Married at first sight

Haha idd! Vind Freddy wel echt veel sympathieker, wat een schat

1 like

Heb de eerste 2 afleveringen gezien, vind het echt een leuk seizoen! Heb het gevoel dat ze echt beter hebben geprobeerd te matchen, na de afgelopen 2 seizoenen die zijn geflopt. Die intro met Chantal was trouwens wel echt tenenkrommend :sweat_smile:

4 likes

Hahaha nou echt, dat intro met Chantal :sweat_smile:

6 likes

Ik hoop dat die gast die in de promo ā€˜ik zoek een lekker wijf’ zegt niet meedoet :grimacing:

4 likes

Ja God hoop niet dat ze weer mee doet hoor

Ik vind Carlo trouwens sowieso altijd tenenkrommend

1 like

Ik erger me sowieso aan dat Carlo alles presenteert/in de jury zit van wat ik kijk

1 like

Lars en Lizzy zijn denk ik wel een goede match.

12 likes

Ja denk ik ook!

Vind het verder wel een saaie aflevering, als het echt begint zal het wel beter worden

Vind Lizzy qua leeftijd wel best jong om mee te doen, maar dat ligt misschien meer aan mezelf. Maar dan denk ik echt meid, je bent 25, zo jong. Je hebt nog zoveel tijd… rustig aan. Ze woont zelfs nog thuis. Ga eerst zelf even helemaal genieten denk ik dan

8 likes

Ja ik vind de eerste altijd nogal saai, hopelijk met de bruiloften en huwelijksreizen beter.

Ik vind de baard van Rein… vrij apart

1 like

Daar schrik ik inderdaad ook van - zo jong!! Waarom denk je op die leeftijd al dat het ā€˜nodig’ is aan zo’n programma mee te doen? Ga gewoon lekker tinderen of desnoods speeddaten.

Lars komt wel leuk over. Zal ook wel een stoere vent zijn, gezien zijn werk. Ik vind het wel een bijzondere keuze dat hij met dit werk meedoet aan zo’n programma en zich ook laat filmen op zijn werk. Als hij dadelijk weer aan het werk is bestaat de kans dat ā€˜zijn’ verdachten weten waar zijn ruzies met zijn (ex?) vrouw over zijn gegaan.

Ben het nu even aan het terugkijken, maar dat denk ik ook! Lizzy is nog wel jong en ze hebben best een leeftijdsverschil, maar als ze dat geen probleem vinden dan zou dit echt wel een top combi kunnen zijn.

1 like

Ja joh je bent net puber af komt vanzelf :joy: en ook de combi met de eerder getrouwde Lars, vind ik t wel een groot verschil in ervaring en plaats in het leven. Verder vind ik t wel passen hen samen

2 likes

Begrijp ook niet waarom de ouders / grootouders blij zijn zijn dat hun 25-jarige thuiswonende (klein) dochter meedoet aan dit programma.

4 likes

Maar zij had zelf ook een lange relatie gehad (ze zei overigens niet hoe lang dat was).

Ik kreeg juist het idee dat ze heel erg in dezelfde fase zitten. Ze zeiden allebei dat ze het verleden achter zich wilden laten en klaar zijn om een toekomst op te bouwen.

En als je van jongs af aan in de topsport terecht komt dan sta je echt wel anders in het leven dan dat je 25 bent en net afgestudeerd bent en dus alleen maar gestudeerd hebt. Dan kan ik me ook wel voorstellen dat je klaar bent voor een volgende serieuze stap en niet nog wilt beginnen met scharrelen ofzo

1 like

Ik ben bij lange na geen topsporter, maar ik heb de indruk dat (jonge) topsporters zijn geleefd en niet hebben geleefd.
Ze zal gedisciplineerd zijn en doelgericht, maar of je nou kan stellen dat een topsporter volwassener is… De experts zullen het wel weten

5 likes

Ja niet iedereen wil scharrelen of eindeloos swipen op Tinder? Maar dat ze nog thuis woont zou wel een ding kunnen zijn, vooral als er nog een verschil in leeftijd is van 10 jaar. Persoonlijk zou ik dat ook niet willen. Maar denk dat ze wel een leuke match kunnen zijn!

1 like

Ja er zijn natuurlijk ook veel verschillende kanten van volwassen zijn… Ze heeft volgens mij nog nooit op zich zelf gewoond leek…? Maar ze heeft wel discipline en kan voor zichzelf zorgen, dat zijn ook volwassen eigenschappen.

Ik vond haar wel overkomen als een serieus type, klaar en ook zin om een leven met iemand op te bouwen. En de experts zullen het wel weten idd haha. Ze gaven ook aan toch dat ze er goed over nagedacht hebben omdat ze nog zo jong is en er een leeftijdsverschil is van 10 jaar. Maar dat ze waarschijnlijk zo goed bij elkaar passen dat ze het toch aandurven.

Ik ben nu aan het terugkijken maar die man, Freddy heet hij, zat roch bij het vorige seizoen toch ook al in die voorrondes (selectieronde?). Hij komt me zo bekend voor. Shit, kan geen screenshot maken in v.ideoland. Als je kunt terugkijken: 1e aflevering op 10.36