Married at first sight

Ja ik! Maar ik was het bestaan van deze mensen echt alweer helemaal vergeten

1 like

Ik vond het echt een saaie aflevering, maar ik vind Milly en Maxime ook echt irritant

1 like

Ik heb vandaag de eerste aflevering gekeken! En dat klinkt wel heel gĂȘnant zeg,zouden ze dit zelf ook weten? Dan zou je bijna denken dat ze niet genoeg aanmeldingen kregen :see_no_evil:

1 like

@Spaarlamp Ja, heb het net afgekeken en vond het ook super saai. En Milly en Maxime zijn beetje te arrogant naar mijn idee. Heb ook het idee dat ze die ene knappe jongen (Cemal?) gewoon hebben omgekocht of dat ie meedoet voor de fame.

@macaron Als ik kijk naar het type man dat zich heeft opgegeven
 :sweat_smile:

Kan ik me aanmelden voor de knappe jongen :joy:

1 like

@Trenchcoat Hij is wel fame hungry.

1 like

Ik meld me weer af

6 likes

25 likes

Dat die Richelle nu ook weer meedoet als kandidate bij Marcel vond ik ook wel opmerkelijk.

2 likes

De echte Chantal vond de tv kantine Chantal lelijk.

10 likes

Haha ik moest echt even goed kijken wie nou de echte was!

1 like

https://www.ad.nl/show/mafs-robin-wordt-vader~a2a0a3e2/

2 likes

En deze https://www.ad.nl/show/mafs-henk-stelt-nieuwe-liefde-voor-dit-is-de-vrouw-die-mij-geloof-in-de-liefde-teruggaf~a36f6213/

Misschien Is die al gepost hier? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ik vind haar op de een of andere manier toch een beetje op Chantal lijken.

@gep Nu kan het terugrekenen beginnen om te ontkrachten dan wel bevestigen of hij haar al had bezwangerd ten tijde van MAFS. :rofl:

3 likes

Ik dacht oktober

@Shadina Hierboven de roddel voordat de zwangerschap bekend werd gemaakt. Toen ik bovenstaande roddel las dacht ik dat het gewoon een roddel was, maar nu blijkt dat het zomaar waar kan zijn.

1 like

Die indruk kreeg ik juist niet. Het klonk voor mij meer alsof Robin dat probeerde, maar zij het afhield.

1 like

Hahahahaha oooooh heerlijk, ik ga vanavond beginnen aan Second Chance dan. Met deze kennis hoop ik een beetje voorbereid te zijn maar je zal zien dat het alsnog tegen gaat vallen. :joy:

1 like

Die schrijvers bij second chance, ik zou als kandidaat echt teleurgesteld zijn.

1 like

Het blijft zo ongemakkelijk
 en voor Maxime hebben ze “opeens” 2 extra mannen. Ze geeft ook toe dat de mannen die zich hebben opgegeven haar tegenvallen.

1 like