Married at first sight

Ik had heel graag Mark en Ning nog willen zien eigenlijk.

2 likes

Inderdaad jammer! Dan had ik liever een aflevering minder gehad van die laatste verbintenisceremonies en dat iedereen dan aan bod kan komen in de reünieaflevering.

2 likes

Ja ik ook… want die afleveringen duurde echt te lang van de laatste dagen. En ook nog het hele gezeur over de dynamiek van de vrouwen. Het is niet dat de vrouwen met elkaar zijn getrouwd en nu verplicht na het programma als bff’s door het leven moeten.

Pffff die make-up van Elizabeth, echt niet te doen dit. Hoezo zegt niemand tegen haar dat het spuuglelijk is.

4 likes

Hoeveel wenkpotloden zal zij er doorheen hebben gejaagd :joy:

1 like

Het is ook té veel van alles! En ze lijkt ook lijk bleek.

Hier oooook

Jaa dit zag ik net ook tijdens mn google sessie haha. Ben heel benieuwd hoe echt dat huwelijk van jules en cam ook is? Blijft toch tv en wie weet wat men doet voor publiciteit. En sowieso zij leken steeds zo’n droomkoppel maar zou dat echt allemaal koek en ei zijn?

1 like

Hier ziet elizabeth er trouwens heel knap uit zonder de vreselijke make up https://www.instagram.com/p/CENY9XrA1wp/?igshid=1l0i6wrant5qk

2 likes

Wow onherkenbaar?

1 like

Ja is toch bizar! You do you maar de make up tijdens MAFS deed haar echt geen goed. Het was van alles té

Vind het wel sneu, zorgwekkend ook wel (weet ff geen betere woorden), dat ze na mafs zoveel is afgevallen. Zou dat (ook) te maken hebben gehad met dat Sam haar vol noemde?

Heb je haar insta bekeken? (Ik zal hier niks plaatsen want misschien te grote spoiler)

1 like

Jaa ik zit haar IG te checken maar ze is echt heeeel mager! Ik vond dat zo bizar van Sam dat hij dat zei. Ik hoop echt dat ze niet daardoor is gaan afvallen en het in controle heeft

Ooh ja ik heb vanaf t begin steeds van alles gegoogled dus voor mij zou je niks spoileren haha

Ik las ook ergens op haar ig dat ze ook nog eens chronisch ziek is (wat precies weet ik niet) dus echt gezond en fit is ze sowieso niet… En een leventje in de spotlights helpt dan ook niet mee

Oh dat wist ik niet! Tijdens mafs werd ze inderdaad ook ziek

Ik las op flair dat volgende week het volgende seizoen ook al weer wordt uitgezonden

1 like

Er staan nu al 2 afleveringen op videoland!

1 like

Dit nieuws maakt me echt blij :pray:t3::pray:t3::pray:t3: