Ik zit echt net te kijken
Steve vind ik echt een oudere broer van Mike the situation van Jersey shore
Er zitten wel leuke mannen bij
oh lol, ik zag het al staan bij âonlangs toegevoegdâ maar niet gedacht dat het een nieuw seizoen was door dezelfde coverfoto
Josh is cute
Ik heb een déjà vu bij dat stukje dat Poppy vertelt over haar ex-man. Dat het lijkt of ze gaat zeggen dat hij is overleden bij een ongeluk, maar hij had een affaire Hoe ze dat vertelt is zo grappig. Maar die vent is wel een lul. Ik heb dat fragment eerder gezien.
Ja dat fragment is gebruikt in een spelshow met iets van âhoe loopt dit afâ, kende het ook al idd
Ik denk niet dat ik nog een keer 42 afleveringen aan kan + de Nederlandse Love Island
Haha dit dacht ik ook. Maar ik vind MAFS altijd chill op de achtergrond als ik ga ontbijten of schoonmaken
Ja het staat alweer aan hoor, toch gezwicht.
En een oude bekende
Yesss seizoen 7 heb net 6 af en was al bang in een immens gat te vallen dus dit is fantastische timing!
Veel mooier dan die Gothic-drag look van eerder
Vorig seizoen Matt die alleen maar over zijn maagd-zijn kon praten, en nu een vrouw die alleen maar haarzelf naar beneden praat âI have acne.â âHe is not attracted to me.â. stfuuuuu
Vandaag staat 5 erop, op videoland. Geen idee hoe het op tv looptâŠ
Het is ook meeega langdradig, haha! Maar toch vind ik het wel de moeite. Zoals @Trenchcoat ook zegt zet ik het soms aan tijdens koken of thuis werken ofzo.
Ik ben er twee uur geleden aan begonnen (vrije dag) maar word nu net wakker. Ik kan de langdradigheid bevestigen haha. Later nieuwe poging. Wat zijn er veel mensen! Gaan die allemaal trouwen? Is dit altijd zo in de Australische versie?
Haha ja dit is altijd bij de Australische versie!
De lippen van Gaby Blazer zijn niks vergeleken met de lippen van die laatste bruid
Ik ben ook aan seizoen 7 begonnen. Ik zit me nu aan een aantal al dood te ergeren dus dat wordt een goed seizoen
Die Ivan, I fucking canât.