Ja ze is ook heel dominant volgens mij! Té denk ik voor Joost.
oooooooooh wat errrrg de serenade van die broer hahaha.
Ik vind die dikke oogpotloodstrepen onder de ogen van Maxime steeds zo lelijk he
Had het idee dat ze ermee geslapen had ook want ze had het meteen toch?!
Het is clear het is bright jullie zijn married at first sight
Oh dat heb ik niet gezien want toen was ik nog even iets te eten maken haha. Maar ze heeft het sinds de 1e aflevering al steeds, behalve op d’r bruiloft, dus als ze het na het opstaan na de bruiloft had heeft ze het nog later aangebracht haha.
Ik heb Milly door. Ze is rete zenuwachtig en onzeker en wil dat verbloemen met bijdehand doen. Maar ze maakt echt kut opmerkingen, sneu voor Joost. Zie peter z’n gezicht ook
“Ja toch Peter”.
‘Peter…’ in elke zin
Deze mevrouw die de hele tijd Peter zegt
Freaaaaking irritant. Peter. Mooie schoenen peter.
Ik zou helemaal gek worden
Zullen we anders shotjes doen elke keer dat ze Peter zegt. Allemaal alcoholvergiftiging binnen een minuut
Dat lachje van Ronald steeds
Wel oneerlijk, de ene naar curacao en de andere naar mallorca
Deze vrouw van die ronald vind ik zo kapot irritant boah
Écht veel reclame
Echt hè. En de reclame begint ook nog eens met “PETERRRRR”
Hahaha ik ben later dan jullie begonnen (ik kijk via de site), maar er belt nu één of andere blije vrouw bij Peter aan en door jullie weet ik gewoon al wat er gaat komen, ik ga maar eens even turven denk ik.
Omg die arme gitaar en mijn oren
Spoiler volgende aflevering: ik snap niet dat die wetenschappers niet hebben kunnen zien dat het niks gaat worden tussen Ronald en Monique. Hij is veel te soft voor haar of zij veel te bot voor hem. Hij zegt allemaal maar ja en amen.