Married at first sight

Een broer lijkt wat op mijn zwager :joy:

1 like

Hahaha. Dit ja. En zij kijkt echt trots rond om ondertussen ook de reacties te peilen.

1 like

Volgende aflevering: Omg die vrouw die bij Peter op bezoek komt. HOE VAAK KUN JE ‘PETER’ ZEGGEN?!

9 likes

Hahaha ja ik dacht dit ook toen ik het keek. Ik zou me echt ongemakkelijk voelen als iemand zo vaak m’n naam zou zeggen :joy: hoewel het vast zo geedit is dat het nog vaker lijkt alsof ze Peter zegt.

3 likes

Milly, is that you?

Haha ja ze zullen het sowieso hebben versterkt i de montage. Maar dat neemt niet weg dat ze ook heel vaak ‘Peter’ heeft gezegd :o

Hahaha nee zeker niet :joy:

1 like

Hahahahaha ik moet zo hard lachen. Mijn vriend en ik gingen gisteren helemaal stuk hierom. We waren dus niet de enigen haha

1 like

Omg Joost is echt een lieve puppy, ik hoop dat het wat wordt tussen die twee. Ik vind Milly uiteindelijk ook wel meevallen trouwens.

Ik vind Joost juist weer helemaal niks. Net een schoothondje ofzo? Lijkt te lief en op zoek naar bevestiging. Denk dat Milly gek wordt van zo’n zoetje. Ik heb echt zin om hem kwaad te maken haha.

Ik vind het koppel dat ging tongen op de bruiloft echt geweldig, ben even de namen kwijt.
Ronald en Monique wordt m niet. Monique lijkt echt teleurgesteld in Ronald. Volgens mij kan hij niets meer goed doen, zij heeft het al in haar hoofd dat dit m niet is.

10 likes

Eens! Vind Joost echt Mn anti type, die hele vriendengroep van hem trouwens. Zo braaf allemaal. We leuk hoor maar ik kan er niks op.

Vond van dat tongende stel dat meisje echt doodeng als ze lacht, ze kijkt dan psycho. Millie doet dat ook een beetje maar die vind ik verder wel oké.

Edit: kijk nu en Millie zegt dat ze in Woerden woont. Ik neem terug dat ik haar oké vindt.

Edit 2: Millies moeder lijkt echt super erg op Britt Dekker.

7 likes

Ja, dat vond ik dus ook al van die moeder! Hoe ze praat en die mond lijken echt sprekend

1 like

Videoland weet het programma ook wel te verkopen zo. :joy:

43 likes

Ja daar lijkt ze echt op he! Ik zei het tegen vriendinnen maar zij vonden van niet haha

Geweldig :joy:

1 like

Lol ik ga vanavond weer kijken, vorige week per ongeluk bij m’n ouders gekeken maar ben nu benieuwd hoe het verder gaat😂

1 like

Oeee was bijna vergeten dat het zo komt omdat we Ajax zitten te kijken. Heb er weer zin in!

Wij zitten ook klaar! :hugs:

Ik ben echt benieuwd naar Joost en Milly!! Ik gun het Joost heel erg maar Milly lijkt me echt lastig

4 likes

Ik vind Milly ook niet leuk, ze heeft iets wat ik niet leuk vind. Ze reageert ook de hele tijd op álles

2 likes