Married at first sight

Ik vond Maxime heeel bijzonder reageren op de jongen die afbelde ivm gekneusde ribben. Zo van ‘pech voor jou’. Totaal geen begrip voor hem.

3 likes

Ik vind Maxime sowieso echt niet leuk overkomen. Ze is zo bits.

Ik vind die Syrische man van Milly( ben even z’n naam kwijt) zo leuk en schattig!

4 likes

Ben ik met je eens. Ze doet zelf of ze een enorme catch is… vind ik wel apart als je 2 keer met zo’n programma meedoet, om dan zo’n houding te hebben

Jaa vind ik ook, echt een lieve man!

Ja Mohamed ofzo heet hij toch? Zo lief! Heel leuk ook dat hij een kans krijgt vind ik. Verder cringe ik me over het algemeen kapot maar Milly valt me tot nu toe nog wel mee moet ik zeggen.

1 like

Vind ik ook! Ze is niet zo ‘weglacherig’ als bij mafs

Sanne lijkt een nieuwe vriend te hebben. Leuk voor haar!

3 likes

Ik zag wel dat hij lang was. Dat vond ze heel belangrijk.

1 like

Ben ik de enige die second chance niet uit kan kijken? Heb het 3 keer gestart de meest recente aflevering maar ik vind het zo awkward dat ik elke keer weer stop :joy:

Nee ik kan het ook niet afkijken, maar dat is vooral omdat ik het zo saai vind en er niks boeiends gebeurd.

Die Richelle komt me zo bekend voor… van een ander programma ofzo :weary:

Zij heeft ook meegedaan aan MAFS. Weet niet welk seizoen precies

Ik vind die Richelle ook elke keer heel erg lijken op Ingeborg van het afgelopen seizoen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Ik heb ook het gevoel dat mooiboy (naam kwijt) is ingehuurd om mee te doen.

7 likes

Ik vind het ook zo ongeloofwaardig dat hij heeft geschreven (Cemal heet ‘ie, zoek m eens op op insta Trouwens, hij is model).

2 likes

Ja hij kwam ook echt niet geïnteresseerd over :’)

1 like

Huh, “leuk dat hij een kans krijgt”?

1 like

Nee het was een van zijn eigen genodigden. Ze kenden elkaar dus al, maar niet op ‘die manier’ zeg maar.

1 like

Ugh ja ik erger me ook kapot aan haar. En ook dat Marcel vervolgens helemaal onder de indruk was dat ze de gasten vroeg of ze wat wilden drinken.
Ze vroeg het naar mijn idee echt alsof ze het een tafel kleuters vroeg, of alsof ze zelf 7 jaar oud is is: ‘wilt u wat drinken?’
Met dat opgezette onschuldige toontje.

7 likes

Ik erger me trouwens ook aan die Richelle bij Marcel. Ze zit er elke keer zooo bovenop met haar vragen. Of toen marcel moest huilen: mag ik? + aanstalten om een hug te geven. Ik moest wel lachen dat Marcel dat pareerde. Ze komt zo needy over ofzo, zo een ‘gever’ die het vooral erg nodig heeft zich nodig te voelen.

5 likes

Cringe echt van die beschrijvingen die in beeld komen onder diegene zijn naam.
‘Leroy (29) woont nog thuis’,’Remi (31) houdt van paarden’ of ‘Raymond (39) is fan van ADO Den Haag.

9 likes