Married at first sight

Ja gek toch? Helemaal grijs van de highlighter en bronzer… zo raar!

4 likes

Ik vond haar haar ook zo grijzig, een warmere haarkleur lijkt me veel mooier bij haar.

Awww die Ashley is wel charmant zeg.

1 like

Lijkt mij ook een hele warme jongen

2 likes

Ik vond wel dat ie de handen van die moeder lang vast hield :sweat_smile:

3 likes

Haha hij is denk ik wat gespannen.
Lol wat heeft de vader van Rowan een gekke pak aan. Lijkt een stropdas te missen.

1 like

Ben nu wel nieuwsgierig waarom zijn moeder er niet was. Ik ga even proberen die brief te lezen haha.

1 like

Ja, en ik hoor nu al 2 keer in die brief dat het een hele lange tijd gaat duren tot ze elkaar leren kennen. Huh?

1 like

Heb het even teruggezocht op Videoland, maar staat niet meer informatie in…

Deze is veel treffender, maar ik dacht dus aan (het broertje) van Olivia dat varkentje

Iannonthumb

3 likes

Ik denk dat die moeder niet zoveel heeft met het programma omdat ze het ook hadden over ‘haar keuze respecteren’, klinkt meer alsof ze er bewust niet is. Misschien gelooft ze niet in dit experiment (lol vind ik niet gek na vorig seizoen) maar is ze wel bereid Rowan te ontmoeten als het een tijdje goed gaat.

Ik dacht misschien iets qua corona, dat je gevaccineerd of getest moest zijn om daar te zijn/mee te doen en dat ze dat niet wilde ofzo. Maar geen idee.

Joh misschien wil ze de hele dag naakt rondlopen en mocht dat van RTL niet. Er is een reden dat ze niet uitleggen waarom ze er niet is….

1 like

Schreeuwen tegen personeel, werknemers tegen elkaar uitspelen, boze mails in Capslock sturen met iedereen in de CC. Werknemers ervan beschuldigen dat ze zijn huwelijk kapot maken, productie ervan beschuldigen alleen maar feedback te geven om macht te behouden (waar iedereen bij staat).

koekoek

2 likes

Huh ik snap even niet vanuit welke functie dit dan gebeurt?

1 like

Hij heeft een productiebedrijf gehad (is failliet gegaan) en was daar ook werkzaam als presentator.

Ik moet steeds aan Arjan Ederveen denken, echt zo’n zelfde type man.

2 likes

Jaa! Ook ja!

1 like

Pff het was weer een lange, trage aflevering. 100 keer aan alle familie en vrienden vragen wat ze ervan vinden, en dan op 100 verschillende manieren horen dat ze het allemaal een perfecte match vinden. Echt jammer dat er niet meer tempo in zit weer.
Oh ja alleen die broer van Joep had wel nog langer in beeld gemogen :smirk::smirk:

8 likes

Echt jammer dat die overdreven, nerveuze lach van Astrid door elke aflevering heen galmt. Ze hadden haar van mij wel als koppel 7 mogen presenteren ipv koppel 1.

1 like