijken.

Thierry, als je dit leest
 we willen meer kwetsbare mannen en leuk dat je geld hebt (stuur maar door hoor) alleen money does not buy you another Sanne naast je op de bank.

3 likes