Married at first sight

Oh! Ik had even een stukje in mijn middagpauze gekeken tot 15 min ofzo, zo ver was ik nog niet :sweat_smile: Dan wel goed onthouden mezelf hahaha

Oeh ik zit nog heerlijk in aflevering 1! Maar ik ben nog niet zeker van die gay-match… En jammer dat die Rein niet op vrouwen valt haha :wink:

1 like

Op videoland staan 2 afleveringen

Volgens mij is er maar 1 aflevering op tv geweest en kan je alleen op Videoland er nog 1 vooruit kijken.

Oh ja inderdaad videoland loopt altijd 1 aflevering voor! Dus dan zal er nog maar 1 op tv zijn geweest.

Dan is er vanaf aankomende week elke maandag en dinsdag een aflevering en was het schijnbaar deze week maar 1 aflevering

Aangezien het vanavond ‘echt’ begint hoop ik ook dat de dingen uit afleveringen die nog niet op tv zijn geweest in spoiler kunnen, niet iedereen heeft Videoland.

Had trouwens nog gelezen over de vrouw die aangaf transgender te zijn dat ze heel veel haatreacties heeft gekregen naar aanleiding van de aflevering, vond dat echt zo zielig. Weet ook niet of zij toevallig een van de kandidaten is die uitgekozen is? Want het lijkt me echt heel zwaar als je iedere week haatcomments krijgt.

Die Rein heeft een goede vriendin en die heeft al 100x herhaald dat ze het zo jammer vindt dat hij homo is. Zij is echt verliefd op die man geloof ik haha. Beetje ongemakkelijk

34 likes

Ik ben vooruit aan het kijken op Videoland (afl.3 staat online!)

Ik vind Lizzy en Lars zo’n leuke match, ben ZO benieuwd hoe dit gaat aflopen. Lief stel!

1 like

Haha ik ben het nu aan het terugkijken en dit! Ze benoemd het ook steeds

1 like

Even in spoiler want heb via Videoland gekeken zodat er geen reclames waren haha

Afl2

Freddy lijkt me echt zo’n lieve opa, echt zo iemand bij wie je klaagt dat er iets stuk is thuis en dat hij dan met zijn gereedschapskist langskomt haha. Op het eerste gezicht lijkt het me een goede match!

Ik vind het wel ongemakkelijk om te zien hoe weinig afstand er wordt gehouden, vooral op de bruiloft. Hoop dat iedereen is getest van tevoren aangezien opa en oma er ook aanwezig zijn.

Eens trouwens dat die vriendin van Rein net leek alsof ze een crush op hem had :joy: hij doet me ook wel denken aan die man achter de bar van First Dates

Jeetje die vriendin is irritant hahah van Rein

Wel sneu voor Lizzy dat er geen vrijgezellenfeest is voor haar.

1 like

Ja dat vond ik echt sneu! Ik hoop dat als het met Lars uiteindelijk niet werkt dat ze wel een goede vriend overhoudt (maar nog beter als de relatie wel werkt natuurlijk)

1 like

Die vriendin van die Rein glibbert bijna van haar stoel. Niet te doen die vrouw

16 likes

Echt niet okee haha. Die wil hem zelf echt.

2 likes

Ik vind Lizzy en Lars wel leuk maar misschien is ze wat te degelijk voor hem.

Volgens mij zijn ze allemaal getest!
Tenminste… hoorde Carlos dat ergens een keer tussen neus en lippen zeggen over lars en die broer van Lizzy

1 like

Haha ik vond het zo bizar om te zien dat die ouders elkaar een hand gaven bij de kennismaking. Dat is voor mijn gevoel echt iets uit een vorig leven :joy:

11 likes

Hahaha ja, herkenbaar… heb t ook al bij films/series, dat ik vaak denk: heh, die staan veel te dicht bij elkaar.

3 likes

Ik vind die zoon van Freddy wel leuk :smirk:

7 likes

Ik ga stuk
Carlo zegt tegen die ouders: Willen jullie iets aan elkaar vragen? Geen namen noemen, dat mag niet.
Zegt die moeder: Ik wil gewoon een lieve schoondochter. Ik wil gewoon een lieve vrouw voor LARS. :joy::joy::joy: En iedereen negeerde dit (Carlo, moeder en schoonvader).

19 likes