Married at first sight

Fakkkkk gemist :angry:

Hmm ik kwam net op haar insta via dat bericht, en die stond openbaar. Ze had zelfs een story geplaatst met een foto van het artikel en iets van ‘bedankt voor alle nieuwe volgers!’. Ik zal eens kijken of ik het kan terug vinden.

Ze zal wel een racefiets hebben :+1:

1 like

Ze had een hashtag bij de foto geplaatst met iets van #enneeikhebgeenracefiets hahah

2 likes

Nou had degene op het Viva forum het toch bij het juiste eind. Dit stond er ook op btw.

Soort zoekt soort
 tekst komt bij mij op zo’n manier over dat ik nu al het beeld heb dat zij goed bij elkaar passen.

3 likes

Haar profiel staat nu weer openbaar!

Lol Robin en ik zijn “nog steeds” samen? Dan heb je dus een halfjaar samen ofzo. Ook zo heerlijk stereotype omdat te gaan haten op de ex van je vent, want zij zal het wel verkeerd hebben gedaan, in plaats van gewoon neutraal te spreken of te beseffen dat er twee mensen in een relatie zitten.

4 likes

Oh ik kwam gister dus op haar insta en ze was inderdaad al met iedereen in discussie aan het gaan in de comments, veel mensen reageerden ook wel bot maar dan nog: waarom ga je daar allemaal op in

Was het niet ook zo dat Robin zei “ik heb een ex die zo heet” toen hem verteld werd dat ze Kimberley heette? Hij heeft wel iets met Kimmetjes

4 likes

Goed, ik wilde hier dus de printscreen plaatsen, maar toen realiseerde ik me dat haar account ondertussen op privé stond en dat ik niet wil dat het forum er problemen mee krijgt. :joy: Maar in dit artikel wordt de printscreen getoond: https://www.vriendin.nl/nieuwtjes/nieuwe-vriendin-van-mafs-robin/

1 like

Deze Kim is dus zijn ex waar hij weer mee samen is / waar het ĂŒberhaupt tijdens het programma niet mee over was?

In tegenstelling tot veel anderen vond ik Thierry wel sympathiek in de afleveringen, maar ik zag een filmpje op zijn instagram waarbij ik al dacht van doe ff normaal, maar dit artikel zag ik net:https://www.destentor.nl/zwolle/thierry-32-uit-zwolle-over-married-at-first-sight-sanne-wilde-sneller-dan-ik~a4b0595b/?fbclid=IwAR37699rEVKbRIey-_F5KQzRFiR2Ta-iGxnxc8aivlxElARPN_Pw_Vii7Bw Nu vind ik hem echt een eikel.

1 like

Ja, dat snap ik wel hoor en ik vond ze inderdaad ook niet heel goed bij elkaar passen. Ik vind het gewoon niet chique om achteraf te zeggen: ‘Ook had ze een andere kijk op de snelheid van onze relatie. Ze wilde sneller dan ik. Ik wilde ook wel kinderen enzo, maar je zult elkaar eerst beter moeten leren kennen.’ en ‘Toen ik merkte dat een vriendschappelijk etentje er niet in zat en zij er ander ideeĂ«n bij had, heb ik besloten om geen contact meer te hebben om het niet onnodig ingewikkeld te maken.’ Prima, lekker tegen je vrienden vertellen, maar hoef je toch niet in interviews uit te melken. Hij had het ook gewoon kunnen laten bij: helaas bleken we toch niet zo goed bij elkaar te passen. Zij vertelt toch ook niet uitgebreid wat ze eigenlijk niet leuk vond aan hem?

9 likes

Ik vond haar in de supermarkt ook zo onzeker. Op alles wat hij vroeg liet ze hem toch beslissen en zei ze steeds dat t haar niet uitmaakte of dat ze het niet wist. Kan me wel voorstellen dat hij dat onaantrekkelijk vindt en idd een heel groot contract met hoe ze was op huwelijksreis.

1 like

Ik kan me dus ergens voorstellen dat ik ook zo zou zijn als ik in zijn huis gezien had hoe chique hij erbij zit. Ik heb een vriendin uit een aanzienlijk rijker nest dan het mijne (mensen met een wijnkelder die regelmatig zeer luxe uit eten gaan en koken met dure ingrediënten die ik niet ken) en op de een of andere manier laat ik haar liever beslissen qua bijv wijn, omdat ik bang ben dat zij het anders niet te zuipen vind en mijn gebrek aan kennis op dat soort zaken dan zo opvalt. Terwijl ik totaal niet zo in elkaar zit en prima weet wat ik lekker vind.

9 likes

Te grappig om niet te delen.:smile:

20 likes

omg

Kijkt er iemand second chance? Een tijdje geleden stonden ze op de Zuidas met foto’s van die Milly en Maxime mannen aan te spreken of ze interesse hebben. Een collega van mij was aangesproken :joy:

1 like

Ja ik! Maar ik was het bestaan van deze mensen echt alweer helemaal vergeten

1 like